и сигурно това 1 е твойта кола .... така като те слушам ей сега отивам да засила мойта в язовира и ще ида да се примоля на някой с 1.6 да ми даде златния си мотор та да карам и аз кола , а не бракма .....(с извинение)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1,4 12V
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
-
Аз не виждам какво чакаш още? Не виждаш ли че за собственици на 1.4 12в в тоя форум живот няма.Rezko написа:и сигурно това 1 е твойта кола .... така като те слушам ей сега отивам да засила мойта в язовира и ще ида да се примоля на някой с 1.6 да ми даде златния си мотор та да карам и аз кола , а не бракма .....(с извинение)
Коментар
-
Нещо не мога да разбера идеята на тоя пост?Аз като един от собствениците на тоя прословут 1.4 12V мога да кажа само хубави неща.Явно опира до това как е поддържан от предния собственик, за което сегашния няма никаква идея...Според мен, ако при покупката свалиш капака на клапаните и прегледаш вала е повече от достатъчно, и после естествено си сменяш навреме маслото...Колкото до негативизма ти относно марката - не може да очакваш че ще вземеш една кола за x сума и после ще я продадеш за същата или по висока... а и сега просто се получи съвпадение с това отпадане на ДДС... Аз моето браво (1,4 12V) го купих 2004 за 7000 (седем хиляди), но тогава си беше кола на 6 години с газово монтирано в Италия... За момента съм сменил съединител - 200 лв с труда, предни амортисъори - 150 лв с труда, кормилна рейка - 40 лв + 80 лв за труда, накладки 2 пъти, предни дискове, ангренаж 2 пъти, всичко друго е масла и филтри. Сега мисля да сменя предното окачване - щото направих това на бравата, ефекта беше поразителен, а цената за удоволствието ще ми е около 200 лв... (носачи, вътрешни и външни накрайници и труд).Понеже знам че ще ме опонираш ще ти кажа че окачването е оригиналното, на 9 години и 170000 километра...Ето ти и сметката - 7000 + 350 + 200 +120 - 7770 лв ми коства всичко, без ремъците и маслата. За тези при имам перфектна в техническо отношение кола, с климатик, която не ме е оставяла на път. И ако тръгна да я продавам, естествено ще съм с 3000 лева назад, но ако те се разхвърлят по години прави по около 800 лв на година или около 70 лв на месец... а най ниския лизинг ти е 300 лв - просто това е друга форма на разсъждение....Ако например си си взел VW или нещо друго немско преди 3 години за тези пари (7000) щеше да е 3-ка 95 или ауди 80 - 92/93, щеше да си дал за поддръжка не по малко от 1500 и сега да го продадеш за 5000 - разликата е същата, че и по голяма... просто още една форма на разсъждение...А какво да кажат тези които са си купили чисто нов автомобил преди около 3 години за около 25000, на който преко сили сега ще вземат 12-13000... Така че приятелю малко по леко с квалификациите...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
ЕВАЛА, за расъжденията. Напълно съм съгласен. Аз като ги разправям такива подобни работи на хората и ме мислят за луд. Евала zgabrovski много добре казано - и за колите и за лизинга и за всичко.zgabrovski написа:Нещо не мога да разбера идеята на тоя пост?Аз като един от собствениците на тоя прословут 1.4 12V мога да кажа само хубави неща.Явно опира до това как е поддържан от предния собственик, за което сегашния няма никаква идея...Според мен, ако при покупката свалиш капака на клапаните и прегледаш вала е повече от достатъчно, и после естествено си сменяш навреме маслото...Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Ами колега, хвърли му на твоя една туба бензин отгоре, драсни му клечката и бегай за нещо дето е кола.Пък и с тези изявления и декларирана ’любов’ към колата ти се чудя какво изобщо правиш в този форум ?!?!?!Или си просто някой ламер дето обича да дразни положението. А пък си представям и "другите собственици" от кой тип хора са.Всеки от нас кара ФИАТ по различни причини - едни от икономическа, други от ’незнание’, а трети просто от краста... Аз лично купих първия си ФИАТ от икономическа гледна точка (то УНО-то на газ за 2 години ми се изплати цялото), но след това се закрастих и сега очите ми са в СТИЛО и най-вече новото БРАВО.Съгласен съм да има критичен поглед към нещата и както виждаш в предния ми пост в същата тема съм дал и добрите и лошите страни на колата ми. Ама твоето си прераства в откровено плюене и не е приятно...sstanchev написа:Всичко това е много хубаво но нещо не можеш да ме убедиш. Преди да се сдобия с фиат имах някакви съмнения че това не е кола, но като се сдобих и го покарах известно време плюс впечетленията от други собственници вече съм напълно убеден в това.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Ти пък защо се засягаш не знамПросто изразих несъгласие с процента 70 на 30, който цитира колегата и се избъзиках с това 99 към 1!А дали е 1.4, 1.6 или 1.8, дали е Фиат, Ланча или БМВ, мнението ми беше, че щом втора употреба все си е тояга.И другото ми мнение - 1.6 не е златен, но определено е по-добър от 1.4!А че и мойта си е тояжка - така е, но си я обичам и не се оплаквам!Rezko написа:и сигурно това 1 е твойта кола .... така като те слушам ей сега отивам да засила мойта в язовира и ще ида да се примоля на някой с 1.6 да ми даде златния си мотор та да карам и аз кола , а не бракма .....(с извинение)Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Ами какво стана... Всеки, който е жмАл като е купувАл - после оревава орталъка...Как той ще си е виновен - АБСУРД! Много добре си го е казал колегата:Металика пееха "Тъжно, но истина"!pugsy написа:няма ли да разберете,че не колите са виновни, а че хората са тъпи !!!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Аз от тебе един факт не прочетох... Всеки си има право на мнение - твоето е такова - хубаво... Посъветваха те какво да направиш... Аз не мога да ги разбера хора като тебе дето искат кола за 5 000 лв., която да върви като Ф-16, да харчи 3/100 метан и да не се чупи изобщо!sstanchev написа:Кире хубаво си го написал баце ама фактите са си факти. И с космически лъч не мош ги събориVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Кире баце какви факти по точно искаш. Факт е че имам Браво. Факт е че е 1.4 12V. Факт е че си нямам никакви проблеми с него. Факт е че вместо вала му изтърках гумите. Факт е че вози достатъчно добре за кола от тоя клас. Факт е че поскръцва с пластмаси. Факт е че тия 80 коня нещо не ми изглеждат като 80 въпреки че колата върви вдига и над 170 но нещо ей на не ми се връзва. Факт е че и за 1.6 имам същото мнение, нещо му се губи. Факт е че 1.8 има балкан разлика от 1.4 и 1,6 въпреки че с втория го делят само 10 коня.Факт е че дребните проблеми и недомислици развалят иначе не лошия автомобил. Факт е че мен това ме дразни и ми разваля харабията от шофирането което автоматично ме кара да не ме кефи фиата. Ако и тук не намериш факти незнам.kiro_of_the_day написа:Аз от тебе един факт не прочетох... Всеки си има право на мнение - твоето е такова - хубаво... Посъветваха те какво да направиш... Аз не мога да ги разбера хора като тебе дето искат кола за 5 000 лв., която да върви като Ф-16, да харчи 3/100 метан и да не се чупи изобщо!sstanchev написа:Кире хубаво си го написал баце ама фактите са си факти. И с космически лъч не мош ги събори
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар