Ако не си много мързелив, направи си устройство, което никога да не те оставя без ток. Трябва ти батерия от 9V (6F22) , 1 диод , куплунг за запалката и 15мин за да ги свържеш. След като го включиш. може да си оставиш колата без акумулатор доста часове, докато се свършиш работата!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Замяна на акумулатор
Collapse
X
-
Аз имах няколко месеца проблем с грешките и докато карах със стария сигурно 20тина пъти съм го изключвал за по 2-3 минути, а и в гаража си седи така нощем. Сутрин слагам и дори (трик - щраквате на друго номерче запаметено радио и се появяват) станциите си седят запаметени - само часовника и толкоз. Ако иска кодове аз си ги имам на карта ама то никога не ми ги иска и имобилайзера си изгасва нормално ... даже ако не изгасва това е щото не му стига ток да улови сигнал от ключа.П.С. Даже сега ми се затваря мързеливото стъкло много по-бързо.
Коментар
-
а на бравото какво ще му станепо вероятно на колите с динамо да повиши напрежението и да думне нещо отколкото на кола с алтернатор,ако всичко си му е изправно повече от 14.4-6 няма да качи,най много да изгасне ако пусне някакъв голям консуматорpeho написа:Ти като искаш си го прави това,но аз също не съветвам никой да прави тази процедура,освен ако не е с Москвич,той си е с просто реле-регулатор и без никаква електроника,няма какво да му стане.pugsy написа:то вярно,че браво/а са по спец автомобили,а не са като останалите фиатки,алфи и ланчийчудя се защо ли досега не съм имал проблеми с тази процедура на поне 20 брадви и марийки и някое и друго браво дори ХГТ
Коментар
-
Re: Замяна на акумулатор
Стига момчета- не си правете шеги! При запален двигател не сваляйте акомулатора!!!Sko написа:Определено от горната процедура трябва да те е страх повече, отколкото от махането на акумулатораpugsy написа:ако те е шубе нещопалиш колата махаш стария и слагаш новия акомулатор
брава 1.4 12в 1997 моно инжекция, но радиото е стерео
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/22/21929_450.JPG
Коментар
-
Re: Замяна на акумулатор
Това е най-сигурният начин да таковаш сериозно алтернатора!!!!При тази процедура волтовете се вдигат до към 60.Тия алфички и марийки с бая здрави диоди на алтернатора трябва да са.pugsy написа:ако те е шубе нещопалиш колата махаш стария и слагаш новия акомулаторkuki написа:По различни форуми прочетох че има проблем с фабричния имобилайзер на Брава при откачане на тока. Моята е само със синия ключ. Имал ли е някой подобен проблем, защото ще сменям акумулатор и се опасявам от проблеми.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Замяна на акумулатор
това да не е динамо да ги дига на 60Nino написа:Това е най-сигурният начин да таковаш сериозно алтернатора!!!!При тази процедура волтовете се вдигат до към 60.Тия алфички и марийки с бая здрави диоди на алтернатора трябва да са.pugsy написа:ако те е шубе нещопалиш колата махаш стария и слагаш новия акомулаторkuki написа:По различни форуми прочетох че има проблем с фабричния имобилайзер на Брава при откачане на тока. Моята е само със синия ключ. Имал ли е някой подобен проблем, защото ще сменям акумулатор и се опасявам от проблеми.
Коментар
-
Re: Замяна на акумулатор
Pugsy,лично съм горял 2бр "плочки" /реле и диодна група/ на Реното... 2х25=50 лв.Какво искаш да ми кажеш сега, че напрежението ще остане същото при откачане на товара /в случай акумулатора/... няма да ти споменавам да не се разсърдиш в кой клас се изучаваше закона на ОМ.Ако има нещо с което аргументирано да защитиш тезата си, го кажи, но съвета за откачане на акумулатора при работещ двигател си е нещо като игра на Руска рулетка с 50-60лв.pugsy написа:това да не е динамо да ги дига на 60SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Замяна на акумулатор
нито ще защитавам твърдението си нито нищоNino написа:Pugsy,лично съм горял 2бр "плочки" /реле и диодна група/ на Реното... 2х25=50 лв.Какво искаш да ми кажеш сега, че напрежението ще остане същото при откачане на товара /в случай акумулатора/... няма да ти споменавам да не се разсърдиш в кой клас се изучаваше закона на ОМ.Ако има нещо с което аргументирано да защитиш тезата си, го кажи, но съвета за откачане на акумулатора при работещ двигател си е нещо като игра на Руска рулетка с 50-60лв.pugsy написа:това да не е динамо да ги дига на 60
неам нерви
Коментар
-
Re: Замяна на акумулатор
Горят релетата не ами като клечки кибрит.Не си правете тези експериментти със откачането ма акумулатора при запален двигатело.А при нас един реле-регулатор е от порядъка на 40-60 лв.Nino написа:Pugsy,лично съм горял 2бр "плочки" /реле и диодна група/ на Реното... 2х25=50 лв.Какво искаш да ми кажеш сега, че напрежението ще остане същото при откачане на товара /в случай акумулатора/... няма да ти споменавам да не се разсърдиш в кой клас се изучаваше закона на ОМ.Ако има нещо с което аргументирано да защитиш тезата си, го кажи, но съвета за откачане на акумулатора при работещ двигател си е нещо като игра на Руска рулетка с 50-60лв.pugsy написа:това да не е динамо да ги дига на 60Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
а ако ми трябва много ток (примерно някое яко стъпало отзад в багажника)има ли вероятност да прецакам алтернатора ?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар