Здравейте,имам едно Типо 1.6ie(два вала, 89-а), и от както съм го купил ми свети лампата за инжекциона....никъде по него не намирам ламбда сондата и предполагам, че светенето на лампата е заради премахването на сондата, ако въобще е имало такава(няма и дупка дори) Та въпроса ми е свързан точно с това....има ли попринцип ламда сонда този двигател, и ако има сложете някоя схема на свързванем, с колко жици е и каква марка е оригиналната.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ламбда сонда на Фиат Типо?
Collapse
X
-
За съжаление точно за твоя модел нямам достатъчно информация. За 1.4i, сондата се връзва към 20-то краче на ЕКУ(Digiplex2). На 1.8i, 16V на второ(Weber-Marreli). Колега, при теб излиза, че не си със Digiplex, а с GM. При закачане на тестер, трябва да ти покаже грешка "13", "44" или "45".Иначе според AutoData трябва да имаш сонда.bankerov написа:OK, а към кой пин на ЕКУ-то се връзва ламбдата?
Коментар
-
на 1.4 компа му бош,digiplex2 е запалването1.6 типо двувалка няма с карбуратор (фабрично),и до колкото знам всички са с ламбда сондаRokambol написа:За съжаление точно за твоя модел нямам достатъчно информация. За 1.4i, сондата се връзва към 20-то краче на ЕКУ(Digiplex2). На 1.8i, 16V на второ(Weber-Marreli). Колега, при теб излиза, че не си със Digiplex, а с GM. При закачане на тестер, трябва да ти покаже грешка "13", "44" или "45".Иначе според AutoData трябва да имаш сонда.bankerov написа:OK, а към кой пин на ЕКУ-то се връзва ламбдата?
Коментар
-
Благодаря за корекцията, колега. Така е. И аз това имах в предвид, но съм се отвял. Коректно: 1.4 - Bosch Mono Jetronic A2.2, за 1.8 - Weber-Marelli IAW04pugsy написа:на 1.4 компа му бош,digiplex2 е запалването1.6 типо двувалка няма с карбуратор (фабрично),и до колкото знам всички са с ламбда сондаRokambol написа:За съжаление точно за твоя модел нямам достатъчно информация. За 1.4i, сондата се връзва към 20-то краче на ЕКУ(Digiplex2). На 1.8i, 16V на второ(Weber-Marreli). Колега, при теб излиза, че не си със Digiplex, а с GM. При закачане на тестер, трябва да ти покаже грешка "13", "44" или "45".Иначе според AutoData трябва да имаш сонда.bankerov написа:OK, а към кой пин на ЕКУ-то се връзва ламбдата?
Коментар
-
Имах на предвид, че е възможно да са сменили изп. колектор с някакъв (поради фрактура например, както е при моя колектор - пукнат е на три места), изобщо от някаква двувалка с карбуратор (ритмо, регата). Ами тогава къде му е ламбда-сондата? Или освен да са затапили отвора.И тъй - моята сонда е в ръката ми и ще препиша какво пише на нея:BOSCH0258001051948 06 1(020)Made In GermanyИзпускателния колектор и той имаше номер, но днес забравих да си го препиша. Ще гледам утре да да не забравя.pugsy написа:на 1.4 компа му бош,digiplex2 е запалването1.6 типо двувалка няма с карбуратор (фабрично),и до колкото знам всички са с ламбда сондаRokambol написа:За съжаление точно за твоя модел нямам достатъчно информация. За 1.4i, сондата се връзва към 20-то краче на ЕКУ(Digiplex2). На 1.8i, 16V на второ(Weber-Marreli). Колега, при теб излиза, че не си със Digiplex, а с GM. При закачане на тестер, трябва да ти покаже грешка "13", "44" или "45".Иначе според AutoData трябва да имаш сонда.bankerov написа:OK, а към кой пин на ЕКУ-то се връзва ламбдата?
Коментар
-
Търсих на доста места колектор с дупка за сонда и така и не открих, в резултат на което преминавам на друг план
---> тъй като колектора ми е чугунен ще е доста трудно и рисковано да заварявам на него гайка за сондата, втория ми вариант е на една от тръбите на двуцевката, точно след колектора да заварягайката - та за там въпроса ми е първо дали ще се награвя достатъчно за да е в работна температура ламбда сензора и втория въпрос -> ще дава ли адекватна информация като е само на едната тръба от двуцевката... Следващ въпрос --> точно където ми се съединяват тръбите на двуцевката излиза една тръбичка която мери absolute pressure в exhaust-а, та какво го интересува двигателя това налягане, а ако го махна и на негово място сложа липсващата ми ламбда? Отдолу е схемата на бензиновата система на двигател 149с2 046, ламбда сондата е номер 178 и се вижда, че е с един кабел, но екраниран - задължително ли е да е екраниран.....щото примерно при опелите не е?
Коментар
-
Като гледам моят не е екраниран, кабела идва откъм радиатора при мене, виж дали и при теб не виси там някъде. А за тази тръбичка която визираш, че е за налягане не изгорелите газове, при мене е затапена, аз си мислех че е за картерни газове - от картера да ги вкарва там. Ако не ме лъже паметта на една двувалка някъде около тази тръбичка гледах че стой ламбдата, при мене е отпред.In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар