ами и майстора ми това мислеше. свали свещите. мери компресията, на цилиндрите. беше перфектна. свещите бяха идеални. сложихме други за всеки случай. нямаше промяна. и затова ти казвам, че е голяма загадка
) а това с бобината възможно ли е. и къде да търся читав електричар.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с вибрации
Collapse
X
-
не я е гледал с осцилоскоп със сигурност, щот щях да видя. на компютър беше закачена, отделно мери кампресия, налягането на бензина и прочее. всичко работеше като змей. да търся ли електричар да мери бобини и прочее, че наистина ми омръзна от майстори. и вече имам чувството, че ще я карам така и към края на годината и без това мисля да я продавам, за да взимам друга. щот иначе фиата върви идеално, но много ме дразни това тресене, дето никой не знае от кво е.. да не говорим, че имаше и майстори, които ми казаха, е па то си е нормално. нали не е паднало таблото
) затова ви казвам, че съм вдигнал вече ръце. а и време нямам да обикалям непрекъснато. Митко
Коментар
-
ами пич трябва да се види искрата, да не би да пропуска искра, ако се установи, че не и както какзваш двг бачка перфектно и стабилно, то трябва да се търси проблема в тамоните на двг- няма 3 случай. не че много ти помагам с това мнение, но едва ли ще можем да установим точно кое не е наред по форума. аз доскоро имах скъсан тампон на двг и да ти кажа нямах такива сериозни вибрации. я си направи един оглед- пални колата и на празен ход отвори капака и виж мърда ли двигателя, ако не мърда може да имаш някой тампон на гърнето заминал или просто некадърно сложено нещо- навсякъде където се връзва гурнето за купето на колата между железата трябва да има гума. пипал ли си гърнета скоро?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
сине, майката ми се разката с тая кола. Пипал съм не гърнетата, а пишката направо. В Ем Комплект за малоумен ме взеха вече. Генерацията не опира никъде, това беше първата идея на моя майстор. Махнах катализатора за всеки случай. Не си чел постовете нагоре, но паля, отварям капака и гледам двигателя. Тресе си ебало дроба. ДАже се виждат вибрациите. Иначе при положение, че има такива вибрации дава прекрасни показатели на всичко. Перфектни дори. Смениха ми заден тампон, казаха, че никъде другаде няма къде да допира. И казаха, че другите тампони за ок. Обаче вътре и волана си тресе. и на скоростите се усеща. Абе майката си ебало, ти казвам. С извинение.
Коментар
-
На новият съединител му трябва време да "пасне"!mitenze написа:като карам и пусна газта, не се усеща веднага. Трябва да спра на светофар например, за да избегна другите вибрации съпровождащи движението. Когато е в обороти си е нормално. Претриса при тръгване на първа лекичко, но сменях съединител и не би трябвало да е оттам проблема.
Така, че очаквай скоро да се оправи. Днес не се ли записваше "Десетте най", или беше в сряда?
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Добре дошъл в света на тресящите мотори, с тебе вече сме 4 ма
на кои по малко тресе на кои повече но симптомите са еднакви и по двигатели всичко е ОК, ама е на, тресе и никои от нас досега не може да разбере от къде е. от стендовете всичко е 6, по консумативите всичко е ново, ама тресенето не изчезва. И така остава някои от нас да разбере от какво е за да се "излекуваме" всички
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse

Как успяваш да водиш предаването и да пишеш тук?
Коментар