Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ел. схема на халогени темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ел. схема на халогени темпра

    Знам че темата е за автоелектроника, ама там не четат много хора така че я пускам и тука Колеги, няколкко пъти се боря вече с халогените на една Темпра....ситуацията е следната:Колата си има оригиналните кабели за халогените, но някой поради незнайна причина е пуснал още едни кабели, и сега пак не работят халогените......и понеже не искам и аз да пускам кабели, някой може ли да ми нарисува или даде схемата на свързване на тези халогени. мотора е 1,6, колата е с дигитално табло. Намерих една схема, но тя беше на ръка(не че не и вярвам) ама според нея излиза че са възали релето грешно. Имам още една схема, която също е различна.....и ме хвърли в смут. Така че бих искал да ударите едно рамо и да намерим нещо което да е истина.Мерси предварително
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    #2
    и сега никой ли няма да каже поне нещо.Очаквах някоя схемичка, някоя картинка......
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    Коментар


      #3
      phoenix написа:
      и сега никой ли няма да каже поне нещо.Очаквах някоя схемичка, някоя картинка......
      Колега явно никой няма информация защото и аз бях пуснал подобно запитване относно ел. схемата на Брава.По лошото е че при мен има някакво разминаване с цветовата маркировка и някои изменения в схемните решения които не можах да намеря по схемите които съм успял да изтегля.На мен не ми се ровичкаше по кабелите да видя кое как е изпълнено и за това питах тогава.А в последствие тъкмо се наканих да свърша тая работа и едно говедо ми забърса цялата дясна страна и сега се разправям с тенекеджии.Аз нямам фабрично монтирани халогенки и съм си купил такива и щом приключа с ремонта ще се заема да си ги монтирам.Процедурата ми е сигурна нямя да ги оставя да отлежаваят.А това означава че ще разръчкам нещата и обещавам да ти драсна кое как е.Но това ще е към края на месеца ако не ме мотаят тенекеджиите.
      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


      http://vbox7.com/play:124bedab

      Коментар


        #4
        lov написа:
        Колега явно никой няма информация защото и аз бях пуснал подобно запитване относно ел. схемата на Брава....
        Да бе, това да не е карта на заровено имане та да е толкоз рядко като информация...В началната страница има секция Download - има книжки за браво/брава - информация бол!Дори и електрически схеми има в тях... Да не говорим че имаше и тема - всичко за красивия инатлЯнски автомобил, бла-бла...Та там имаше сумати линкове към всякакви полезни теми и изобщо места за бравовци и брави.Търси и ще намериш.Phoenix - сори, чак сега ти видях темата а забравих че ме пита и на кюто.Значи електрическата схема за халогените на Баба Темпра е ето тук.126 е долния ляв от бутон тази снимка (ламБето е в самия бутон), релето Е4 и предпазителя 19 са в таблото за бушоните.Местонахождението на релетата и предпазителите е на страница 149 от този PDF:Haynes - Fiat Tipo Service and Repair Manual 1988-1991Изобщо направи си един букмарк на това - Типо / Темпра - електрически схеми и сервизна документация.Тук си събирам каквото съм намерил за темприерата.Както днес се оказа, ще се наложи да си подържам тази страничка още едно известно време - с баба Темпра ще се гледаме още 2-3 години...За добро или лошо И въпреки това имам повод да почерпя
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Esper написа:
          lov написа:
          Колега явно никой няма информация защото и аз бях пуснал подобно запитване относно ел. схемата на Брава....
          Да бе, това да не е карта на заровено имане та да е толкоз рядко като информация...В началната страница има секция Download - има книжки за браво/брава - информация бол!
          Е щом си толкова ербап хайде да се обзаложим.Като си я прибера от тенекеджиите и те викам да видим дали ми отговаря цветовата маркировка на първо време а за останалото после.Гарантирам че е заводско изпълнение и нищо не е преправяно. И ще ти вметна че четвърт век се занимавам с електроника и от това си вадя хляба.А за такива простотии по схемите мога смело да ти кажа че италианците водят класацията.И ако не отбирах от електриките до сега сигурно да съм умрял а???
          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


          http://vbox7.com/play:124bedab

          Коментар


            #6
            е това за италианските схеми се кефа,повечето немски курници до 97г т.е. до края на производство на голф3 са с пъти по смотани схеми и наблъскани ненужни кабели,да не казвам,че на 1 модел има по 3-4 вида различни по цветове инсталации

