Днес го карах 1.4 150коня адски много ми хареса динамика комфорт вървене има спортен режим абе супер е колата предвид това че преди да карам Фиата карах Инсигниа и Ц5 който са в по висок клас и мога да кажа че фиата по вървене ги пръска адски хубави материали са използвани за изработката страхотни седалки като му се качих ми заспа и като динамика и като окачване абе супер е
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Да така е, но нека не забравяме, че MOTOBUL, вносителя на CASTROL, както и Аутоиталия са част от един холдинг.Както е казано "интереса клати феса".Не виждам голяма драма в това, че гаранционните коли се обслужват с CASTROL.Според мен лепенките се лепят най-вече по две причини :Реклама и улеснение за потребителят при избора на масло.charlie написа:Nino, Selenia, може и да не е част от Фиат вече, но все още новите фиати (визира тези купени от АИ) идват облепени с лепенки че се препоръчва ползването на Селениа, дори и за течноста за чистачки... просто споделям факт, далече съм от мисълта, че което и да е качествено и отговарящо на вискозитета масло ще увреди фиатите.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Не е така,Фиат и Алфа Ромео,продължават да разработват някои двигатели,само и единствено със Селения,затова и го препоръчват.Аз лично ако си взема нов Фиат дизелов,ще го обслужвам най-вероятно в Гърция,с масло Селения ВРNino написа:Да така е, но нека не забравяме, че MOTOBUL, вносителя на CASTROL, както и Аутоиталия са част от един холдинг.Както е казано "интереса клати феса".Не виждам голяма драма в това, че гаранционните коли се обслужват с CASTROL.Според мен лепенките се лепят най-вече по две причини :Реклама и улеснение за потребителят при избора на масло.charlie написа:Nino, Selenia, може и да не е част от Фиат вече, но все още новите фиати (визира тези купени от АИ) идват облепени с лепенки че се препоръчва ползването на Селениа, дори и за течноста за чистачки... просто споделям факт, далече съм от мисълта, че което и да е качествено и отговарящо на вискозитета масло ще увреди фиатите.
Това което съм изпитал,за мен е достатъчно,не кавзвам че неможе други масла,но според мен БГ се напълни с ментаци ама много.Последния Кастрол,който бях сипал на Полото/5-30/ за 8-9000 стана на чиста водица,извинявай,но това не хубаво масло за мен
Всеки има право на избор
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
И ще направиш грешка... най-малкото за това, че SELENIA WR е чиста проба ПОЛУСИНТЕТИЧНО МАСЛО, нищо че е 5W-40.RECOMMENDED BY Fiat, Lancia, Alfa Romeo for Multijet engines and cold climates.Предполагам си обърнал внимание на червенкото.Темите за маслата са много в този форум, не ми се влиза в полемики.Аз съм с чисто нов дизелов двигател на Фиат, има-няма 15 хил.км, но не се притеснявам от това, че ми слагат ELF 5W-30 в "Миркат".Отворих дума за това, защото смятам, че темата за маслата се преекспонира.Не ми е удобно да се повтарям... писано е страхотно много...Лек ден!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Брех, в един момент форумът спира да изпраща нотификации за нови мнения и гледам 3 страници сте изписали без мен
Искам да споделя за още един (засега) положителен опит от взимане-даване с Ауто Италия (което го добавям към изключително положителните си впечатления от дилъра). От известно време ми се струваше, че колата не върви колкото преди, като в един момент се появи странен шум при максимално нагнетяване на турбото - като при бързо изпускане на въздух от балон. Оказа се, че доста хора са имали подобен проблем (повече тук: http://www.fiatforum.com/bravo/18863...nge-noise.html), в повечето случаи свързан с разкачени/разхлабени маркучи, свързани с турбото.Обадих се на дилъра (не директно в сервиза), който запази час от мое име, и каза, че ще е там ако имам нужда от него. Супер точен човек.Та, отидох днес, вкарах колата веднага. Системата е направена културно - всичко се записва (оплаквания, километри) което е добре, за да няма после "ама ти що не си дошъл по-рано за тоя проблем". Накараха ме да оставя ключовете и талона, което хич не ми се понрави, като се има предвид както съм чел по разни форуми за отношението на техниците към колите на клиенти. Както и да е, оставих я, и им казах, че няма да си тръгвам и ще чакам наоколо поне докато я диагностицират. Хванах ги на изхода като отиваха да я тестват - нормално, като се има предвид характера на проблема и това, че не са открили нищо в сервиза.Качиха ме (тъкмо щели да имат информация от първа ръка) и се возихме заедно. Измерваха в реално време с някакъв уред и всичко беше нормално. Ръчкаха я доста колата (много повече отколкото аз съм си позволявал), но я пазеха от дупки и като цяло внимаваха. Не знам дали е защото и аз бях там, но хората бяха свестни. Този който я караше беше около 50 годишен, улегнал човек, и май доста си разбираше от работата. Другият, който измерваше, също беше улегнал и спокоен. Бяха много любезни и си говорихме за разход, вървене и други неща. Шумът го нямаше, така че нищо не можаха да ми кажат. Измерванията бяха перфектни. На мен все още ми се струва, че не дърпа колкото в началото, но е много възможно да съм свикнал. Все пак от кола 90 коня на 150 минах и в началото разликата беше огромна. Казаха, че има някаква разтоварваща клапа, която се задейства ако прекалено много се нагнети въздуха в турбото. Та било възможно тя да се включва без причина понякога, но така или иначе в момента не го прави. Казаха ми да не я пазя чак толкова колата и да я ръчкам повече, особено на дълъг път, защото ежендневния ми маршрут бил най-ужасния възможен за една кола и имало нужда да "отпуши", каквото и да значи това. Казаха още, че дори и да загрява бързо (което е факт), краткия маршрут е вреден, защото в ауспуха се кондензирала вода и нямала време да се изпари (или нещо такова).Оправиха ми нивото на фаровете (не съм ги тествал още де), което се очертава като фабричен недостатък.В общи линии се затвърди правилото ми - ако нещо не е наистина счупено, не го поправяй
Само ми взеха 40 кинта, щото не откриха нищо и на практика "гаранционен ремонт" не се е състоял. Има някаква логика, щото някой по-параноичен може да си води колата през седмица за безплатни прегледни в рамките на гаранцията.Това е в общи линии. За момента съм супер доволен от колата (пиша един голям "роман" с впечатления и ще го кача скоро). Към момента съм доволен и от сервиза. Надявам се да не ги виждам пак скоро, но дори и да стане, ще съм малко по-спокоен за колата си.Кога ще направим мини-сбирка на новото Браво?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар