При това лошо време , а и преди ми е правил проблем Динамото . На таблото ми светва вече няколко пъти като вали дъжд или като отворя малко капака при дъждовно време . Сменях четките преди месеци , но пак се появи проблема . Дали се намокря отнякъде или пак нещо не зарежда ??? Помогнете със съвет !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Динамото ми свети
Collapse
X
-
Смятам да ходя на диагностика или да го изчакам да поизсъхне , но с таз прогноза за времето е страшно .Чудя се колко ли ще ме забършат за ново динамо и ако измислят някакъв проблем , какъвто всъщност няма ( затова не ми се ходи все още на сервиз ) .blagun написа:Провери с мултицет дали ти зарежда нормално!
Коментар
-
а ти знаеш ли какво искашчовека ти е написал да провериш с мултицет
а ти му отговаряш,че не ти се ходи по сервизи и "ако измислят някакъв проблем , какъвто всъщност няма" ми явно щом лампата ти свети ИМАи пишеш динамо ? москвич ли е товапредполагам,че си с алтернатор,а не динамоако тънкия кабел се е оголил някъде и се е опрял на "маса" пак ще ти свети лампата
Коментар
-
С мултицет можеш само да измериш волтажа (мин. 13.2V при 3000rpm и вкл. фарове) , но не и дали ти зарежда! Това се мери с подходящ амперметър (100А). Най-вероятно ти дава утечка от някъде, заради навлажняване. Огледай внимателно за оголени кабели и/или мокри обувки и накрайници. Освен това за каква кола и с какъв мотор става дума?
Коментар
-
Благодаря ти ! Колата е Типо 1.6 i.e. 1993 !Надявам се поне тази вечер да не вали , та да мога да вдигна малко капака и да огледам .Възможно е и акумулатора да е за смяна , но очудващо - за сега пали без грешкаRokambol написа:С мултицет можеш само да измериш волтажа (мин. 13.2V при 3000rpm и вкл. фарове) , но не и дали ти зарежда! Това се мери с подходящ амперметър (100А). Най-вероятно ти дава утечка от някъде, заради навлажняване. Огледай внимателно за оголени кабели и/или мокри обувки и накрайници. Освен това за каква кола и с какъв мотор става дума?
Коментар
-
Благодаря ти ! Колата е Типо 1.6 i.e. 1993 !Надявам се поне тази вечер да не вали , та да мога да вдигна малко капака и да огледам .Възможно е и акумулатора да е за смяна , но очудващо - за сега пали без грешкаRokambol написа:С мултицет можеш само да измериш волтажа (мин. 13.2V при 3000rpm и вкл. фарове) , но не и дали ти зарежда! Това се мери с подходящ амперметър (100А). Най-вероятно ти дава утечка от някъде, заради навлажняване. Огледай внимателно за оголени кабели и/или мокри обувки и накрайници. Освен това за каква кола и с какъв мотор става дума?
Коментар
-
Стартера на Типо-то е на супер удобно място - огледай дебелия, червен кабел, както и малкото (обикновено с черен цвят) кабелче в местата на включване към стартера да ли не са мокри. Тези кабели трябва да са защитени с гумени втулки, но може да са се разкъсали и да са паднали. Това е едното място за утечка. Второто е връзката на кабелите в алтернатора - също удобен за оглед. Огледай и там за влага. Трето - акумулатора, пластмасата между положителната и отрицателна клеми трябва да е абсолютно суха. За съжаление местата за утечки са твърде много за да се изброят, но това са основните. Как ти свети лампата - ярко, както е само при контакт или слабо и се усилва/намалява с вдигане на оборотите и/или при включване на фарове?
Коментар
-
Re: Динамото ми свети
Сто процента е от това! Преди на Типо-то ми така ставаше две капки да капнат и ремъка присвирва, лампата започва да свети! Изчакай да изсъхме и виж дали пак ще свети!venelinst написа:При това лошо време , а и преди ми е правил проблем Динамото . На таблото ми светва вече няколко пъти като вали дъжд или като отворя малко капака при дъждовно време . Сменях четките преди месеци , но пак се появи проблема . Дали се намокря отнякъде или пак нещо не зарежда ??? Помогнете със съвет !!!Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Вчера докато почти не валеше , отворих капака и измерих с мултицет ( както ме съветваха ) . Акумулатора показа , че си има ток . Прегледах кабелите , но така видимо не успях да открия нещо (предполагам ще му трява повече време за да поизсъхнат ) . Със сигурност има влага и мокри места . Иначе я припалвам и фурсирам всяка вечер и сутрин с идеята лампичката да загасне , но тя продължава да свети . Преди в един момент при фурсирането усещах , че ярката светлина намалява и после пак става ярка при отпускане . Това в общи линии . ( Благодаря )
Коментар
-
Прочети това - мисля че си тръгнал по моя път.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...622&highlight=
Коментар
-
Това, което е правил колегата и много неприятно, но аз искам да ви питам и двамата, нямате ли предпазна кора точно под алтернатора? Аз никога за 10г. не съм имал проблем с алтернатора, освен когато се разсвири единия лагер. Минавал съм през всякакви локви и гьолища, но пространството под възела (т.е. кората) винаги е била суха. Ако нямате кора със сигурност влиза вода.1115 написа:Прочети това - мисля че си тръгнал по моя път.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...622&highlight=
Коментар
-
Минах онзи ден през един сервиз , просто да попитам . Казаха ми диагнозата е ясна , сваляме и ремонтираме . Ще отнеме един ден . Попитах , а колко ще струва . Не можаха да ми отговорят . Само се чудех , колко ли щяха да ми вземат ?!Вчера откарахме колата при едни познати . Отнело им е между 5 - 15 мин. Явно кабела е бил оголен и се е намокрил от някоя локва . Сега е ОК . Дори не ми взеха пари .За такъв измислен проблем говорих по-горе . Радвам се , че всичко мина много лесно . Лек и Успешен ден пожелавам на всички !Благодаря !pugsy написа:а ти знаеш ли какво искашчовека ти е написал да провериш с мултицет
а ти му отговаряш,че не ти се ходи по сервизи и "ако измислят някакъв проблем , какъвто всъщност няма" ми явно щом лампата ти свети ИМАи пишеш динамо ? москвич ли е товапредполагам,че си с алтернатор,а не динамоако тънкия кабел се е оголил някъде и се е опрял на "маса" пак ще ти свети лампата
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар