Преди време имаше тема за сравнение на разхода. Мисля че общия извод бе, че разликата между двигателите е много малка. На моя 1.6 му дават 10,8 ако не се лъжа. Нормално е с нашите горива да не мога да падна под 11-11,5 (не знам колко ми гори на бенз - това е предположение). 2л 20в е нормално да не може да падне под 12, но мисля че разликата в мощността напълно оправдава двата лева разлика на 100 км. Който не може да си позволи 12-13/100 - слага газ. А при газ дали е 12 или 13 не мисля че има някакво значение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за един автомобил
Collapse
X
-
точни данни никога няма да получиш,колегата по горе правилно го е написал " Нормално е с нашите горива да не мога да падна под...... "този мотор на газ зимата ще ти харчи бая,особенно ако го караш на къси раязстоянияиначе разликата от 2 литра е приемлива за вървежа,на мен тва тиопо ми харчи 2 литра от горе от старото 1.6,а вървежа е 10 пъти отгоре,но ако човек търси вървеж и по малко харчене,20в мотор не е за него (по принцип не конкретно)аз лично сега си търся икономиика и съм се спрял на дизелчеsnake написа:Не е точно така. Опелът също ми харчеше особено зимно време към 13-14 /100 градско и си го карах 5 годиниpugsy написа:ми колега щом ти пука за горивото,тази кола не е за теб
. Но просто искам точни данни, да знам какво евентуално ще взема. Все пак не е без значение дали разхода е 14/100 или 10/100.
Коментар
-
Един човек, на чиито познания се доверявам 100 %, също смята, че информацията за разхода в тези сайтове е абсурдна, особено за градското. Той обаче ми сподели, че смяната на ангренажен ремък на този мотор наистина не било проста работа, че за целта се разхлабва мотора, без чак да се сваля, но все пак ... Не знам, утре човека, с който ще правим бартер, ще идва в Пазарджик и ще огледаме колите. Ако моя майстор каже, че колата е в ред технически (макар, че той без да я е видял, ми каза да не я взимам, като чу, че е с 5 цилиндъра), ще се навия на размяната. Може и голяма грешка да направя, стискайте ми палци да не се прекарамBEX---GT---TDi написа:обявеният от тях разход е абсурден....не знам точно колко е, нека споделят колегите с ХГТ, и може би е една идея отгоре, ако мареата е по-тежка, но би трябвало да е горе-долу същия
. На някой може би му се струват смешни тези мои вълнения, все пак това са коли за по 4-5000 лв. Но за мен въпроса е много важен.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Аз викам да идеш на друг майстор. Такива "майстори", дето се изказват преди да са видели колата ги има много.Аз пък да ти кажа, че един 5-цилиндров двигател е много по-добре балансиран, от един 4 цилиндров например.А това за агренажния ремък го забрави. Да не го сменяш всеки ден? И на Темпрата за да се смени съединителя също се разглобява половината двигател - и какво от това?!?
Коментар
-
значи аз някъде по твоите мнения съм чел, нещо като 6000 км годишно правеше или подобна цифра. няма да дадеш кой знае какви финанси за ремотни с тези 6 000 км, ангренаж се сменя на 40-50-60 така че......ако и няма нещо сериозно за ремонт мятай се. а за мен газчицата е благодатно гориво, не знам какво не му харесват другите, но аз никога при изправен изпарител не сам имал грам проблем с газта, а напротив- при бензин има много датчици, често се оказва, че на бензин не върви добре, за разлика от газта /говоря само при обикновенна, не бих си сложил газов инжекцион точно по тази причина/, имобилайзера блокира пак бензиновата помпа и може д ате остави насред 500 километров път, абе за мен газта има адски много предимства, а на голям мотор още по-добре, защото не се усеща немощ. а имай предвид, че майсторите по принцип преувеличават колко е трудно да се нспарави нещо, колко много време и ум се искали и т.н., сега друг е въпроса, че като видят откъде могат да лапнат 200 кинта за половин ден за тях си и те налазват- примери бол, но не казвам, че е така при тази мареа. може пък наистина д ае сложнотия голямаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Между другото, вчера я покарах малко тази мареа. Може и нещо да не й е наред, не знам, но тя вози много твърдо, все едно се бях качил на опела си, палиото има забележимо по-добра возия. Допитах се тук-там дали е нормално така да вози. Един от интересните отговори, които получих, беше: "Виж какво прасе е двигателя, окачването трябва да е твърдо, иначе ще се чупи често".Може и така да е, но определено не ми хареса като возия. А и не само като возия - толкова голяма кола, на външен вид като лимузина, а вътре в купето не е по-просторно от палиото ?!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колега, днес на битака имаше една Мареа 1,8 16кл.(ГИ, поставян в Италия, климатроник) в много добро състояние и една HLX 2,4 ТД 125 к.с., също с климатроник в още по - добро състояние (говоря за купе, салон, окачване, работа на ДВГ, без нагари по ауспуха и т.н., все пак при покупка си е нужно да се види и от професионалист). Мисля, че са по - подходящи за изискванията ти от 5-цилиндровия змей. Раходи се другата сряда и няма да съжаляваш
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар