Пичове тия дни забелязах една цепка на колектора и започна да съска едно гадно и да побръмчва,та искам да ви питам къде да отида да ми го заварят или да ми го направят по някакъв начин и горе долу колко пари ще излезе процедурата ме интерсува
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с изпускателен колектор
Collapse
X
-
Re: Проблем с изпускателен колектор
Мерси колега а да ми кажеш горе долу колко парици ще излезе бегло и някъде в областа на надежда дали го правятdeqnak__ написа:Процедурата се нарича аргоново или цветно заваряване. Трябва ти именно такова защото метала е чугун. Вече доста заварчици предлагат услугата. Може дори да попиташ в МК33Abarth. написа:Пичове тия дни забелязах една цепка на колектора и започна да съска едно гадно и да побръмчва,та искам да ви питам къде да отида да ми го заварят или да ми го направят по някакъв начин и горе долу колко пари ще излезе процедурата ме интерсува
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
-
Re: Проблем с изпускателен колектор
Чугуна е черен не цветен метал.И не се заварява в никакъв случай на аргон (ВИГ заваряване). Най-добре е с електроди (чугунени) или в краен случай с СО.(МИГ-МАГзаваряване)П.С. Сори за коментара ама не се сдържахdeqnak__ написа:Процедурата се нарича аргоново или цветно заваряване. Трябва ти именно такова защото метала е чугун.Abarth. написа:Пичове тия дни забелязах една цепка на колектора и започна да съска едно гадно и да побръмчва,та искам да ви питам къде да отида да ми го заварят или да ми го направят по някакъв начин и горе долу колко пари ще излезе процедурата ме интерсува
Защото се занимавам с това.
125s/1600ccm/100ps
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар