3 л :D поредните аматьоритози мотор събира 3,85 литра
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Мързелът... или изискването за някакви екологически щуротии.Но е повсеместно по фирмените сервизи.Казвам мързелът, защото пробката е странична и леко трябва да се откачи кората под мотора.И сега не зная дали когато аз си правя смените, след като ми изтекат 3-те години гаранция,няма да имам проблем с тази пробка.Тя никога не е отвъртана!Sev написа:ако двигателят има пробка, не знам каква е тая мода със изсмукването
Sev, при твоето БРАВО когато се сменя маслото, нулира ли се нещо ? При мен се нулира.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Нулира се. Сузукито на баща ми (1.9 DDiS), се кара и обслужва в Италия. Та там в сервиза са му казали, че тоя мотор "не е точно 1.9 Mjet на Фиат", което аз го разбирам като "взехме 1.9 от Фиат и го преработихме". Карах 2 седмици ежедневно и двете коли от подписа и мога да кажа че японците са свършили много добра работа - като изключим магистрално каране с висока скорост, Сузукито просто слага в джоба си Фиата като динамика и пъргавина. Може да е заради 6-те скорости, които аз нямам, ама май не е само това. Страхотна колица, със среден разход 6.5 л/100 км.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Абсолютно нищо не са преработили.Двигателите за SEDICI и SX-4 пътуват от ИТАЛИЯ до УНГАРИЯ, където се сглобяват и двата автомобила. в съотношение 60 хил.бр.СУЗУКИТА и 25 хил.бр. SEDICI годишно.Моторите се правят тук:http://www.fptpowertrain.com/eng/home.htmВъв форума има снимки на двигателите на моето сузуки и на new BRAVO,които са абсолютно 1:1.Това което са казали просто НЕ е вярно.Новия дизелов мотор на SEDICI и SX-4 - 135 кс също се прави в Италия от FPTНе разбрах с какво сравняваш СУЗУКИТО, с кой фиат, но ако е с новото БРАВО, може би само по-лекото купе и по-късата база му помагат да е по-пъргаво, иначе моторите са еднакви и доколкото знам BRAVO е също със 6 скорости.ПС... по смътен спомен се сещам, че BRAVO имаше едно моторче,1.9 Mjet но с по-малък въртящ момент... да не би за него да става въпрос и затова да е с 5 предавки ...200 или 205 HM... срещу 280 на SEDICI и SX-4?venioid написа:Нулира се. Сузукито на баща ми (1.9 DDiS), се кара и обслужва в Италия. Та там в сервиза са му казали, че тоя мотор "не е точно 1.9 Mjet на Фиат", което аз го разбирам като "взехме 1.9 от Фиат и го преработихме". Карах 2 седмици ежедневно и двете коли от подписа и мога да кажа че японците са свършили много добра работа - като изключим магистрално каране с висока скорост, Сузукито просто слага в джоба си Фиата като динамика и пъргавина. Може да е заради 6-те скорости, които аз нямам, ама май не е само това. Страхотна колица, със среден разход 6.5 л/100 км.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Да, с новото Браво сравнявам Сузукито. За моторите не се и съмнявам че са хардуерно еднакви, но управлението със сигурност е различно, най-малкото софтуера. Бравото по каталожни данни е с въртящ момент 255 Nm, Сузукито - 280 Nm, и тази разлика се усеща. При отворени предни капаци ако не знаеш че са с еднакви мотори, няма по какво да познаеш - грам не си приличат. Е , ако се махнат корите сигурно ще се намерят прилики.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Колега, аз не намирам никаква външна разлика с мотора на моето СУЗУКИ :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...808&highlight=SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ми давай да правим среща тогава
. Бравото ми е на 20 месеца, Сузукито на 12, и аз останах учуден колко не си приличат моторите, аз уж са еднакви.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Хм, странно, бяхме го снимали с отворен капак на една среща, но не можах да намеря снимката.Аха ето я, да има малко в кората и около нея, но отдолу сигурно е едно и също.venioid написа:Ми давай да правим среща тогава
. Бравото ми е на 20 месеца, Сузукито на 12, и аз останах учуден колко не си приличат моторите, аз уж са еднакви.
Да, сетих се, че Pinko разправяше, че 6 скорости ще се слагали на БРАВОТО 16-вентилката 1.9/150 кс.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Това наистина прилича на Браво, но под капака на нашето Сузуки има нещо съвсем различно. Лошото е че няма как да го снимам в момента. То всъщност само кората е много по-различна и това може да обърква цялата картинка...Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Същото е и моето бре.... не може интериора под капака да е различен! Наскоро бях на обслужване и вдигнах капака на едно в двора им, още неригистрирано като си мислех,че е с новия мотор 135 кс. Беше абсолютно същото като моето.Казаха, че още на са внасяли фейслифта.Пускат и нов бензинов мотор, но той си е на СУЗУКИ.... 1.6/120 кс, който ще слагат и на СЕДИЧИТО.Модераторите ша ни бият, егати сузуки чата заформихме!!!venioid написа:Ми не е
. Колата е купувана от България преди година. 1.9 DDiS, 4X4, 120 к.с, 6 скорости.
Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар