Днес реших да сваля свещите на HGT-то да ги видя какви са на цвят обаче като извадих лулата на първата свещ видях че е мокра светнах с фенерче в отвора кадето се намира свеща и там имаше около един пръст вода другите свещи са сухи само тази която е най-близко до ангренажния ремък е мокра,подсуших водата която на мирис е като антифриз и на допир е леко мазно, и сложих пак лулата оставих колата да поработи 10 минути и пак свалих лулата нямаше повече вода, иначе колата си работи нормално не губи антифриз, ако някой може да помогне ще бъда много благодарен !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със свещите на BRAVO-HGT ???
Collapse
X
-
благодаря много за отговорите, колата я купих скоро преди месец, изглежда джамбазина е правил нещо, иначе колата не ми е прекъсвала върви си перфектно на ниски обороти двигателя не помръдва работи много равномерно, и да питам още нещо, да сменя ли свещите че тая мократа свещ малко е ръждясала
FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
Ами не че е задължително ама не е лошо да ги смениш. Според ме си сложи двуполюсни на NJK, малко са по-скъпи, но са може би най-добритеmetall11 написа:благодаря много за отговорите, колата я купих скоро преди месец, изглежда джамбазина е правил нещо, иначе колата не ми е прекъсвала върви си перфектно на ниски обороти двигателя не помръдва работи много равномерно, и да питам още нещо, да сменя ли свещите че тая мократа свещ малко е ръждясала
Bravo HGT 2001
Коментар
-
Нещо, което работи - не се сменя! Ръждата отвън не им пречи да работят.metall11 написа:благодаря много за отговорите, колата я купих скоро преди месец, изглежда джамбазина е правил нещо, иначе колата не ми е прекъсвала върви си перфектно на ниски обороти двигателя не помръдва работи много равномерно, и да питам още нещо, да сменя ли свещите че тая мократа свещ малко е ръждясала
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
абе само на pakumba ли му направи впечатление факта, че водата/антифриза са стояли там доста време и не са се изпарили?!??"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
смених свещите сложих DENSO - K20TXR , защото ги вземам от един познат с отстъпка, след като подсуших водата около свеща съм минал около 25 километра и днес като сменях свещите нямаше повече антифриз около свеща, надявам се и да не се появява повече :D, pakumba - според теб от каде може да е този антифриз ??? Благодаря на всички за отговорите !!!
FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
Не знам как е при 2.0 ,но на 1,8 мотора лулите затварят плътно отвора за свещите дори при издърпване правят вакуум.Дали не е така и при 2,0 мотора и ако е така къде да се изпари този антифриз.Друг е въпроса ако уплътняват добре да не би малкия дявол да идва при теб.dimmX написа:Хм това с антифриза наистина е малко странно да не се е изпарил при тея температури на двигателя!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
И аз имах точно същия проблем. След като купих колата, като позагрееше, почваше да прекъсва. Оказа се, че преди да я пуснат за продажба са мили двигателя с пароструйка. Така се вкарва вода под налягане в кладенчетата, където са свещите. Горе са запушени с гумени шпули и водата дори и загрята не може да се изпари! Ела да видиш какво става! Като загрее двигателя-вътре е направо като тенджера под налягане. А при мене бяха мокри всичките свещи- с по 4 см. вода вътре. За това - изключително внимателно миене на двигателите с пароструйка! Големи проблеми после. Подсушават се свещите и проблема изчезва.
Коментар
-
лулите наистина затварят плътно отвора на свещите и като ги вадя се вижда че правят вакум, не мога да разбера какво означава "малкия дявол да идва при теб" можеби да имам проблем с цилиндровата главаTornado написа:Не знам как е при 2.0 ,но на 1,8 мотора лулите затварят плътно отвора за свещите дори при издърпване правят вакуум.Дали не е така и при 2,0 мотора и ако е така къде да се изпари този антифриз.Друг е въпроса ако уплътняват добре да не би малкия дявол да идва при теб.dimmX написа:Хм това с антифриза наистина е малко странно да не се е изпарил при тея температури на двигателя!
, но откакто ги подсуших антифриз не се е появявал поне засега като навъртя още малко километри пак ще проверя !!!
FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар