Като цяло не са плюли безпричинно в тази статия, даже май не са забелязали някои неща
Например малко грубоватата скоростна кутия и недостъчно директното управление. Освен това със своите 1350 кг. колата ми се струва малко тежичка за външните си габарити, но не съм сравнявал с конкурентите. За мястото отзад споменах.Иначе ясно, че ГолфО е номер едно, просто тук още не сме дорасли за него
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Любо, не са плюли безпричинно - ГолфО е причината....
Сега сериозно.... колко пъти сте се интересували, на каква височина е прага на багажника, колко литра е багажника, какво се вижда през задното стъкло, как се държи колата при 180км/ч, колко тежи суха, мокра, със стъклен таван или с резервна гума, вместо пЕня..... и всички тези глупости сравнени с още десет модела
Кой го интересуват тези неща да си купи "Dacia"
Коментар
-
Не, това за което говориш не влиза в категорията "забавно"...Това влиза в категорията "надеждно", където цар е Голфо (примерно). Ако за теб надеждността е на първо място, може би си сбъркал колатаhf hpe написа:Добре де какво забавно има да караш автомобил който на 35 000км трака в купето. Двигателят е улят в масло като 20 годишна жигула?
На моята например таблото и скърца още от 2-3 хиляди километра обаче хич не ми пука. Важното за мен е, че е страшен кеф за каране (ето това вече е забавно) и изглежда страхотно
Коментар
-
АААААААААААААААААА...............Сутринта оставих колата в "АутоИталия" за смяна по гаранция на пластмасата в таблото под челното стъкло и при смяната на пластмасата са ми счупили челното стъкло - БЕСЕН СЪМ!!!!!!!!!!!
То бива, бива да си некадърен, ама тия са просто нереално некадърни
"АутоИталия" ще ги зачеркна во веки!!!!!!!!!!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар