Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ще си купувам Doblo - какво мислите за това?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ще си купувам Doblo - какво мислите за това?

    http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...lsКолеги, може ли малко повече инфо за двигателя, ще ми е първия дизел който ще взимам... В сряда сутринта съм във Ванто за преглед на колата, но ми се иска малко повече инфо предварително...
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    Това е като моя мотор Здравко, но е 63, а не 65 кс. За пълните 2 години през които карах това Пунто не съм имал и намек за проблам с него.Вътре е само прашен без капка масълце, нито по капак на клапани, нито никъде! Единстваното нещо което ме е притеснявало, че помпата е Лукас, електронно контролирана, с малко разбирачи в България. Ауто Италия продаваха Доблото с този мотор до миналата година, но той е ЕВРО 3 и го спряха.Ако има нещо друго питай.ПП..консумативите са сравнително скъпи.Нафтов филтър 36лв, въздушен филтър 25лв, маслен филтър (аз слагах само MAN) 17лв.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Ами в сряда ще мине диагностика във Ванто, надявам се че ще го прегледат основно и ако има проблем ще лъсне.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Моторчето е супер, забравих да напиша, че е много пъргаво, всичко по него си е класика, предкамерно впръскване, 8 клапана, пулове за регулировка на клапаните /не е с хидр.повдигачи/.Дано в сряда всичко да е ок!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          От сайта виждам, че следващата кола с този дв-л се продава за 7899лв., а годината на производство е същата. Това ме притеснява, никой няма да си продава колата с 1500лв по-евтино ако не иска да с еотърве бързо от нея, но все пак прегледа в сервиза ще си покаже най-добре.
          BRAVA 1,4 12V
          Nissan Navara

          Коментар


            #6
            Правих тест на този модел в Италия през 2001-ва на лаго Маджоре - колата определено ми хареса, двигателят дърпа добре, манервена е - в дългата база се товарят плътно две евро палета. Окачването отзад е класическо - на ресори, а не като разчекващите се франсета - на торсион. Дизайнът на вътрешната страна на вратите в по-високите версии на оборудване е невероятен за баничарка - ако попаднеш на такъв модел - ще разбереш за какво става дума. А управлението с горно изнесеният лост е много леко и удобно. В тази обява мепритеснява единствено километража - работна 6-годишна кола навърта много повече от 100 хиляди - то гражданска, за семейството би надхвърлила този километраж, посочен в тази. Нормалния пробег за баничарка е около 40-60 хиляди на година. Засечи, ако можеш релните километри.Провери съединителя - той е най-натовреният елемент заедно с двигателя при тези машинки.

            Коментар


              #7
              На диагностиката във Ванто излезе проблем с нещо наречено "EGR" както и някакъв "регулатор на потока".За първото с почистване се оправяло, защото "електрически било добре" а второто трябва да се подменя.Някой може ли да даде малко инфо за тези джаджи?
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                Скоро се коментира първото, но за бензинов двигател - ето какво е написал колегата:
                dimmX написа:
                EGR-a е система коятовкарва изгорели газове в свежия въздух на двигателям като целта е да се контролира температурата на горене в цилиндрите и по този начин да се намали образуването на азотни оксиди. Понеже през тази система минават изгорели газове тя доста често се задръства и ако клапана не затваря колата не върви добре, тресе, няма мощност. Не мисля, че е добре просто да го запушиш, защото настройките на колата са направени за работа с него, но определено е по-добре да го няма от колкото да караш с неработещ (отворен).
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #9
                  добло

                  ето повече като напишеш EGR излиза доста по въпроса повечето на английски http://mecanicavirtual.iespana.es/sistema_egr.htm или от форума на VWhttp://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=50172&postdays=0&postorder=asc&sta rt=0
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    kiro_of_the_day написа:
                    Скоро се коментира първото, но за бензинов двигател - ето какво е написал колегата:
                    dimmX написа:
                    EGR-a е система коятовкарва изгорели газове в свежия въздух на двигателям като целта е да се контролира температурата на горене в цилиндрите и по този начин да се намали образуването на азотни оксиди. Понеже през тази система минават изгорели газове тя доста често се задръства и ако клапана не затваря колата не върви добре, тресе, няма мощност. Не мисля, че е добре просто да го запушиш, защото настройките на колата са направени за работа с него, но определено е по-добре да го няма от колкото да караш с неработещ (отворен).
                    На моята Брава EGR-а беше изключен около 8-9 месеца (от както взех колата). Нямаще никаква разлика, и с него и без него си работеше добре колата. Нямаше нито тресене, нито пушене или загуба на мощност.При проверка установих, че колата си повишава оборотите когато е затворен. Сега пак съм го вързал да бачка, но няма разлика.

                    Коментар


                      #11
                      А този "регулатор на потока" или нещо подобно... представляваше нещо с големината на стъпково моторче за обороти в което влизаше маркуче и ставаше въпрос за вакуум...
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #12
                        това егр е малумна работа,както един колега ми беше написал в icq-то "все едно да си боднеш един маркуч в г*з*т и от там в устата",има бая писано в бмв форумана мойта кола го елеминирах този клапан,последниците бяха по ниска Т на входящия въздуха (близо 10 надолу,което е добре) и по хубави ниски обороти

                        Коментар

                        Working...
                        X