значи проблема е следния...една вечер отказаха се фаровете къси/дългичистачките ги няма никаквивентилацията на купето демек вентилаторчето не работи изобщои запалката не работи..само мигачи,халогени и габарити ми работят...на среща с доктора днес казаха ми че проблема е в самото табло на бушоните..няма плюс от тях пък като се даде на късо всичко работи нормалнои момчето ме изпрати до динекспрес да си оправим спойките понеже той не разполагал с такава система и там си получих шока че не било сигурно дали ще се оправи защото самата платка отзад била с найлон
колко струва това нещо ново ?в динекспрес ми казаха 172 лв и да чакам 20 дена пък втора употреба не съм питал...пък според тях можело да попадна на калпав екземпляр...според вас така ли е?не може ли да се направи понеже било от найлон???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с браво 1.4
Collapse
X
-
Re: проблем с браво 1.4
Е пък това ако не са майстори обирджии здраве му кажи.Заради някоя хлабава връзка или извадило се реле така да дерат човека. Сваляй капака под волана и огледай всички предпазители.Бръкни и зад табълцето с ръка и там има няколко релета размърдай ги може някое да се е извадило.grnka написа:значи проблема е следния...една вечер отказаха се фаровете къси/дългичистачките ги няма никаквивентилацията на купето демек вентилаторчето не работи изобщои запалката не работи..само мигачи,халогени и габарити ми работят...на среща с доктора днес казаха ми че проблема е в самото табло на бушоните..няма плюс от тях пък като се даде на късо всичко работи нормалнои момчето ме изпрати до динекспрес да си оправим спойките понеже той не разполагал с такава система и там си получих шока че не било сигурно дали ще се оправи защото самата платка отзад била с найлон
колко струва това нещо ново ?в динекспрес ми казаха 172 лв и да чакам 20 дена пък втора употреба не съм питал...пък според тях можело да попадна на калпав екземпляр...според вас така ли е?не може ли да се направи понеже било от найлон???
-
куплунзите не ги проверих в какво състояние са макар и останах до 2:30 снощи и сега...на тези бушони които захранват тези елементи няма никакъв ток пък на останалите има...и куриоз е че отива ток от лостчетата но нещо става в самото табло и няма ток...един приятел с алфа 145 ми каза за реле нещо утре отивам на един фен жичкаджия който кара същото браво и ако и той не ми го реши не знам...иначе да питам ,наистина ли тези табла ,платките им са от найлон и т.н. и не подлежат на качествен и надежден ремонт?????това искам да питам...нека колегите да проверят...фиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
-
Един път се опитвах да отварям но се оказа че кутията му е от някаква гадна и трошлива пластмаса.Направено с много скрити закопчалки и по тази причина се отказах.Пък и не беше повредено а само исках да разбера как е опроводяването му.Свърших си работата само чрез външно мерене но от това което успях да видя вътре са си дебели шини. То и така трябва и да бъде защото през него минава цялото захранване и трябва да издържа на бая големи токове.Та за какви найлони да говорим това да не е платка за електроника.Сменяй майстора че тоя нещо го е домързало и е гледал как да се оттърве от теб така ми се чини а пък и те е засилида отидеш за ново.То с ново и баба знае.grnka написа:наистина ли тези табла ,платките им са от найлон и т.н. и не подлежат на качествен и надежден ремонт?????това искам да питам...нека колегите да проверят...
Коментар
-
възможно е пистите да са върху дебел наийлон,попадал съм на 2 модела табла на един и същ модел,едната беше с платка,а другата с дебели найлони и писти върху тях,може да се запоява и да се оправи,просто трябва по слаб поялниккакто коли от 87г така има и коли от 97г на които таблото за бушоните им е такова
Коментар
-
ахам...проблема се оказа накрая куплунга който излиза от тялото на брадвата (там където се мушка ключа) и какво мислите беше станало клемите тая дето дава маса и още една бяха поклеясали и помръднали малко и не правеше контакт
наистина нито за масло няма да отивам при тия "оторизирани"
фиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
-
Колега ти все пак си лаик в областа на техниката могат да те вържат както си искат и да те одерат жив.Така че друг път пак питай и не ходи къде да е.Лошото че ни е такава държавата и никой нищо не може да направи по въпроса с измамите в сервиза.Ако сме нормална държава това може би няма да се случва. Е може би поне толкова често.grnka написа:ахам...проблема се оказа накрая куплунга който излиза от тялото на брадвата (там където се мушка ключа) и какво мислите беше станало клемите тая дето дава маса и още една бяха поклеясали и помръднали малко и не правеше контакт
наистина нито за масло няма да отивам при тия "оторизирани"
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар