kalinm написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
То не е до страни, а до дилъри. Примерно утре аз ставам дилър на ФИАТ и решавам да дам гаранция 10 години...2-те години си ги поема ФИАТ, понеже това е заводска гаранция, за останалите 8 се оправям сам...Така го разбирам аз. И затова не виждам как някой различен от собствения ти дилър ще се навие да налива пари в твоята кола, при положение, че не е спечелил и цент от нея...
Коментар
-
Покажете да го видя на някои сайт, както аз ви го показах и тогава ще го повярвамSev написа:5 години гаранция има в много странитова обаче са разни промотане е постоянноявно така е купена колата на колегата
А специално fiat.de го гледах още миналата есен , защото видях една обява в мобиле-то на браво взето от Германия и с 5 г. гаранция- уж
, и още тогава си беше 2 години гаранцията там.
FIAT Bravo Multijet 1.9 150 k.c / 11.2008 г.
FIAT Punto 1.2 75 к.с. / 12.1993 г.
Коментар
-
Ходи го купи със 6 г. - рекламана кампания за един месец - ако си спомняте, опитах се да опровергая, че ФИАТ в Германия е с 5 г. гаранция или в Англия 3 г. - заводската е 2г. без ограничение напробега и на всички сайтове това пише - а че някой дилър пуска 3 г. както е за Англия, ама 3-тата която я дават е само, ако колата е под 60000 мили и ако дилърът си реши и ме мързи да гледам какво точно включваше.Иначе казах го и по рано - застраховай се в онова дружество (да не му правя реклама), съответната застраховка- щото ще е по-скъпа от обикновено КАСКО и в БГ също ще имаш 5 г. гаранцияhf hpe написа:ето ти със 6 години :DFIAT Bravo Multijet 1.9 150 k.c / 11.2008 г.
FIAT Punto 1.2 75 к.с. / 12.1993 г.
Коментар
-
-
Аз със радиоточка не мисля да споря.Купили сме 5 Браво-та и 4 Грандета с 5 години гаранция.Понеже темата беше и за отношението и АИ, това показва колко са зле като креативност.Защото срещу съвсем малка сума могат тази удължена гаранция да я прехвърлят на друг и да печелят страшно много пари от това.И на никой не пожелавам да му се налага да се сблъсква с гаранцията на АИ.
Коментар
-
вярвай ми Бравото е от така наречените от мен ’"сглобки", едно Стило е на светлини години като изработка от него, въпреки, че са една кола.Сравнено пък със старото Браво се вижда, че във всеки детайл целта е била намаляване на разходите и това си личи страшно много в качеството на автомобила.Sev написа:никой не е твърдял че тези 5 години са постоянни, естествено че е промоа тази "удължена гаранция" струва доста парички1600-2000 лева за допълнителните 3 годинида чукна на дърво, но доста трябва да е трошливо това Браво, за да има смисъл...особено бензиново, без сложните помпи и подобни
Коментар
-
много уважавам мненията тино този път съм адски несъгласен с тебза Стилото нищо не мога да кажа (въпреки адския търговски неуспех), нямал съм допир с този автомобилобаче да сравняваме със старото Браво/Брава е прекалено...особено щом си купил толкова Бравота, въпреки голямата гаранциязащото този автомобил ако е толкова некачествен, доста ще дреме в сервиза и ти ще губиш от това
Коментар
-
не си ме разбралили пък аз не съм се изразил правилно :D при Стило-та наистина италианците доста се бяха постарали, говоря за качество на изработката, материали и други такива работи. Според мен стило-то го потопи дизайна, но това е една друга тема.Вече съм разглобявал и новото Браво на съставни части, и повярвай ми колата е супер бюджетна като изработка.Ще ти да един пример: конзолата която е под арматурното табло ръждясва по заварките още на първата година, на старото браво беше изработена от алуминии и само патинираше, де не говорим за типото при което беше поцинкована.Примерно и с Кики сме си говорили, окачването на новото Браво и на Гранде Пунто-то е шумно, при преминаване през дупки не тропа, но определено се чува как работи.иначе аз отдавна съм стигнал до извода. че колата е нова и добра до максимум 40 000 километраопределено такава е философията на самите производители
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар