Извинявам се предварително, че пиша тук за автомобила но очквам компетентно мнение.На шефа дъщерята има фолф 2 ГТИ 1.8 16В. По неговите думи страаашен ама както и да е. На двигателя ми се счупва едната свещ и прави на мармалад буталото, коляновия вал и май клапаните на единия цилиндър. Основни и биелни лагери също били много зле.Въпроса ми е колко ще струва основния ремонт. Някой има ли идея? Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Голф 2 :-)
Collapse
X
-
mariobg -
Колега, вьпроса ти, ама изобщо не е за този форум, но при толкова ефектна антиреклама на тази марка, не мога да не споделя мнение! Направете си сами извода: какви са им буталата,какви са им валовете та и лагерите!!! Ако беше Фиат, щеше да я изплюе тази свещичка през ауспуха, слагаш нова и продьлжаваш. Ама те и свещите им - стьклени!!! Ха сега да видим пьк колко ще струва ремонта на този народен автомобил!? А изводите, всеки може сам да си ги направи.....На двигателя ми се счупва едната свещ и прави на мармалад буталото, коляновия вал и май клапаните на единия цилиндър. Основни и биелни лагери също били много зле.
Коментар
-
Хора защо така грубо се отнасяте към проблема на Bebop. Евалата на човека че се чувсва при свои хора и за това е попитал тук, а не при Голфаджиите. Мойто слабо компетентно мнение е : по-добре потърсете нов мотор от катастрофирал Голф (би трябвало да ги има много). Невярвам да излезе повече от 1000лв което 100% ще е по-малко от колкото ремонт. Доколкото знам се продават такива мотори с някакво гаранция.Съседа ми счупи мотора на една Астра (1.8 или 1.6 не помня точно) 1997г. Другия ми съсед работи в София Ауто и му каза че рециклиран мотор с гаранция при тях е 8390лв. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! без монтажа!!!!!!!!!!. Сами разбирате, че тия там не са добре. Третия
ми съсед намери мотор 2.0 (с изрядни документи и гаранция май) за тази Астра и на човека му излезна 1800лв. мотора + монтажа + компютъра + настройките .Лично аз може би не съм добре и явно съм параноик, но има резервн двигател за Типото и си търся за Мареата. Имам и един камион на който му счупих и резервния мотор
и сега е на трупчета.
Коментар
-
Re: Питане за Голф 2
карал съм двойка гти, но не вентилирана и частите на са хич скъпи, но за 16кл. май нещата седят различноbebop написа:Извинявам се предварително, че пиша тук за автомобила но очквам компетентно мнение.На шефа дъщерята има фолф 2 ГТИ 1.8 16В. По неговите думи страаашен ама както и да е. На двигателя ми се счупва едната свещ и прави на мармалад буталото, коляновия вал и май клапаните на единия цилиндър. Основни и биелни лагери също били много зле.Въпроса ми е колко ще струва основния ремонт. Някой има ли идея? Благодаря предварително.
моя съвет е да отидеш в юнитрейд и да ги ислушаш, та после като си правиш сметката да го имаш като най- скъп вариант
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
Re: Питане за Голф 2
Този фолф е за ВОЛФ!Сега сериозно - ремонта никак не е скъп - комплект бутала, основни и биелни лагери и клапани няма да излезнат повече от 500-600 лева. Работа - 300 лева най-много. Въпроса е какво толкова се е случило с коляновия вал. Според мен - нищо, но задължително трябва да се премери на стенд. Но все пак мойто мнение е - тази кола не си струва ремонта. Та тя е на поне 12 годиниbebop написа:дъщерята има фолф 2 ГТИ 1.8 16В. По неговите думи страаашен ама както и да е. На двигателя ми се счупва едната свещ и прави на мармалад буталото, коляновия вал и май клапаните на единия цилиндър. Основни и биелни лагери също били много зле.Въпроса ми е колко ще струва основния ремонт. Някой има ли идея? Благодаря предварително.
Коментар
-
Re: Питане за Голф 2
Развитието на нещата:Оказа се че коляновия вал е ОК. Проблема е породен от едната свещ, която не се знае от колко стотици хиляди колиметра не е сменяна. Тя се счупва и парче от нея потрошава биела и бутало. Всякакви лагери също били за смяна. По главата не е ясно какви поражения има. За основен ремонт са му казали цена от около 1800-2000 лв. Цифра на която аз дълго се смях пред него. Човека не се почуства никак добре. Но сега е намерил едни майстори, които ще намерят части втора ръка и ремонта щял да излезе под 800 лв.Въпросният автомобил и купен преди по-малко от година за 3500 лв. До момента има наляти в него поне още толкова за окачване (в това число амортисиори), радиатори още много неща и кристални стопове разбира се ...как без тях.Изводите не са приятни. НО явно някой я е карал преди това тая кола като за последно.Stilo написа:Този фолф е за ВОЛФ!Сега сериозно - ремонта никак не е скъп - комплект бутала, основни и биелни лагери и клапани няма да излезнат повече от 500-600 лева. Работа - 300 лева най-много. Въпроса е какво толкова се е случило с коляновия вал. Според мен - нищо, но задължително трябва да се премери на стенд. Но все пак мойто мнение е - тази кола не си струва ремонта. Та тя е на поне 12 годиниbebop написа:дъщерята има фолф 2 ГТИ 1.8 16В. По неговите думи страаашен ама както и да е. На двигателя ми се счупва едната свещ и прави на мармалад буталото, коляновия вал и май клапаните на единия цилиндър. Основни и биелни лагери също били много зле.Въпроса ми е колко ще струва основния ремонт. Някой има ли идея? Благодаря предварително.
Tipo DGT, 1.6 DOHC
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар