Пробвайте с изключен ЕСП.При мен на VW с включен ЕСП е мъка. С изключено е много по-добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
И как реши че е една и съща,вие сте големи професори бре,ужас.Къде видя да съм писал за размер на 16-те,стига моля ви се.Имам чувството,че тук ако някой напише нещо на въпреки,и вие веднага го нападате.Да колата е тежка,и стига по-лесно до сцепления с големите гуми.Аз знам какво говоря,когато бях с 16-те по лесно оставах по корем,защото бях с ПО-МАЛЪК ДИАМЕТЪР НА ГУМАТА/сега разбра ли Любо/,сега със 17-те нямам никакви ядове,стига да не спирам заради разни Мерцове,БМВ-та и Ку7-и/да снощи бутах Ку7 пред нас,там където аз ис влезнах пез проблем в двора,той беше застанал настрани,немогъл да излезе от коловозите/.П.С.Последно да попитам,ако може,Любо ти знаеш ли какво е просвет та употребяваш тази дума,знам че ще намериш в Гугъл какво е/но там почти винаги е обяснено почти грешно/,чакам отговор.lyubohar написа:Какво значение има размерът, след като обиколката на колелото е една и съща? Освен ако не излезеш от оригиналните размери, не виждам какво променяш със смяна на цолажа. А килограмите само пречат относно затъването по корем, не обратното...При подобно затъване всичко е въпрос на просвет, а повечето килограми не влияят добре на просвета
Килограмите ти помагат, когато имаш сцепление с пътя, а ние не говорим за такава ситуация тук.Сев, оставам с впечатление, че караш само по големи и почистени улици, а така и баба знае
И аз нямам никакви грижи с тия гуми, стига да имат допир с пътя. Ако се беше престрашил да дойдеш до нас преди последната среща да ти тестваме колата по моите квартални улички, друга песен щеше да пееш :DFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Е хайде сега, чак пък да те нападаме...По твоята логика ти ни нападаш, понеже не сме се съгласили с мнението ти (което чак сега стана ясно). Просто си говорим.Просвет, доколкото знам, е разстоянието от земята до най-ниската точка на колата (не броим гумите). Клирънс не е ли същото, но на ингилишки?Mury написа:И как реши че е една и съща,вие сте големи професори бре,ужас.Къде видя да съм писал за размер на 16-те,стига моля ви се.Имам чувството,че тук ако някой напише нещо на въпреки,и вие веднага го нападате.Да колата е тежка,и стига по-лесно до сцепления с големите гуми.Аз знам какво говоря,когато бях с 16-те по лесно оставах по корем,защото бях с ПО-МАЛЪК ДИАМЕТЪР НА ГУМАТА/сега разбра ли Любо/,сега със 17-те нямам никакви ядове,стига да не спирам заради разни Мерцове,БМВ-та и Ку7-и/да снощи бутах Ку7 пред нас,там където аз ис влезнах пез проблем в двора,той беше застанал настрани,немогъл да излезе от коловозите/.П.С.Последно да попитам,ако може,Любо ти знаеш ли какво е просвет та употребяваш тази дума,знам че ще намериш в Гугъл какво е/но там почти винаги е обяснено почти грешно/,чакам отговор.lyubohar написа:Какво значение има размерът, след като обиколката на колелото е една и съща? Освен ако не излезеш от оригиналните размери, не виждам какво променяш със смяна на цолажа. А килограмите само пречат относно затъването по корем, не обратното...При подобно затъване всичко е въпрос на просвет, а повечето килограми не влияят добре на просвета
Килограмите ти помагат, когато имаш сцепление с пътя, а ние не говорим за такава ситуация тук.Сев, оставам с впечатление, че караш само по големи и почистени улици, а така и баба знае
И аз нямам никакви грижи с тия гуми, стига да имат допир с пътя. Ако се беше престрашил да дойдеш до нас преди последната среща да ти тестваме колата по моите квартални улички, друга песен щеше да пееш :D
Не съм ли прав? И не виждам какво лошо има човек, който не е със съответното образование/професия, да чете и да се опитва да се образова (не че просвет съм го прочел за пръв път вчера, ама нейсе). Няма нужда да се държиш снизходително и да ми говориш за Гугъл или да приемаш, че като не съм механик и не знам нищо за колите. Не ви е чак толкова сложна професията, не се взимайте толкова насериозно
Коментар
-
ОК да приемем,че не сме се разбрали,но ако мойта и твойта кола са с еднакъв клиренс,кажи ми какво общо има широчината на гумите????????lyubohar написа:Е хайде сега, чак пък да те нападаме...По твоята логика ти ни нападаш, понеже не сме се съгласили с мнението ти (което чак сега стана ясно). Просто си говорим.Просвет, доколкото знам, е разстоянието от земята до най-ниската точка на колата (не броим гумите). Клирънс не е ли същото, но на ингилишки?Mury написа:И как реши че е една и съща,вие сте големи професори бре,ужас.Къде видя да съм писал за размер на 16-те,стига моля ви се.Имам чувството,че тук ако някой напише нещо на въпреки,и вие веднага го нападате.Да колата е тежка,и стига по-лесно до сцепления с големите гуми.Аз знам какво говоря,когато бях с 16-те по лесно оставах по корем,защото бях с ПО-МАЛЪК ДИАМЕТЪР НА ГУМАТА/сега разбра ли Любо/,сега със 17-те нямам никакви ядове,стига да не спирам заради разни Мерцове,БМВ-та и Ку7-и/да снощи бутах Ку7 пред нас,там където аз ис влезнах пез проблем в двора,той беше застанал настрани,немогъл да излезе от коловозите/.П.С.Последно да попитам,ако може,Любо ти знаеш ли какво е просвет та употребяваш тази дума,знам че ще намериш в Гугъл какво е/но там почти винаги е обяснено почти грешно/,чакам отговор.lyubohar написа:Какво значение има размерът, след като обиколката на колелото е една и съща? Освен ако не излезеш от оригиналните размери, не виждам какво променяш със смяна на цолажа. А килограмите само пречат относно затъването по корем, не обратното...При подобно затъване всичко е въпрос на просвет, а повечето килограми не влияят добре на просвета
Килограмите ти помагат, когато имаш сцепление с пътя, а ние не говорим за такава ситуация тук.Сев, оставам с впечатление, че караш само по големи и почистени улици, а така и баба знае
И аз нямам никакви грижи с тия гуми, стига да имат допир с пътя. Ако се беше престрашил да дойдеш до нас преди последната среща да ти тестваме колата по моите квартални улички, друга песен щеше да пееш :D
Не съм ли прав? И не виждам какво лошо има човек, който не е със съответното образование/професия, да чете и да се опитва да се образова (не че просвет съм го прочел за пръв път вчера, ама нейсе). Няма нужда да се държиш снизходително и да ми говориш за Гугъл или да приемаш, че като не съм механик и не знам нищо за колите. Не ви е чак толкова сложна професията, не се взимайте толкова насериозно
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
по широки гуми - по голямо съпротивление при неутъпкан сняг - демек по лесно губиш сцепление и спираш.По тесни гуми обаче по голяма маса на единица площ и пак затъваш и се окантарваш (по корем).Най добре в къщи :D Иначе в дълбокия сняг и аз 2 пъти закъсах около офиса ни. То q7 не е джип (па бързи, па бавни скорости, па слонски гуми с тракторски грайфер).Quatroto работи по диагонал. (предна лява със задна дясна например)F31 BMW 320d
Коментар
-
Точно това имах предвид,аз исках да кажа,че със 17-те съм една идея по-висок,което в момента е предимство,независимо от широчината на гумитеТurbodieselcomby написа:по широки гуми - по голямо съпротивление при неутъпкан сняг - демек по лесно губиш сцепление и спираш.По тесни гуми обаче по голяма маса на единица площ и пак затъваш и се окантарваш (по корем).Най добре в къщи :D Иначе в дълбокия сняг и аз 2 пъти закъсах около офиса ни. То q7 не е джип (па бързи, па бавни скорости, па слонски гуми с тракторски грайфер).Quatroto работи по диагонал. (предна лява със задна дясна например)
Плюс това от 20.5 см до 22.5 см не е чак такава голяма разликата....................П.С.Най ме боли сърцето от звуците които се чуват отдолу по коловозите,да не говорим че имам нещо много замръзнало,такива вибрации има че е направо страшно,дали е някой тампон на мотора/те са маслени/ или много лед около някоя полуоска
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Масло се гледа винаги на студен моторvital написа:Едно въпросче... Във вашите книжки какво пише за проверка на маслото - на топъл или на студен двигател?При мен има доста стабилна разлика в нивото при студен и топъл двигател...В моята книжка пише единствено, ако нивото ми е малко да се свържа с най-близкия дилър на Фиат...
Като е топъл винаги има някаква част от маслото която не е в картера................
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Да по принцип и аз така знам
Ама точно изрових друга книжка от нета, в която пише:"Check the oil level a few minutes (about5) after the engine has stopped, with thecar parked on level ground.""ENGINE OIL CONSUMPTIONMax engine oil consumption is usually 400grams every 1000 km.When the car is new, the engine needsto run in, therefore the engine oil consumptioncan only be considered stabilisedafter the first 5,000 ÷ 6,000 km.IMPORTANT The oil consumption dependson driving style and the conditionsunder which the car is used."Като си взема маслото от Сев, ще сипя 100-200мл за собствено успокоение.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар