MadHead написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"New Bravo"-впечатления, мнения, цени и коментари!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
щом имаш парите - търси транспорт и я взимайняма какво да се чудишето я твоята кола, skydome, МА мотор, спорт, 18-ки, blue&me, парктроник...http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=182126723PowerSource написа:Благодаря много!Но определено ще чакам новият мотор след Нова Година, блазни ме този 1 литър по-малко разход, няма смисъл да се хвърлям на стара технолофия и на останали бройки в склада. Вярно прав си има хубави отстъпки и цената е примамлива безпорно, но не мисля че с новия мотор разликата в цената ще е фрапантно висока. Искам да изчакам и да видя цените, пък ако не ми са изгодни по Италия има втора ръка на по 3-5000 км. същата модификация Спорт.Вярно че с тази тактика мога да си вкарам автогол, но иска ми се да е с новия мотор.Sev написа:...по темата за Бравото на колегата от Бургаскойто иска Спорт - сега е моментаимат 3 на склад...с комбинации от допълнително оборудване - хром, задни ел.стъкла, затъмнени задни стъкла, нормална резервна гума, Blue&Me с управление от воланадаже едната има всички тези неща, но е чернацените са повече от приемливи...бензинов 150 Спорт от месец май не може да се поръчва
Коментар
-
Относно оборотите сутрин - температурите при нас 10-11 градуса днес в 06.40 ,няма никакви колебания .Затова направих клип сутринта http://www.youtube.com/watch?v=Jdog6ziHem0"Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ
Коментар
-
Добра идея, ето видео при мен: http://www.youtube.com/watch?v=b_XCwUxS-GEМежду другото аз не бих палил студен мотор с включен климатик...Всъщност не бих запалил с какъвто и да е консуматор, но особено с климатик.
Коментар
-
Паленето на колата с включен климатроник е абсолютно безопасно - управлението се грижи "климатика" да не пречи на стартирането, загряването и ускоряването на автомобила. Отделно съвременните компресори са с променливо налягане и на практика когато няма нужда от компресора, дори и зацепен за двигателя, той не оказва съпротивление.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Да де, ама в случая не е като да "няма нужда" от компресора...При 24 градуса на екрана и очевидно по-високата температура навън (не обърнах внимание колко пише, но тези дни е топло - със сигурност е над 24), климатроникът се мъчи да постигне зададената температура...И това докато двигателят се опитва да загрее. Дори и да не е вредно ми се вижда излишно...
Коментар
-
след около ’95г. разрешаване за пускане на компресора се получава от ЕКУ-тотака, че при палене няма никакъв проблемсъщо така при завъртане за старт контактният ключ гаси големите консуматориlyubohar написа:Да де, ама в случая не е като да "няма нужда" от компресора...При 24 градуса на екрана и очевидно по-високата температура навън (не обърнах внимание колко пише, но тези дни е топло - със сигурност е над 24), климатроникът се мъчи да постигне зададената температура...И това докато двигателят се опитва да загрее. Дори и да не е вредно ми се вижда излишно...
Коментар
-
-
При нас и пунтото и бравото при запалване си работи на 1200 като през 20-25 секунди пада с по 100 оборота и след 2-3 минути на 800.От фиат ни предупредиха като ги купувахме,че е така като е студен джигател.Казаха след 30-35 хиляди км е се намали и ще пали на 1000 оборота.А казаха ако играе до 50-100 оборота не проблем.Едната кола е на 23 хил ,а другата на 15 хиляди."Хората от AMG ходят с костюми и намръщени на работа,а тези от абарт голи и с пура в уста"
Fiat Grande Punto FIAT 500 RiegeR Fiat Freemont
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар