значи имам въпрос (проблем) за десният ел. прозорец на мареата когато го задържа натиснат за 1-2 sec автоматично си пада сам до долу, но при задържане нагоре това не е така, а налевият ми при задържане и при двете позиции си пада сам и се вдига. Та въпросът ми е може ли по някакъв начин да се програмират тези бутончета
(До колкото знам на Opel Calibra след като свалиш акумулатора за 10-15 мин и след това пак го сложиш бутоните за ел. стъклата се програмират като при затворено положение задържаш 2-3 секунди нагора а при отворани 2-3 секунди натиснат надолу.)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ел джам(въпрос)
Collapse
X
-
Re: ел джам(въпрос)
Хмм при мен и двата трябва да си ги държиш докато се отворят/затворят.. Но по принцип има коли на които само прозореца на шофьора е автоматичен и само на него има датчика за натиск - когато се затваря и срещне труност се връща надолу, за да не ти прищипе ръката например...Ако този до шофьора няма такъв датчик значи етествено няма да го направят автоматичен, защото е опасен... Това положение съм го виждал при Лагуна... Инче като се сваля надолу може да е автомат., защото там няма значение..valataat написа:значи имам въпрос (проблем) за десният ел. прозорец на мареата когато го задържа натиснат за 1-2 sec автоматично си пада сам до долу, но при задържане нагоре това не е така, а налевият ми при задържане и при двете позиции си пада сам и се вдига. Та въпросът ми е може ли по някакъв начин да се програмират тези бутончета
(До колкото знам на Opel Calibra след като свалиш акумулатора за 10-15 мин и след това пак го сложиш бутоните за ел. стъклата се програмират като при затворено положение задържаш 2-3 секунди нагора а при отворани 2-3 секунди натиснат надолу.)FIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
-
Малко далеч от темата ... на Темпрата ми е така: левия /шофьорския/ е автоматичен - с едно натискане започва да се вдига и спира ако натиснеш бутона в същата посока .... но не съм пробвал има ли датчик за спиране и колко би натиснал препядствието по пътя си ... а десния - трябва да държиш бутона натиснат за да се движи в съответната посока .....Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
И при Типо-то е така.ivo написа:Малко далеч от темата ... на Темпрата ми е така: левия /шофьорския/ е автоматичен - с едно натискане започва да се вдига и спира ако натиснеш бутона в същата посока .... но не съм пробвал има ли датчик за спиране и колко би натиснал препядствието по пътя си ... а десния - трябва да държиш бутона натиснат за да се движи в съответната посока .....Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
-
значи всъщност и на мареата е така заводско, аз мислех, че нещо ми се е прецакал бутонаdr_wolfy написа:И при Типо-то е така.ivo написа:Малко далеч от темата ... на Темпрата ми е така: левия /шофьорския/ е автоматичен - с едно натискане започва да се вдига и спира ако натиснеш бутона в същата посока .... но не съм пробвал има ли датчик за спиране и колко би натиснал препядствието по пътя си ... а десния - трябва да държиш бутона натиснат за да се движи в съответната посока .....
Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
Коментар
-
mariobg -
И ограничителя за затваряне е определен ток на ел.мотора - т.е. запиране на стъклото и затормозяване ан мотора, но при мен е доста не добре - счупи молив с който опитах да го спра ... така че не искам да мисля ако сложа пръст ..... на новите модели коли съм чувал че натиска е много малък ... но явно на нашите 10г-ни не е така ......... така че ВНИМАНИЕ с прозорците ....ivo написа:Малко далеч от темата ... на Темпрата ми е така: левия /шофьорския/ е автоматичен - с едно натискане започва да се вдига и спира ако натиснеш бутона в същата посока .... но не съм пробвал има ли датчик за спиране и колко би натиснал препядствието по пътя си ... а десния - трябва да държиш бутона натиснат за да се движи в съответната посока .....Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
За ел. стъклото
Колегите отговарят че дясното стъкло не е автоматично по принцип, но каква е логиката тогава само надолу да има автоматично спускане , както е писано във въпроса
И аз карам Мареа, интересното е че и моето дясно стъкло е така. Все пак мисля че имаме еднакви повреди по дясното ел. стъкло
Имам и Опел и при него ако има памет стъклото тя е задължително за нагоре и надолу
Коментар
-
Хм, не знам каква е при вас логиката, но на моето Браво десния прозерец се движи само в една посока - надолу. и причината е, че се е прецакал бутона. (между другото не може да се разглоби ако не се разпои).От Александър Ауто ми искат 50 лв.!!!!!!!!!!!! (с 35 дена доставка!!!!!) за тоя ш..бан нищо и никакъв прекъсвач, чиято роля е просто да обръща напрежението към моторчето.След като поразглобих вратата разгадах схемата, шунтирах бутона и направих прозореца да се затваря. Само, че това е временно решение.Има ли някой идея от къде да си намеря по-тънко тоя прекъсвач. Евентуално някоя автоморга или блъснато Браво/Брава?Fiat Bravo
Коментар
-
При мен (ТИПО) прозореца левия е автоматичен нагоре и надоло. Ако искаш да спреш по средата да кажем натискаш противоположното копче. А десния прозорец е с непрекъснато натискане в посоката.Иначе ми се беше прецакал левия прозорец и смених управлението на прозорците, купих го от Италианеца за 20 лева.1115 написа:Значи мисля че нямаш проблем с бутона, защото и на моята Мареа дясния прозорец е автоматичен само надолу.Mit®
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар