Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
За съжаление - не!В събота свалих корите на двете задни колонки, извадих механимите на коланите. При разклащането има издават някакъв шум, но различен от това което чувам. Може и някой друг да се е ровил там, но ако не, да напиша че механизмите са поставени в пластмасови кутии, които се закопчават в обособена за това ниша в купето. За всеки случай, за да направя нещо, подпрях отвътре кутиите с донапренени подложки и в момента не моогат да мръднат по никакъв начин. Но, те хората, са предвидили и са сложили изолация, изобщо, там нещата са изпипани. Поставих и 2mm неопренови подложки на местата на закрепването на механизмите към купето, но това са глупости от които няма смисъл. Ще ми се наложи да ходя в сервиз, за да се гледа окачването, но като знам какви ни са сервизите в Бургас!!! Ще започнат директно с амортисорите и т.н.Положителното е, че видях и се озадачих..... изглежда че, не изглежда, а имам въздушни възглавници в тавана (пази Боже). Патроните са разположени в колоните високо горе до тавана и са свързани (завършват) със същия материал (възглавниците), който съм виждал при Marea-тa. Другото положително е, че след като нямах успех в мисията по шумовете, отидох и се снабдих със зимни гуми - Mishelin Alpin A4/205x55x16".FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
-
Имам познати в сервиза на Auto Italia, но се колебая. Скоро сменях ролки по пистовия ремък при едни много, много свестни момчета, но те не откриха нищо по въпроса с шума. Остава сервиза на Mazda. Ще се дават пари тази седмица някъде, какви ще са резултатите - не знам, ще пиша.Относно гумите - още не съм ги монтирал. В Бургас в момента е 14,7 оС. Надявам се за по-добра возия, защото с летните (225х40х18") по новите участъци на магистрала Тракия е перфектно, но не е така навсякъде. Още не ми е чужда идеята, за напред да мина и на летни 16". Та и аз очаквам с нетърпение впечатленията от зимни Michelin Alpin A4/205х55х16"/, ще ги споделя във Форума.Sev написа:в официалния сервиз преди имаше свестни хорасега не знам как е...със зимните гуми как е возията?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Здравейте колеги,понеже търся кола на жената (фиатите и харесват, досега караше пунто),се обръщам към вас с молба за разяснения.Колата трябва да е бензинова с възможност за поставяне на газова, колата ще се ползва основно на градско каранеЕто и питанките:1.) Интересува ме атмосферния двг 90 к.с. , не е ли малко куцичък за това купе?!2.) Ако решим да търсим вариант 1.4 турбо - ако не се лъжа версиите са две 120 к.с. и 150 к.с.,там драстично ли се променя цифрата по поддръжката спрямо атмосферния двг. 90к.с.Какви са проблемите при турбо моторите?!Двигателят им с верига или ремък е, или и 2те като на сегашното ми Ауди б6 1.8т?Турбо двигателите с какъв маховик са - обикновен или двоен?Окачването как е като издръжливост и цена на поддръжка?3.) Кои са слабите места на модела като цяло, и за какво трябва да се гледа?Има ли нещо по модела което хем да се води слабо место, хем да е скъпо за смяна? Ще съм ви много благодарен колеги, ако ми дадете насоки и споделите информация.
Коментар
-
Здравей,Моята кола е с 90 к.с., дали е куца или е въпрос на преценка и на това какво очакваш; мен ме задоволява. Ако караш 1,8Т със сигурност ще ти се стори куцаGTR написа:Здравейте колеги,понеже търся кола на жената (фиатите и харесват, досега караше пунто),се обръщам към вас с молба за разяснения.Колата трябва да е бензинова с възможност за поставяне на газова, колата ще се ползва основно на градско каранеЕто и питанките:1.) Интересува ме атмосферния двг 90 к.с. , не е ли малко куцичък за това купе?!2.) Ако решим да търсим вариант 1.4 турбо - ако не се лъжа версиите са две 120 к.с. и 150 к.с.,там драстично ли се променя цифрата по поддръжката спрямо атмосферния двг. 90к.с.Какви са проблемите при турбо моторите?!Двигателят им с верига или ремък е, или и 2те като на сегашното ми Ауди б6 1.8т?Турбо двигателите с какъв маховик са - обикновен или двоен?Окачването как е като издръжливост и цена на поддръжка?3.) Кои са слабите места на модела като цяло, и за какво трябва да се гледа?Има ли нещо по модела което хем да се води слабо место, хем да е скъпо за смяна? Ще съм ви много благодарен колеги, ако ми дадете насоки и споделите информация.
Дали ще вземеш 90 , 120 или 150 няма разлика; разликата в цените за поддръжка са минимални и няма да ги усетиш. Единствено при 150 има сериозна разлика в разхода на гориво; 90 и 120 ако се карат по един и същ начин горят еднакво.Турбо моторите нямат никакви проблеми.Двигателите са с ремък.С окачването никой досега не е имал проблеми; моята кола е на 53 000 км, във форума има и на повече и на по-малко. Частите са на съвсем нормални цени, включително и тези продавани от официалният сервиз (където получаваш и две години гаранция)Може да звучи нескромно, но колата като цяло няма слаби места. Има дреболии естествено - примерно задната емблема в някои случаи се отлепя, кожата по волана в най-горната си част понякога започва да се надува. По техниката няма нищо на което да се обръща внимание при покупка. Гледаш си външния вид, окачването, при компютърната диагностига колата си изпява всичко.Един съвет от мен - щом няма да купуваш колата нова, може би е най-добре да се насочиш към варианта със 120 к.с.Повече от приличен вървеж, много приличен разход, след 5-тата година данъка става доста приемлив, подлежи на газификация (търси уредба с комуникация по OBD).Имай в предвид, че колите които са внос са с по-различно оборудване от нашенските - примерно най-разпространеното ниво Динамик е без кожа по волана и скоростите и с еднозонов автоматичен климатик.
Коментар
-
Гледам, че колата ти е със спортен пакетС 16-ки ще е изглежда странно, няма да си доволен от резултатаКакто Любо си предложи услугите - направо да ти дава 17-ките и ти на него твоите 18-ки, да черпи и това е :DFlow написа:Относно гумите - още не съм ги монтирал. В Бургас в момента е 14,7 оС. Надявам се за по-добра возия, защото с летните (225х40х18") по новите участъци на магистрала Тракия е перфектно, но не е така навсякъде. Още не ми е чужда идеята, за напред да мина и на летни 16". Та и аз очаквам с нетърпение впечатленията от зимни Michelin Alpin A4/205х55х16"/, ще ги споделя във Форума.
Коментар
-
Те и за 17-ките така ми разправяха, за почти 4 години са идеално прави...Тurbodieselcomby написа:18-ки само ако са от сериозните марки за джанти и то при положение, че има адаптивно окачване.На Браво май не се предлага такова, нали?Иначе толкова бързо се кривят с наште прекрасни пътища, че ставаш абонат на някой гумаджия!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар