Колата е браво 2.0 20v , като е студена звука на двигатела си е нормален, но като загрее особено след дълго пътуване започва да работи като много запазен дизел, трака като форд фиеста тия които със верига е не с ангренажен ремък, или като опел астра с износени хидравлични повдигачи, незнам как по подробно да опиша звука, някой има ли представа на какво може да се дължи този звук, сега карам с масло валволин 10W40 може ли да е от него ако трябва да налия селиниа 20K, ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателя трака като загрее ???
Collapse
X
-
Щом трака на загряла 100% не е от главата, а е от цилиндрово-буталната група. Вероятни причини:1. Бутален болт2. Пукнато бутало3. Елипса на цилиндрите4. Буре на буталата5. Крива биела6. Биелни лагериВарианти 1, 2 и 6 са доста критични, при 3, 4 и 5 си караш и си свиркаш. Може също така да си с "ковани" бутала, които си имат фабрично по-голям луфт от обикновените, тогава също си свиркаш. Биелните лагери лесно се познават в областа на макс. въртящ момент при ниско натоварване се чува нещо като резонансно ромболене (не мога да го опиша).
Коментар
-
Благодаря много на всички за отговорите !!! Моя двигател е 147 коня този двигател бях чел някаде че няма вариатор само 155 коня има вариатор, вярно ли е това, и ако има каде се намира точно този вариатор , и за променливата геометрия на клапаните ли отговаря този вариатор ???v_a_c_h_o_o написа:Ами ако маслото ти е на повечко километри или е некачествено и губи качествата си при високи температури, може да е от него. Иначе съм слушал мнения че този прословут вариатор бил заминал и от него трака ама аз много му не вярвам на това.FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
Извинявай за глупавия въпрос но нали от скоро имам Фиат (преди това имах трабант) и не разбирам много от коли, Само във сервиз ли мога да проверя налягането на маслото и повдигачите или има и някакъв начин сам да ги проверяmme написа:Провери налягането на маслото и Хидравличните повдигачи.
? Аз мисля първо да сменя маслото ако не се оправи да търся други причини
FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
Re: Двигателя трака като загрее ???
Човек, купил си си най-якия Бравчо и кво си направил? Сипал си му от оня съмнителен Валволин дето го продават в Метро за без пари?! Разбира се, че ще се разтрака - не се стискай да му сипваш качествено масълце, точно от това недей да пестиш! Една седмица го гледам тва масло за 45лв, другата - 35!? Все пак се сменя на 8-9000км, слагай най-доброто 10В-40 и бъди спокоен. Източи този боклук, налей читаво и тогава пробвай пакmetall11 написа:Колата е браво 2.0 20v , като е студена звука на двигатела си е нормален, но като загрее особено след дълго пътуване започва да работи като много запазен дизел, трака като форд фиеста тия които със верига е не с ангренажен ремък, или като опел астра с износени хидравлични повдигачи, незнам как по подробно да опиша звука, някой има ли представа на какво може да се дължи този звук, сега карам с масло валволин 10W40 може ли да е от него ако трябва да налия селиниа 20K, ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен
И аз имах двутактов дзвер - Варга, някои казваха, че може да им сипваш и използвано моторно масло с бенза, ама аз си му сипвах Шел2Т. Никога не съм пестял за смазка
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
правилно - почва се от най-евтиния възможен - дори не е ремонт ами консуматив, и аз няма да тръгна на дълъг път с това слабото масло щото на някое изкачване ако прегрей не знам кво може да се случи, евтиното наистина излизало скъпо, и за това в скоростната кутия например сипах най-оригиналното възможно Тутела което се препоръчва нищо че ми одраха кожата за два литра колкото за 5 като цена ... ама тва са жизниноважни за колата неща и човек трябва да знае как да си я пазиmetall11 написа:нали от скоро имам Фиат (преди това имах трабант) и не разбирам много от коли,
? Аз мисля първо да сменя маслото ако не се оправи да търся други причини

Коментар
-
Днес смених маслото налях SELENIA 20K и колата си промени гласа започна да работи по меко :D , само че пак събра 4 литра с филтъра а в книжката пише че събира 5 литра изчакахме го да се изтече много добре колата беше много загряла беше вкючила перката и пак събра 4 литра , защо се получава така не мога да разбера
, някой има ли идеея на какво се дължи това, сега сигурно ще кажа голяма глупост ама може ли да има много нагар в двигатела и за това да събира по малко масло
Още веднъж благодаря много на всички за отговорите !!!
FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
Утре сутринта го провери пак...На равно място ли е била колата, когато източва старото/налива и проверява новото? Не трябва да има наклон...Че се събира нагар - събира се...Аз, на първата смяна на масло, рискувах и измих мотора със промивно такова - за 3 мин. работа на място, от златисто стана катран черно, все едно двигателя е работил 20 000км със това масло, направо се облещих, толкова черно не бях виждал! Нямаше никакви негативни последици от процедурата - не се разтекаха или разпаднаха гарнитури...въпреки това, не бих мил пак двг-то със такова масло в скоро време.metall11 написа:Днес смених маслото налях SELENIA 20K и колата си промени гласа започна да работи по меко :D , само че пак събра 4 литра с филтъра а в книжката пише че събира 5 литра изчакахме го да се изтече много добре колата беше много загряла беше вкючила перката и пак събра 4 литра , защо се получава така не мога да разбера
, някой има ли идеея на какво се дължи това, сега сигурно ще кажа голяма глупост ама може ли да има много нагар в двигатела и за това да събира по малко масло
Още веднъж благодаря много на всички за отговорите !!!Човек, нали знаеш, че това със "препоръчваното от производителя" масло, са главно маркетингови игрички за печелене на пари и в повечето случаи е далеч от "най-доброто за твоя двг/скорости" масло?! Единственото, което трябва да се спазва от указанията на производителя, това е класа/стандарт масло, а не марката!niko_ymn написа:и за това в скоростната кутия например сипах най-оригиналното възможно Тутела което се препоръчва нищо че ми одраха кожата за два литра колкото за 5 като цена ... ама тва са жизниноважни за колата неща и човек трябва да знае как да си я пази1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
знам, знам! ама с валволина гледах клас и спецификации и не съм доволен (то и за по-марковото от препоръчваното няма гаранция, че няма да е менте)5 литра е капацитета при първо пълнене - тоест от завода - в съседната колонка на книжката пише колко ще събере при смяна 4,цяло и нещо (остава малко масло под буталата във вакума на надигнатите нагоре в цилиндриите им - не се притеснявай - на сутринта преди да палиш - ако щеката е между мин и макс - значи тоя литър дето ти се губи е допълнен от старото ти масло като се е смесило с новото в двигателя)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар