снощи ме викаха да тегля едно приятелче с типо 1.9 дизел без турбо.оказа се скъсан ангренажен ремък.въпроса ми е - чувал съм за защита при скъсване на ангренаж, този мотор има ли такава?иначе ...само частите без ДДС и с търговска отстъпка май излизат към 800лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
скъсан ангренажен ремък на типо
Collapse
X
-
Re: скъсан ангренажен ремък на типо
Бе то добре ама се е скъсал по време на движение. Колата угаснала и той пробвал да я запали. То и аз така щях да направя.Та кажете къде да погледнем (някоя книжка или програма) където да пише дали има такава защита. Преди да е отишла за разглобяване.Mitko написа:Не опитвайте да я палите. Може да е изтропала
Tipo 1.6 [149C2046]
-
Не знам, но това си клони към основен ремонт.Иначе, клапани,пулове дори разпределителен вал да е счупил,ролки,ремък гарнитури, пак 800 лв излизат множко.Е,ако му калкулират бутала,сегменти и шлайф може и толкова да са.Успех и дано човекът да има по-малко ядове при ремонта.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: скъсан ангренажен ремък на типо
Януари скъсах ангренажен ремък. Карах с около 40км/ч или по-бавно. Нямах счупени или силно огънати клапани, но 2 или 3 бяха заклинили. За всеки случай смених всичките 8, защото се оказа че по груба преценка двигателя е на 350 000 - 400 000км, а това му бяха оригиналните клапани.Цялата процедура с труда + 5 литра антифриз концентрат + масло "Pennzoil" 10W-40 + маслен филтър + добавка за двигател "Slick 50" (50 лева) ми излезе обще 475 лева.Аз съм с Типо 1.4 , бензин, карбуратор.Късмет с ремонта.null написа:снощи ме викаха да тегля едно приятелче с типо 1.9 дизел без турбо.оказа се скъсан ангренажен ремък.въпроса ми е - чувал съм за защита при скъсване на ангренаж, този мотор има ли такава?иначе ...само частите без ДДС и с търговска отстъпка май излизат към 800лв.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
оправиха го
оправиха гокато ново станаимаше само 3 криви клапана, обаче смениха всичкитеремоната обаче стана около 500лв (клапани, гарнитурки, гумички, ремъци, нещо са шлайфали, реглажи и т.н.)абе оправиха го, но да не ви се случва.не знам дали тук му е мястото, но да кажа че го прави един тип в орландовци дето само с мотори се занимавал (не смени и едно болче дето не е по мотора). чух от колеги, че бил много добър по ремонтите на двигатели и за работата (цялата) взе само 50лв.Tipo 1.6 [149C2046]
Коментар
-
има ги ..
Има ги и такива и трябва много да ги ценим, защото при тях е въпрос на чест да свършат качествено работата. Такива хора рядко работят по сервизите и можем да разберем че съществуват само чрез информация от приятели. Ще ми се да познавам такива хора.Аз сега си строя къща и предвиждам някога да направя канал за автомобили - ще го предоставям на участниците от форума да го ползват когато се наложи (безплатно разбира се).минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Re: оправиха го
Защо бе Митак да не казваш? Точно за такива хора трябва да се казва, за да знаем къде да ходим.Аз не трябва да казвам какви ядове брах преди два дни със смяна на ангренаж в един известен и голям сервиз Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 , но поне ми върнаха парите за смяната на ремъка. Изпуших 4 кутии цигари него ден.А бе екшън си беше!!!Mitko написа:Има такива пичове (имат бензин в кръвта). Аз няма да казвам кой е и къде е само ще опиша какво се случи. Закарахме му блокирал мотор в неделя след обяд. Повечето сервизи в неделя не работят. Почна мотора веднага и в Понеделник преди обяд се обади да купим буталата. Мотора беше разпилян. Буталата бяха налице след обяда и той почна да събира. Във вторник вечерта ни повика да вземем колата. За труд взе към 200лв.null написа:оправиха гокато ново станаимаше само 3 криви клапана, обаче смениха всичкитеремоната обаче стана около 500лв (клапани, гарнитурки, гумички, ремъци, нещо са шлайфали, реглажи и т.н.)абе оправиха го, но да не ви се случва.не знам дали тук му е мястото, но да кажа че го прави един тип в орландовци дето само с мотори се занимавал (не смени и едно болче дето не е по мотора). чух от колеги, че бил много добър по ремонтите на двигатели и за работата (цялата) взе само 50лв.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: скъсан ангренажен ремък на типо
Е да, де да.500 не е 800,нали това се опитвах да обясня.Това е най евтиният мотор за поддръжка.А и е доста надежден.Не знам защо го спряха само..сигурно нещо екологиите там.null написа:снощи ме викаха да тегля едно приятелче с типо 1.9 дизел без турбо.оказа се скъсан ангренажен ремък.въпроса ми е - чувал съм за защита при скъсване на ангренаж, този мотор има ли такава?иначе ...само частите без ДДС и с търговска отстъпка май излизат към 800лв.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: няма защита
Кои са тия майстори? Да не са тия от СБА сервиза щото и аз там мислех да ходя?mit написа:при мен ми се скъса докато карах с 5 км в час и ми излезе към 1200 лева ремонта , но бяха заминали към 12 клапана от 16 и смених още доста неща. Така или иначе е отворена и смених и дисковете и ред други неща. Аз си бях сменил ремъка съвсем скоро, но поради некъдърността на едни майстори които се намират близо до Зоологическата градина ми се скъса много бързо нямаше и 5 000 км. Както и да е поне проучих и вече имам най читавия майстор и съм много доволен от него.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар