пълни таратайки са тия т-джетове :D моя 90 коньов таралясник :последно засичане София-Бургас и 20-на км градско плюс кутия на тавана през цялото време - 7,4/100 пропан бутан (около 100-110 по магистралата и 80-90 по другия път)последно засичане в София със средна скорост 25 км/ч - 8,2/100 отново газ...Mury, взимай едно 120 коньово магаре и да му слагаме газ и това е :Dнищо не пречи и 150 коня да ено ако търсиш комбинация между прилично вървене и разход - това е 120
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Aбе да ти кажа май си прав,мислех да е дизел,ма нещо цените на нафтата ме плашат па и в Сф няма да харчи много по-малко.Лошото е че,все още незнам много отзиви за тези Т-джети,чета че са хубави ма знам ли,иначе в Плевен има една много добра оферта за 120 коньов Т-джет.Нали знаеш че първо трябва да продам мойта,па кат гледам как са се засилили за нея-не е истинано ако търсиш комбинация между прилично вървене и разход - това е 120
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Разхода е добър на 120 Т-джет,но нали се сещаш,че малките турбо мотори в днешно време се правят точно затова,икономия и динамикаyuliyancho написа:И моята е 120 и разхода е приемлив:градско 8-8,5 извън градско 6,5-7 без никави помисли за икономия.Когато си взимаш кола с тубо мотор важно е удоволствието, а не разхода :D
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Ако взимам бензиново Браво,няма да е атмосферка,само турбо и то можеби 120,защото за Спорт няма да има пареKuku написа:Ако има някакво значение за избора ти - моя 1.4 16v 95к.с. бензинов двигател, дава същия разход, като джет 120к.с.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Колеги, имате ли DPF филтри на дизелите и колко често ви се случва да ви светва лампичката за запушване?По форумите се носят ужасии за тези филтри по отношение на автомобилите, които се карат основно градско. Един бил редовен посетител на сервиза за процедура по регенерация, друг всяка седмица трябвало безцелно да "бузи" колата десетки километри по магистралата, за да изгорят саждите........и множество подобни случаи.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Всичко зависи от нафтата,иначе мойта кола,преди да го премахна правеше регенерация през около 400 км..Сега обаче от 25 000 км. насам съм забравил какво значи това.dannybo написа:Колеги, имате ли DPF филтри на дизелите и колко често ви се случва да ви светва лампичката за запушване?По форумите се носят ужасии за тези филтри по отношение на автомобилите, които се карат основно градско. Един бил редовен посетител на сервиза за процедура по регенерация, друг всяка седмица трябвало безцелно да "бузи" колата десетки километри по магистралата, за да изгорят саждите........и множество подобни случаи.
Премахването е най-добрия избор.На бащата Доблото като дойде от Испания,последните 5 регенерации бяха през 1100 км.,откакто почнахме да го караме с Бг нафта почна през 300-400 км.,сами си правете изводите
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Под регенерация имаш предвид посещение на сервиза ли? През 400 кмMury написа:Всичко зависи от нафтата,иначе мойта кола,преди да го премахна правеше регенерация през около 400 км..Сега обаче от 25 000 км. насам съм забравил какво значи това.
Премахването е най-добрия избор.На бащата Доблото като дойде от Испания,последните 5 регенерации бяха през 1100 км.,откакто почнахме да го караме с Бг нафта почна през 300-400 км.,сами си правете изводите

?Е то хубаво се махат филтрите, ама чак след изтичане на гаранцията. Май трябваше да си остана на бензин.
преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар