най-вероятно не - вътрешнофирмена политикакойто иска 170 - да си купи по-скъпата Жулиета
...цените в Европа да не те отчайваттам е доста по-скъпо, ако не се лъжа в Португалия 1,4 90 к.с. Динамик е 20 000 ЕМултиеъра като цена ще е между T-Jet 150 и M-Jet 150не знам дали тук ще внасят само Спорт или ще има и Динамик и Емоушънако не държиш на Спорт (а той е доста по-скъп от Динамик), в момента сделка за 120 ще е доста по-изгодна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Да доста се стреснах от цената в Италия да си кажа правичката.Ами разликата между Динамик и Спорт е 2500 лв. ако не се лъжа, а Спорт има страхотен салон които много ми харесва и се бях насочил към Спорт T-Jet 150 , но след като ще се предлага и в България MultiAir 140 за 10 к.с не е решаващо, пък и разлика от 1 литър в разхода за същата мощност е много добре. Да знам има отстъпки за T-Jet 120 за автомобили на склад които са много изгодни и примамливи, но ще послушам съвета ти и ще изчакам, новия мотор да видя как са цените. И определено ще гледам да е Спорт, но все пак и цената е важна, но нека да видим какво ще предложат от Ауто Италия за новия мотор. Благодаря за отговора и информацията, ориентира ме чудесноSev написа:най-вероятно не - вътрешнофирмена политикакойто иска 170 - да си купи по-скъпата Жулиета
...цените в Европа да не те отчайваттам е доста по-скъпо, ако не се лъжа в Португалия 1,4 90 к.с. Динамик е 20 000 ЕМултиеъра като цена ще е между T-Jet 150 и M-Jet 150не знам дали тук ще внасят само Спорт или ще има и Динамик и Емоушънако не държиш на Спорт (а той е доста по-скъп от Динамик), в момента сделка за 120 ще е доста по-изгодна
Коментар
-
Да предполагам си прав за remap-a все пак е с турбо би трябвало да постигне тази мощност мотора. Поздравления за колата, разгледах ти галерията, страхотно е Браво-то. Със този цвят, тези джанти, skydom-a, просто е невероятна комбинацията.Със здраве да си го караш и много безаварийни километри ти пожелавамlyubohar написа:Мисля, че не, но тази "модификация" се постига лесно и с едни 1000 лева за remap.
Лично аз не бих дал повече от 1000-2000 лева отгоре за MultiAir 140 спрямо TJet 150...
Коментар
-
Благодаря искрено за поканата, но съм от Бургас, не живея в София и няма как да посетя сбирката Ви.Пък и сега карам един Ровер 620 старичък и едва ли е удобно да се изтърся на среща на италиянки с този британец. Все едно равин да влезне в бар на скинари :Dlyubohar написа:Благодаря. Ела на следващата среща на новото Браво, ще те ориентираме още по-окончателно
Коментар
-
Не може да се обобщава така - няма как OMV 100 и 95 от някоя безименна бензиностанция да са еднакви боклуци. Дори и двете да са боклуци, все по-скъпото и по-марковото ще е малко по-малък боклук. Вчера си поиграх да изчета документите в една ОМВ бензиностанция; става дума за сертификатите, които удостоверяват, че бензинът отговаря на изискванията. Изглеждаха абсолютно автентични, актуални и с всичките му там подписи и печати. Освен това фирмата на близък мой приятел работи в тесни отношения с ОМВ и от него знам, че фирмата много държи на реномето си и не сипва боклуци.Лично аз бих си проверил аудито и не бих обвинявал бензина. 15/100 не е нормално, освен ако не е примерно 3,2 FSI...drazhev написа:Мисля си, че сега бензина си е менте от всякъде. До преди 4 години имах Фиат Уно - 1.0 литър. С 95 октана в града ми харчеше 7.5-8 л/100. Като сложех 98, падаше на 5.5 л/100. Сега карам А3 - каквото и да и сложа - все 15 л/100... Няма такава ламя ...Интересното при шефа ми с S500 - зарежда до горе резервоара с 95 и след няколко километра пробег бордкомпа му изчислява ориентировъчен преход от 600 км., но зареди ли шел в-пауър рейсинг - цифрата е впечетляващите 900 км. И това е винаги. Казва, че не усеща разлика във вървежа на колата, ама какво да усетиш при 5.5 литра мотор ... все си върви.Друго впечатление имам с шкода супърб - с българска нафта извънградско с един резервоар - 850км - като излезе извън граница с чуждата нафта с едно зареждане минава 1100 км ... Убеден съм, че е по-икономичен и по-мощен мотора с по-високите октани, но не и в БГ ... Караме боклуциlyubohar написа:Интересно изследване върху въпроса "по-мощен и икономичен ли е безниновият двигател с бензин с по-високо октаново число".http://www.tesco.com/Momentum99/file...Report.pdfНе знам доколко да вярвам на прочетеното; от няколко резервоара карам със 100 октанов бензин и лично аз не виждам разлика...
Коментар
-
Да доста се стреснах от цената в Италия да си кажа правичката.Ами разликата между Динамик и Спорт е 2500 лв. ако не се лъжа, а Спорт има страхотен салон които много ми харесва и се бях насочил към Спорт T-Jet 150 , но след като ще се предлага и в България MultiAir 140 за 10 к.с не е решаващо, пък и разлика от 1 литър в разхода за същата мощност е много добре. Да знам има отстъпки за T-Jet 120 за автомобили на склад които са много изгодни и примамливи, но ще послушам съвета ти и ще изчакам, новия мотор да видя как са цените. И определено ще гледам да е Спорт, но все пак и цената е важна, но нека да видим какво ще предложат от Ауто Италия за новия мотор. Благодаря за отговора и информацията, ориентира ме чудесноPowerSource написа:ако не държиш на Спорт (а той е доста по-скъп от Динамик), в момента сделка за 120 ще е доста по-изгодна
[/quote]ако си спомням правилно, мутлиеъра е с около 800 евро отгоре и в началото като се появи ще е трудно да ти направят отстъпка :D
Коментар
-
Да най-вероятно си прав. В началото отстъпки няма да има, но аз съм по изкушен от по-малкият разход с 1 л. под този на T-Jet 150, което си е плюс от всякъде.Засега само премислям нещата от всякъде и мисля наистина да изчакам новият мотор. Ще си покарам Ровър-а още :DSev написа:ако си спомням правилно, мутлиеъра е с около 800 евро отгоре и в началото като се появи ще е трудно да ти направят отстъпка :D
Коментар
-
В интерес на истината не съм смятал за разхода кога ще си избия разликата в цената. Бях се насочил към Спорт заради по-добрия интериор. Също така верно че 1 литър не е кой знае каква разлика, но ме блазни признавам си, пък и винаги по-новата технология е за предпочитане (лично мнение). Пък и все още не е ясно колко ще е Спорт с новия мотор. Приготвил съм се за 36 000 лв. най-много пък ще видим. Да определено 120 Динамик е много разумен избор така е, но нека видя какви са цените и ще помисля. Благодаря Ви за изчерпателните отговори и съветите, много ми помогнаха
Коментар
-
:D Ако не се очакваше нов мотор отдавна да съм се чучнал при дилъра на Фиат тук в Бургас и да съм го поръчал. И сега да се хваля :D. До сега не съм имал Фиат или италиянска кола (или пък чисто нова кола никога) чувам колко били не надеждни и т.н , но мен ме грабна, добре изгежда, мотора е супер 1.4 турбо и цената е много разумна а със skydome и 18-ки джанти изглежда зашеметяващоSev написа:и без това си ни паднал, няма да се измъкнеш докато не го купиш :D ...иначе интериора при Сопрт наистина е ефектен, но се различава само цветововъв фейслифта, който вече се продава и тук има нови цветове и комбинации на интериора и при Динамик версията
Само се двуомя син или бял, а също така стискам палци да не изгърмят някаква не посилна цена от Ауто Италия за Спорт, че ще трябва да се насочвам към Динамик или Емоушън версийте, а никак не ми се иска....
Коментар
-
Ако си купиш бял със skydome ще те убия. :D 18-ките вървят на тъмен цвят
Синьото е убиец и има само едно или две.Бтв моят е 36,500 след отстъпките, ще ти стигнат парите за Спорт, поне от сегашната версия (150Т).Иначе и на мен ми беше първата италианска кола и първата нова кола изобщо - няма да съжаляваш
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар