jsp написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индикатор за нивото на маслото
Collapse
X
-
Индикатор за нивото на маслото
Значи всичко е ОК. Само да знаеш че не трябва да е над максимума, защото се получава обратен ефект - маслото над максималното ниво почва да пречи на въртящите се части които са потопени в него. Бях чел нещо по въпроса за скоростните кутии, където само един зъб трябвало да е покрит с масло, защото в противен случай почва да действа като спирачка при преминаване на зъбците през него.Май не можах да го обясня много ясно, но все пак мисля че всеки ще се досети като помисли малкоминимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.Етикети: –
-
При мен пръчката също няма мин. и макс. на горния край на сплеснатото има нещо кръгло кото топче и в момента след като смених маслото нивото е един милиметър над това топче.аз си мислих че са ми сложили повече масло но в Динекспрес ми казаха че е нормално да си карам така. Някои има ли идея дали е така?
-
Мисля си че топчето е белега за Максимум, но 1 мм над него не е никакъв проблем. Аз писах за случаите когато е доста повече - примерно сантиметър - два над максимума. За един милиметър въобще не се притеснявай. Да не говорим че ако не си на абсолютно равно място може да ти покаже разлика 2-3 мм.chuni написа:При мен пръчката също няма мин. и макс. на горния край на сплеснатото има нещо кръгло кото топче и в момента след като смених маслото нивото е един милиметър над това топче.аз си мислих че са ми сложили повече масло но в Динекспрес ми казаха че е нормално да си карам така. Някои има ли идея дали е така?минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Humppa
На моята кола пръчката е сплескана накрая, като между минималното и максималното ниво плоската част е щрихована, но в повечето случаи се омаслява малко над максималната стойност.
Коментар
-
и при мен е така.....и нивото ми е около сантиметър над сплесканото.....дано да не е проблем....П.П. с Брава 1.6 16V съм...Humppa написа:На моята кола пръчката е сплескана накрая, като между минималното и максималното ниво плоската част е щрихована, но в повечето случаи се омаслява малко над максималната стойност.Fiat Brava 1.6 16V '98
Коментар
-
и при мен пръчката изглежда по същият начин -сплескана шрихована част накрая на пръчкатаобикновено като се налее малслото ми е близо или на МАХ след 10000км е под средата между МАХ и МИН (малко над МИН) и следва смяна, не доливам.SSPURSS написа:и при мен е така.....и нивото ми е около сантиметър над сплесканото.....дано да не е проблем....П.П. с Брава 1.6 16V съм...Humppa написа:На моята кола пръчката е сплескана накрая, като между минималното и максималното ниво плоската част е щрихована, но в повечето случаи се омаслява малко над максималната стойност.FIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар