Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата.Това нормално ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температура
Collapse
X
-
Re: Температура
мисля че точно така трябва да е!Nino написа:Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата.Това нормално ли е?
Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
-
мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи..
на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....
ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
При мен дори да си махна ключа перката продължава да си работи.Но ми се струва,че въпреки високия въртящ момент на твоя двигател 60 км/час на пета му е много.Най-малкото водната помпа в този случай върти с по-ниски обороти.По-добре е 4-та на 60 км/ч.А за перката незнам, дано и някой друг се обади да каже дали е нормално като изключиш контакта и тя да изключва.lulinsquad написа:мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи..
на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
може при дизела да е различно, даже и при контакт не работи, само при работещ двигател...Nino написа:При мен дори да си махна ключа перката продължава да си работи.Но ми се струва,че въпреки високия въртящ момент на твоя двигател 60 км/час на пета му е много.Най-малкото водната помпа в този случай върти с по-ниски обороти.По-добре е 4-та на 60 км/ч.А за перката незнам, дано и някой друг се обади да каже дали е нормално като изключиш контакта и тя да изключва.ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
при мен като изгася колата , даже и ключа да извадя и да си тръгна ако е нужно перката си работи само, даже често се включва точно след изгасването на колата ( обяснявам си го със спирането на движението на течността), примерно гася, вадя ключа и като тръгна да отварям вратата да излизам перката се включва, поработва колкото тя си знае и си спираlulinsquad написа:мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи..
на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....FIAT Stilo 1.4 16V
FIAT Bravo 1.6 16V (преди)
Коментар
-
При мен перката също не работеше,при спрян двигател(а, като я купих работеше).Колкото и странно да звучи(сигурно има някаква връзка,която аз не мога да си обясня),но когато си оправих климатика перката си запчна да работи нормално,т.е. започна да спира 10-15 сек.след като угася двигателя(ако е загрял достатъчно, разбира се).Иначе когато климата не работеше,колкото и да е загрял мотора,изключа ли го и перката я няма!Провери и почисти датчиците и си оправи климатика,ако имаш такъв!lulinsquad написа:тогава от къде може да ми идва проблема...., какво да гледам че да не спира като угася двигателя..Petrov написа:Независимо от това с какъв двигател е колата, перката трябва да си работи.Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
-
Аз си мисля че освен това може да е и от преобогатена горивна смес. Чувал съм че така се получавало - двигателя почва много да грее, независимо че го караш с прилична скорост и не го товариш.Между другото, погледни и дали не ти е много мръсен радиатора (с антифриза) и радиатора на климатика, може да се е замърсил и да не преминава свободно въздух през него.По другия въпрос - аз съм с Типо 1.4 и когато загася колата и заключа вратата и си тръгна, перката още си работи.Nino написа:При мен дори да си махна ключа перката продължава да си работи.Но ми се струва,че въпреки високия въртящ момент на твоя двигател 60 км/час на пета му е много.Най-малкото водната помпа в този случай върти с по-ниски обороти.По-добре е 4-та на 60 км/ч.А за перката незнам, дано и някой друг се обади да каже дали е нормално като изключиш контакта и тя да изключва.lulinsquad написа:мойта е 1.8 бензин и в горещините в града ми качва до две чертички под червеното и се чудя дали е нормално, най-интересното е че със скорост около 60 км/ч на 5-та по цариградско тоест продължително обдухване и ниска натовареност на двигателя, температурата не пада, а стои високо стрелата, вече на място на празен ход като поработи перката ми сваля температурата..., а отгоре на всичко като загася двигателя и перката спира да работи, даже на контакт като е пак не работи..
на предишните ми две коли, гася мотора и перката продължаваше да обдухва докато понижи температурата....минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Нормално си е да работи - може даже 1 мин да работи след спирането на мотора. Имахме едно Ауди Б4 ТД - на него даже имаше циркулационна помпичка която след загасянето на мотора продължаваше да работи известно време и перката чат пат си включваше сама на отдавна загасена кола.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Това означава само едно: Че термостата ти е перфектен, като ти работи, предполагам с 2-3 градуса под нормалното!, но това не е толкова важно!Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата. Това нормално ли е?
Коментар
-
hit-ko, благодаря за отговора. Бирата е от мен!hit-ko написа:Това означава само едно: Че термостата ти е перфектен, като ти работи, предполагам с 2-3 градуса под нормалното!, но това не е толкова важно!Колеги,карам Брава 1.9 атм.дизел от около 1.5г.Нещото от което недоумявам е ,че винаги - зиме,лете,баир,равно стрелката на уреда за температурата е на около 1 мм под средата. Иначе уреда плавно си показва покачването от най-долу до тези 1 мм под средата.Имал съм и други коли,но все-пак при големи горещини стрелката е отивала над средата. Това нормално ли е?
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар