Здравейте.Имам няколко вдлъбнатини по Бравата.Ходих по бояджии - искат да ми пребоядисват колата.Ами как да я пребоядисам за няколко вдлъбнатини.Днес се натъкнах на това:http://audibg.com/index.php?showtopi...airduster/Ще се радвам,ако има отзиви или други предложения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поправка на вдлъбнатини
Collapse
X
-
А от къде намирате въглероден диоксид?Аз наскоро си купих един CO2 пожарогасител и ще тествам при първа необходимост.Дано все пак да не е много скоро, де...
Чувал съм от доста места че работи тази технология за рязкото изстудяване след нагряване ама докато не се пробва нищо не е сигурно
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Наскоро си купих ето това: http://www.motip.com/index.php?page=...&cid=239#20624 Струва около 6-7лв. в магазините предлагащи продукти на Motip. Мисля скоро да изпитам метода върху една неприятна вдлъбнатина на предният капак.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Като гледам на Мотип характеристиките мисля, че същия ефект би имало и със газ за запалки от "всичко по 1 лев" - състава на газовете е приблизително еднакъв.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
хм... интересен продукт .. а дали ще оправи вдлъбнатина , получила се от дъното на стъклена бутилка от бира ? (тоест нещо леко по заострено) или трябва да е овално ?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Този спрей от филмчето НЕ Е пълен с въглероден диоксид. Течният въглероден диоксид има налягане над 50атм. и се съхранява в дебелостенни бутилки. Да се налее в обикновен спрей е невъзможно. Охлаждащите препарати са на базата на пропан-бутан (възможно в различни съотношения). Който се е заливал с газ, знае колко охлажда.
Та този номер с охлаждането става и с газ за запални, но има едно неудобство - при флаконите за пълнене на запалки няма копче за натискане - ще трябва да се имровизира нещо.
Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Да така е но когато съхраняваното колиество е голямо.Колкото един съд е по голям изискванията към дебелината на стените се увеличават.Да не говорим и от съображения за сигурност още с колко когато се касае за газове под налягане.И за да не съм голословен и да не се впускам в теория на съпромата ще ти преведа два примера:Тънка капилярна тръба с дебелина на стената под 1мм. работи спокойно до над 250Атм.Присъствал съм на разривни изпитания на български битови газови бутилки 20л. които всички познавате.Вярно е че става като плондер но нито една не се пръсна под 100Атм. въпреки че са разчетена за 8Атм. работно налягане.Такче аз вообще не се съмнявам че някоя фирма е намерила търговската ниша на пазара и е пуснала това флаконче.А и да се върна пак към примерите на всички бутилки с въглероден диоксид има предпазител от свръх налягане който представлява една медна пластина с дебелина около 0,2мм. Която при такава ситуация просто се пръска и налягането в бутилката спада.Та не е никакъв проблем да се направи такова флаконче с такъв предпазител щом има търсене.Да не говорим че сигурно е възможно да върши работа.И остава въпроса дали някой колега ще се захване да пробва на живо да ли се получава щото мене да ви кажа чесно ме мързи.johnfound написа:Този спрей от филмчето НЕ Е пълен с въглероден диоксид. Течният въглероден диоксид има налягане над 50атм. и се съхранява в дебелостенни бутилки. Да се налее в обикновен спрей е невъзможно.
Коментар
-
Всичко това разбира се е вярно, но (тъй като и на мене не ми се навлиза в теория на съпротивлението) ще дам веднага пример за малка бутилка наистина пълна с течен CO2 - патроните за сифон за газирана вода - не знам дали някой е виждал такъв. Подобни патрони има и в праховите пожарогасители. Стената на тези бутилчици е поне 1мм, макар че размера им е колкото среден размер спринцовка.Още нещо - на всички спрейове с охлаждащ агент, които аз съм виждал пише "Огнеопасно". Дали съдържа CO2 при това положение?Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
E щом пише огнеопасно значи съдържанието има друг състав.Наистина има шпреове които съдържат като основна съставака етер и други лесно летливи съставки.Медицинските, тези които ползват спортистите.Преди се е използвал и фреон при пълнене на някои дезодоранти и тем подобни изделия /сега вече е забранено/.Та те в различните си видове са лесно запалими или поне при горенето си образуват фозген или ди фозген.Все съединения които са гадости.Поапдали са ми такива но за съжаление не съм обръщал внимание какво е точно съдържанието им.johnfound написа:Всичко това разбира се е вярно, но (тъй като и на мене не ми се навлиза в теория на съпротивлението) ще дам веднага пример за малка бутилка наистина пълна с течен CO2 - патроните за сифон за газирана вода - не знам дали някой е виждал такъв. Подобни патрони има и в праховите пожарогасители. Стената на тези бутилчици е поне 1мм, макар че размера им е колкото среден размер спринцовка.Още нещо - на всички спрейове с охлаждащ агент, които аз съм виждал пише "Огнеопасно". Дали съдържа CO2 при това положение?
Коментар
-
Да споделя-общо взето след опитите да поправя две вдлъбнатини по показаната технология резултатът е нулев! Нагрявах дълго време със сешоара, а после пръсках обилно около 10-15 секунди докато мястото се заледи. Спреят свърши в крайна сметка, а резултат-липсваше такъв! Струва ми се, че клипчето е лека манипулация!
Защо в началото нямаше по-общи кадри на обработваното място? Както и да е-6лв. изпръсках в атмосферата!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар