как мога въобще да разбера кой вал е от 1,4 моно и кой е от 1,6 моно при типо някой може ли да даде идея? неща номер да има или се мерят кобилици ли какво
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да различа разпр. валове от типо 1,4 и 1,6
Collapse
X
-
А аз като сменям другата седмица гарнитурата на капака на клапаните може да измериме моя къв е и да сравняваме.pugsy написа:на старото ми типо слагах от 1.6 и не видях някаква разлика,вървеше си нормалноако искаш тука имам един ама незнам 1.4 или 1.6,ако ти върши някаква работа-да ти го подарявам
Коментар
-
мисля си, че трябва да има значка. подозирам, че вала ми е сменен и то с такъв от 1,4 не мога да разбера по какви причини, понеже на ниски няма никаква хала. всичко си е ок по колата, обаче и на газ и на бенз не ше да върви докъм 2500 оборота. говорил съм и с колегата фиат 127 и при него не върси, обаче аз си мисля, че е по-различно невървенето ни. подозирам, че не отваря достатъчно клапаните заради вала. нямам против да го отнеса твоя вал, ама трябва първо да намеря инфо дали са различни, да не е напразно да ти отнема любимия валpugsy написа:на старото ми типо слагах от 1.6 и не видях някаква разлика,вървеше си нормалноако искаш тука имам един ама незнам 1.4 или 1.6,ако ти върши някаква работа-да ти го подарявам
ще последвам съвета на фиат 127 за тунинга/дори се омърсих като пуснах тема и в стария форум/ Yellow_Flash_Colorz_PDT_49
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
братле, един съвет за таа гарнитура- вземи си коркова, НО САМО АКО КАПАКА ТИ Е ПРАВ. на мен ми смениха гарнитурата и оставаше 1-2 мм между нея и капака, тя си хлопаше съвсем свободно. тея корковите са и доста тънки, затова сложих гумена и всичко заспа. така че, ако ти лопа коркова не се шашкай, а слагай гумена. иначе аз се надявам до сругата седмица да съм разбрал вече за вала. ти можеш ли да превъртиш гуми като тръгвашFiat 127 написа:А аз като сменям другата седмица гарнитурата на капака на клапаните може да измериме моя къв е и да сравняваме.pugsy написа:на старото ми типо слагах от 1.6 и не видях някаква разлика,вървеше си нормалноако искаш тука имам един ама незнам 1.4 или 1.6,ако ти върши някаква работа-да ти го подарявам
/аз много, много трудно/
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз сега съм с гумена гарнитура. Един приятел ще сменя и той и ще правим партия на силикон та хем гарнитура хем силикон мисля ще е добре. А за гумите въртя си ги без проблеми. Мога да тръгвам на 1,2 и 3 без проблеми. Понякога и на 2-ра леко превъртат гумите ако е мокро или има пясък.pakumba написа:братле, един съвет за таа гарнитура- вземи си коркова, НО САМО АКО КАПАКА ТИ Е ПРАВ. на мен ми смениха гарнитурата и оставаше 1-2 мм между нея и капака, тя си хлопаше съвсем свободно. тея корковите са и доста тънки, затова сложих гумена и всичко заспа. така че, ако ти лопа коркова не се шашкай, а слагай гумена. иначе аз се надявам до сругата седмица да съм разбрал вече за вала. ти можеш ли да превъртиш гуми като тръгвашFiat 127 написа:А аз като сменям другата седмица гарнитурата на капака на клапаните може да измериме моя къв е и да сравняваме.pugsy написа:на старото ми типо слагах от 1.6 и не видях някаква разлика,вървеше си нормалноако искаш тука имам един ама незнам 1.4 или 1.6,ако ти върши някаква работа-да ти го подарявам
/аз много, много трудно/
Коментар
-
абе той силикона е никакви пари, 4-5 лв обикновенно, обаче мен ако питаш не слагай силикон или поне бъди много много внимателен, защото като я лепнеш и бутне силикона една част ще го избута вътре и като изсъхне представи си това парченце да се откъсне и да падне там, после оп в някоя магистралка и няма д ати опиша какви ядове ще имаш. ако съм тук събота и неделя мога да мина да ударя едно рамо, на моята поне 10 пъти е свалях и слагах докато си сложа гуменаFiat 127 написа:Аз сега съм с гумена гарнитура. Един приятел ще сменя и той и ще правим партия на силикон та хем гарнитура хем силикон мисля ще е добре. А за гумите въртя си ги без проблеми. Мога да тръгвам на 1,2 и 3 без проблеми. Понякога и на 2-ра леко превъртат гумите ако е мокро или има пясък.pakumba написа:братле, един съвет за таа гарнитура- вземи си коркова, НО САМО АКО КАПАКА ТИ Е ПРАВ. на мен ми смениха гарнитурата и оставаше 1-2 мм между нея и капака, тя си хлопаше съвсем свободно. тея корковите са и доста тънки, затова сложих гумена и всичко заспа. така че, ако ти лопа коркова не се шашкай, а слагай гумена. иначе аз се надявам до сругата седмица да съм разбрал вече за вала. ти можеш ли да превъртиш гуми като тръгвашFiat 127 написа:А аз като сменям другата седмица гарнитурата на капака на клапаните може да измериме моя къв е и да сравняваме.pugsy написа:на старото ми типо слагах от 1.6 и не видях някаква разлика,вървеше си нормалноако искаш тука имам един ама незнам 1.4 или 1.6,ако ти върши някаква работа-да ти го подарявам
/аз много, много трудно/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар