Имам проблем с контактния ключ, по-точно с клемореда. Контакт има, но стартер - по-скоро не
Като въртя ключа напред, няма стартер, като почна да го връщам назад, в едно положение успява да запали колата. И за съжаление нещата се влошават, което ми показва, че скоро ще се получи проблемация. Търсих си безуспешно само клеморед, но за моя модел май не се предлага, а трябва да си сменя целия контактен ключ. Това е доста скъпичко, а предполагам, че после ще има и други проблеми: с алармата (имобилайзера), с Code-key, а е и неудобно: с един ключ да отварям колата, с друг да паля...Въпросите ми са:1. Мога ли, ако си купя контактен ключ, да взема от него само клемореда и да го подменя, като по този начин избегна другите неудобства ?2. Минава ми през ум да си направя запалването чрез бутон на таблото. Един познат жичкаджия каза, че ще ми струва 10-ина лв. едно реле и още 10 за труда, но първо да си намеря бутон. На таблото имам 2 гнезда за бутони, които не се използват -т.е. това са само имитации на бутони. Т.е трябва да си намера 1 бутон с такава форма и размери. Някой има ли идея продават ли се някъде бутони за таблото на фиат ?ПС: Покрай тази история случайно разбрах, че имам и бутон, с който се усилват светлините при мъгла
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с контактния ключ.
Collapse
X
-
да не се изкажа непотготвен, понеже не съм виждал дори контактния ти ключ, но не може ли да се отремонтира? ако не според мен спокойно можеш да си го направиш на бутон- хем по-гъзарско хем контактния ключ едва ли ще спре крадци евентуално. можеш дори да размениш бутоните за по-сигурно- например на бутона за отопление на задния прозорец/например/ да сложиш запалването, а отоплението да преместишLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Не е точно така, контакта (и fiat-code) се подават с ключа за запалване, а само стартера се задейства с бутон.GTipo написа:Пиши на kluchar, той е твоя човек! бул. Прага №1 !Нали се сещаш че не само ти ще можеш да си запалиш колата ако има бутон само?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
можа да
може да си вземеш клеиморед нов или по пътя за Пловдив има морги да извадиш един и да сложиш на старото място става и от други модели Фият Алфа нали ключа работи а иначе трябва да разглобиш изцяло стойката на патрона и клеимореда и да видиш какво е счупено може и опашката на контактния ключклеимореда трудно ще въстановиш ако има нещо износено щото е пластмаса и пластини с пъпки неси заслужава /има два болта с откъсната глава не се развива с ключ или отверка а с чук и длето /
Коментар
-
Re: Проблем с контактния ключ.
Колега ти ме хвърли в тъч! Къде се намира този бутон за усилване на светлините????snake написа:Имам проблем с контактния ключ, по-точно с клемореда. Контакт има, но стартер - по-скоро не
Като въртя ключа напред, няма стартер, като почна да го връщам назад, в едно положение успява да запали колата. И за съжаление нещата се влошават, което ми показва, че скоро ще се получи проблемация. Търсих си безуспешно само клеморед, но за моя модел май не се предлага, а трябва да си сменя целия контактен ключ. Това е доста скъпичко, а предполагам, че после ще има и други проблеми: с алармата (имобилайзера), с Code-key, а е и неудобно: с един ключ да отварям колата, с друг да паля...Въпросите ми са:1. Мога ли, ако си купя контактен ключ, да взема от него само клемореда и да го подменя, като по този начин избегна другите неудобства ?2. Минава ми през ум да си направя запалването чрез бутон на таблото. Един познат жичкаджия каза, че ще ми струва 10-ина лв. едно реле и още 10 за труда, но първо да си намеря бутон. На таблото имам 2 гнезда за бутони, които не се използват -т.е. това са само имитации на бутони. Т.е трябва да си намера 1 бутон с такава форма и размери. Някой има ли идея продават ли се някъде бутони за таблото на фиат ?ПС: Покрай тази история случайно разбрах, че имам и бутон, с който се усилват светлините при мъгла 
Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Re: Проблем с контактния ключ.
При мен се намира до бутона за отопление на задното стъкло. Аз доста време си мислех, че е някакъв фалшив бутон, който действа при други модели. Така ми каза "авторитетно" и този, от който купих колата.Та вчера, като се чудех дали няма да може този бутон да се използва за запалване, направихме с жичкаджията (той беше сигурен, че бутона не е фалшив и се оказа прав) няколко проби и установихме, че при включени къси светлини, ако се натисне бутона, задните фарове светват забележимо по-силно. За предните не съм сигурен, може би там наистина трябва да има специални фарове за мъгла, които се управляват от този бутон.Roko написа:Колега ти ме хвърли в тъч! Къде се намира този бутон за усилване на светлините????
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Re: Проблем с контактния ключ.
Аааа, сега вече схванах! Става въпрос за габаритите за мъгла! При повечето марки автомобили светва само ляв заден габарит (дали не беше десен?), но при Фиат светят и двата!snake написа:При мен се намира до бутона за отопление на задното стъкло. Аз доста време си мислех, че е някакъв фалшив бутон, който действа при други модели. Така ми каза "авторитетно" и този, от който купих колата.Та вчера, като се чудех дали няма да може този бутон да се използва за запалване, направихме с жичкаджията (той беше сигурен, че бутона не е фалшив и се оказа прав) няколко проби и установихме, че при включени къси светлини, ако се натисне бутона, задните фарове светват забележимо по-силно. За предните не съм сигурен, може би там наистина трябва да има специални фарове за мъгла, които се управляват от този бутон.Roko написа:Колега ти ме хвърли в тъч! Къде се намира този бутон за усилване на светлините????
Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Re: можа да
Не знам, на 2 места ми казаха, че е от клемореда. А също и това, че бил различен от другите модели фиат. За съжаление по моргите още не съм виждал палио, та затова съм поръчал от Италия да ми търсят контактен ключ или само клеморед от някое изоставено палио. Някой път като минавам през София, ако дотогава не съм решил проблема, ще мина през теб да го погледнеш.kluchar написа:може да си вземеш клеиморед нов или по пътя за Пловдив има морги да извадиш един и да сложиш на старото място става и от други модели Фият Алфа нали ключа работи а иначе трябва да разглобиш изцяло стойката на патрона и клеимореда и да видиш какво е счупено може и опашката на контактния ключклеимореда трудно ще въстановиш ако има нещо износено щото е пластмаса и пластини с пъпки неси заслужава /има два болта с откъсната глава не се развива с ключ или отверка а с чук и длето /Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар