Вчера за пръв път тествах колата - карах около 15 километра. Като отворих капака ми направи впечатление че всичко е много загряло, двигателя, акумулатора, пластмасата на въздушния филтър и всичко останало под капака беше много горещо. Иначе на таблото стрелката на температурата ми сочеше на половината и като тръгнах да се прибирам намаля още. Чудя се дали е нормално това - типото ми не загряваше чак толкова.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на двигателя
Collapse
X
-
Re: Загряване на двигателя
Нормално е, и при мен е така. Особено като съм пускал климатика, вътре при двигателя нищо не можеш да пипнеш. Колко ти падна температурата като се прибираше? Това е симптом на незатварящ термостат.mvmrik написа:Вчера за пръв път тествах колата - карах около 15 километра. Като отворих капака ми направи впечатление че всичко е много загряло, двигателя, акумулатора, пластмасата на въздушния филтър и всичко останало под капака беше много горещо. Иначе на таблото стрелката на температурата ми сочеше на половината и като тръгнах да се прибирам намаля още. Чудя се дали е нормално това - типото ми не загряваше чак толкова.
-
Re: Загряване на двигателя
Падна на около 1/4, то там градуси не пише и затова така го обяснявам. Аз на връщане карах с около 120 км/ч и мисля че затова намаля температурата - заради по-голямата скорост.tomny написа:Нормално е, и при мен е така. Особено като съм пускал климатика, вътре при двигателя нищо не можеш да пипнеш. Колко ти падна температурата като се прибираше? Това е симптом на незатварящ термостат.mvmrik написа:Вчера за пръв път тествах колата - карах около 15 километра. Като отворих капака ми направи впечатление че всичко е много загряло, двигателя, акумулатора, пластмасата на въздушния филтър и всичко останало под капака беше много горещо. Иначе на таблото стрелката на температурата ми сочеше на половината и като тръгнах да се прибирам намаля още. Чудя се дали е нормално това - типото ми не загряваше чак толкова.
Коментар
-
Re: Загряване на двигателя
И при мен беше същото. В града стрелката стои винаги по средата, а на извънградско падаше до 1/4 от скалата. Не трябва да е така. След като смених термостата дори и при скорости 140-150 нощем стрелката не мърда от средата. Аз карах така почти година, но счупеното парче, явно от вибрациите, беше затворило големия кръг и колата за малко да прегрее. За това го смених. Провери го, защото освен че двигателя не работи при оптимална температура, зимата няма да имаш парно на магистралата. Имаш ли климатик?mvmrik написа:Падна на около 1/4, то там градуси не пише и затова така го обяснявам. Аз на връщане карах с около 120 км/ч и мисля че затова намаля температурата - заради по-голямата скорост.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар