Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на масло от двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на масло от двигателя

    Здравейте,отскоро и аз съм с Фиат Браво 1,8 16V.Проблема ми е че се оказа че има течове на маслото,пръска и след това го изгаря.Според вас какъв може да е проблема и как мога да го реша?Иначе колата е перфектна,имал съм и коли от други марки но тази си въпреки предубеждениятя които имах за италианските автомобили е №1.Ако някой си има на представа какъв може да е проблема с теча ще съм му много благодарен ако ме посъветва какво мога да направя.[/b]

    #2
    Първо - добре дошъл във форума, надявам се да ти е полезен.Второ - темата ти не е за този раздел, а за раздел Консултации!Трето - въпроса ти е твърде общ. За да бъдем полезни доколкото може уточни откъде пръска масло, или поне коя част на двигателя или коша е омаслена. По всяка вероятност има теч от някоя гаритура или съединение.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      Хубаво е ако искаш точно да определиш от къде е теча първо да измиеш дв-ля.
      BRAVA 1,4 12V
      Nissan Navara

      Коментар


        #4
        Хубаво е да кажеш от къде са течовете........иначе ще е трудно да ти помогнем с колегите!
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          Значи двигателя е чист,маслото което изхвърля отива върху главата.Доколкото съм запознат най вероятно трябва да се смени някоя от гарнитурите и гумичките на клапаните.Има ли обаче някъква опасност да е нещо по сериозно,примерно двигателя вече да е издухал?

          Коментар


            #6
            ако ти пуши синьо през ауспуха, тогава можеш да се притесняваш. Ако само тече по външността на двигателя, най-вероятно гарнитурката на капака на главата се е спекла и пропуска... струва десетина лева, смяната става за 2 минути.
            Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
            Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

            Коментар


              #7
              Мда, гарнитура на капака на главата
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Маслото изтича под колекторите на инжекциона.Карах колата при един майстор и той ми каза че гарнитурата на главата не е за смяна.Твърди че са гумички на клапаните или сегментите.А лошото е че пуши и син дим от ауспуха.Моля помогнете.Препоръчайте ми добър майстор за италианки.Не искам да си карам колата при недоказани майстори.Благодаря ви предварително!

                Коментар


                  #9
                  ми значи имаш прецакана гарнитура щом "Маслото изтича под колекторите на инжекциона" и гумички на клапаните и/или сегменти като "пуши и син дим от ауспуха"

                  Коментар


                    #10
                    Доколкото мога да го разшифровам, колегата има предвид, че маслото му тече по стеблото на клапаните във всмукателния колектор...
                    Fiat Ritmo 105TC
                    1600cc 105к.с.

                    Коментар


                      #11
                      bojidar155 написа:
                      Значи двигателя е чист,маслото което изхвърля отива върху главата.Доколкото съм запознат най вероятно трябва да се смени някоя от гарнитурите и гумичките на клапаните.Има ли обаче някъква опасност да е нещо по сериозно,примерно двигателя вече да е издухал?
                      Объркваш колегите с това обяснение или ни изпитваш нарочно.1.Изхвърля масло а двигателя е чист.-как става това??2.Маслото което изхвърля отива върху главата- това означава че вероятно си с прозрачен капак на клапаните и гледаш как маслото маже разпределителния вал.3.Коригирай си въпросите и твърденията и уточни има ли загуба на масло извън двигателя.Ако изпучва синьо означава че го гори или от гумички,на клапани или от сегменти.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Да има загуба на масло извън двигателя.Значи за 2-3месеца съм долял 3литра.Казвам че отива при колекторите защото един майстор я гледа и твърди че е така.Не искам да обърквам никой но за съжаление аз самия не разбирам много от коли и затова реших да потърся помощ тук.Познати и въпросния майстор казват че трябва да се сменят гумичките наклапаните но аз се притеснявам да не би да е нещо по сериозно.

                        Коментар


                          #13
                          тоя майстор го тресни с една кирка(нали сега това е модата) по главата,гумичките са ти в мотора и ако са те със сигурност няма да ти цапат отвън двигателя с масло

                          Коментар


                            #14
                            bojidar155 написа:
                            Да има загуба на масло извън двигателя.Значи за 2-3месеца съм долял 3литра.Казвам че отива при колекторите защото един майстор я гледа и твърди че е така.Не искам да обърквам никой но за съжаление аз самия не разбирам много от коли и затова реших да потърся помощ тук.Познати и въпросния майстор казват че трябва да се сменят гумичките наклапаните но аз се притеснявам да не би да е нещо по сериозно.
                            Като не разбираш, разбери се с някой колега от форума да и сложи едно око, та да е ясно какво става. С тия гумички ме е яд, че се бавих толкова време да ги сменя, накрая издухах гарнитура, та ги сменихме заедно с гарнитурата. Маслото ми оттогава не е мръднало, а двигателя е чист като ъъъъъ...Момина сълза...
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар

                            Working...
                            X