            Коментар


              #7
              lov написа:
              Е щом си толкова ербап хайде да се обзаложим.Като си я прибера от тенекеджиите и те викам да видим дали ми отговаря цветовата маркировка на първо време а за останалото после.Гарантирам че е заводско изпълнение и нищо не е преправяно. И ще ти вметна че четвърт век се занимавам с електроника и от това си вадя хляба.А за такива простотии по схемите мога смело да ти кажа че италианците водят класацията.И ако не отбирах от електриките до сега сигурно да съм умрял а???
              Нямам такива наблюдения за разминаване в цветовата маркировка.Не съм чул и друг да се е оплакал от подобнен проблем.Ако при теб е така, може би е по-скоро изключение.Аз не си вадя хляба с електроника, или поне в момента, обаче нямам нищо против да го погледнем заедно Както бях писал в твоята тема, имал съм проблем единствено с намирането на едно единствено реле по фиата.Успях да разбера за какво става въпрос като се разрових в сервизната документация на Ланча Дедра, от която останах впечатлен наистина.Имаше я качена в датата а линка от Ланча форума, пак секция даунлоуд.Май вече я няма но ако е там, виж за какво става въпрос.А иначе че талянцита са мърльовци не е нищо ново
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                phoenix написа:
                и сега никой ли няма да каже поне нещо.Очаквах някоя схемичка, някоя картинка......
                релето цъка ли ти като натискаш копчето за халогените,ако да проследи кабелите от него до отпред или ги замери с уред

                Коментар


                  #9
                  Esper написа:
                  Нямам такива наблюдения за разминаване в цветовата маркировка.Не съм чул и друг да се е оплакал от подобнен проблем.Ако при теб е така, може би е по-скоро изключение.Аз не си вадя хляба с електроника, или поне в момента, обаче нямам нищо против да го погледнем заедно Както бях писал в твоята тема, имал съм проблем единствено с намирането на едно единствено реле по фиата.Успях да разбера за какво става въпрос като се разрових в сервизната документация на Ланча Дедра, от която останах впечатлен наистина.Имаше я качена в датата а линка от Ланча форума, пак секция даунлоуд.Май вече я няма но ако е там, виж за какво става въпрос.А иначе че талянцита са мърльовци не е нищо ново
                  То аз знам че като им видиш изпълнението хептен ще омекнеш.По лошото е че си остава неяснотата кое реле къде е монтирано.Както казах и преди не намерих никъде по сервизните документи такава информация и за това пуснах темата дано някой си е блъскал главата че да не правя и аз това упражнение на ново.Но както се очертава нямам избор.И все пак ти благодаря че се навиваш да погледнем заедно.Наистина една глава в повече никога не е излишна в такива ситуации но за съжаление разтоянието което ни дели си е пречка.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    #10
                    релето не цъка, освен това изобщо го нямаше...сега си търся да си купя реле и за мен, че аз нямам и копче. Иначе правихме темпрата на Ирена, там всичко си има, само дето не бачка, и не цъка. Така че сега като разгадая как точно работят поне на едната ще оправя и на другата.....само малко време ми трябва. Иаче май ми се е загубила масата на релето , не знам дали е така ама засега това показва уреда.
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      Явно колега че успя да ме изпревариш с ровенето по инсталацията.Кажи къде са го сложили при теб това реле?При мене са оставени само куплонзите на релетата понеже е без много от екстрите,като са използвали някаква унифицирана инсталация.И ако знаеш със сигурност местото на някое друго реленце кажи да направим едно списъче че да не се мъчат и други колеги да преоткриват топлата вода.П.С. И само да допълня станахме трима които издирваме това реле.Още един колега има същия проблем и той е пуснал подобна тема.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        #12
                        Релето се слага на таблото с бушоните - стандартно, ако си с голямото табло, си има предвидено място за него.Става дума за Темпра

                        Коментар


                          #13
                          да с голямото табло съм...има си място за релето но то самото липсва....след като си намерих реленце, се оказа че не цъка...нещо му се губи май масата...но като гледам по схемата.....нещо объркано ми се струва....то верно че аз не съм специалист, ама се обърках...прилагам и схемата ако е нужна и за други колеги:НЯКОЙ ДАЛИ МОЖЕ ДА МИ Я НАРИСУВА ОПРОСТЕНО
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #14
                            Да-а, докато се наканя и ти си постнал схемата.Трабва да имаш J конектора - той представлява 2 жици свързващи 2 по 2 крачетата само на този конектор.За да цъка релето трябва да са ти пуснати габаритите или късите.Ако не ти е оригинална инсталацията към ключето за включване на халогените - провери дали кабелите са правилно свързани.А иначе масата му идва през J конектора и през ключа за габарити/къси.

                            Коментар


                              #15
                              значи аз как си реших проблема...понеже не знам къде се намира този J конектор , при замерване намерих че на едното краче на ключето идва + от релето на фаровете(когато се светнат, габарити или къси, за да светне диодчето в копчето), та от там си пуснах един кабел до реленцето,(на същото краче което трябва да получава + от въпросния J конектор) и всичко останало си бачка, сега халогените си светят, само дето ми липсва една гривна и не съм ги монтирал още. Иначе ключето 126 е ключето от което се светват халогените и то прекъсва масата на релето Е4Ако някой знае къде се намира този J конектор, да ми го покаже, за да проверя как стоят нещата там и защо е прекъснато
                              Uho написа:
                              А иначе масата му идва през J конектора и през ключа за габарити/къси.
                              по принцип от там идва + през ключа/релето за габарити /къси, или поне така е при мен, а ключето прекъсва масата към релето от веригата на бубината в реленцето Е4
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X