Забелязох че при съединителя има някакъв шум,когато е натиснат (при работа на място) шум-а изчезва и когато се пусне шума е постоянен.Това признак ли е за заминаващ си съединител? Иначе скоростите си влизат леко и педала е мек-не е твърд.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос за съединител
Collapse
X
-
100% бъди сигурен, че е признак за отиващ си аксиален лагер.Не е задължително феродото на притискателния да е отишло, но като сваляш скорости най -добре е да се смени всичко комплект."Колко ще кара така?"... един господ може да ти каже, може и 500км може и 20 хил.примерно!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Малко неясно си го казал, но ако при натиснат съединител няма шум, значи шумът не идва от съединителя. Аксиалния лагер работи при натиснат съединител, при отпуснат - не. Ако шумът е при отпуснат съединител, а при натиснат спира, значи източник на шума е скоростната кутия!Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
е това е вече правилният отговор.Sko написа:Малко неясно си го казал, но ако при натиснат съединител няма шум, значи шумът не идва от съединителя. Аксиалния лагер работи при натиснат съединител, при отпуснат - не. Ако шумът е при отпуснат съединител, а при натиснат спира, значи източник на шума е скоростната кутия!
punto 1.2 16v sporting
Коментар
-
Мисля че зная каква е причината,онзи ден сменях носач и беалетки в сервиз и един "майстор" при ваденето на носача ми скъса маншон-а на вътрешното каре при което шурна масло.Смениха ми го срещу което искаха 10лв. за маншона +20лв. труд и ме изпрати да взема масло да долее.От магазин-а ми дадоха някакво кастрол за 14лв. и "майстор-а" доля половин литър.Сега забелязвам че кастрол-а е минерално ,а в книжката на мареята го дават синтетично! Може ли да се е пресякло и дали ще се оправи с смяна на маслото-пробега от тогава е около 50км. И каретата изобщо от маслото на ск.кутия ли се смазват?Sko написа:Малко неясно си го казал, но ако при натиснат съединител няма шум, значи шумът не идва от съединителя. Аксиалния лагер работи при натиснат съединител, при отпуснат - не. Ако шумът е при отпуснат съединител, а при натиснат спира, значи източник на шума е скоростната кутия!
Коментар
-
Не, абсурд е маслото да се е пресякло, това са съвместими масла и не се пресичат.Да, вътрешното /ляво/ каре под водача /дясно срещу колата/ се маже от маслото на скоростите.Иначе за колата ти препоръчват синтетичното TUTELA ZC75 SYNT - 75W-80,което струва същите пари... не това е проблема!dimov75 написа:Мисля че зная каква е причината,онзи ден сменях носач и беалетки в сервиз и един "майстор" при ваденето на носача ми скъса маншон-а на вътрешното каре при което шурна масло.Смениха ми го срещу което искаха 10лв. за маншона +20лв. труд и ме изпрати да взема масло да долее.От магазин-а ми дадоха някакво кастрол за 14лв. и "майстор-а" доля половин литър.Сега забелязвам че кастрол-а е минерално ,а в книжката на мареята го дават синтетично! Може ли да се е пресякло и дали ще се оправи с смяна на маслото-пробега от тогава е около 50км. И каретата изобщо от маслото на ск.кутия ли се смазват?
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Така описан проблема вероятно е от лагери на първичен вал.Карай така.Ако има кой да ти разглоби скоростната кутия,смени лагерите на вала.Някъде 100-150 лева са.Преди години сменях на Уното,шумът изчезна,но ми се разтече маслото на скоростната кутия.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Re: въпрос за съединител
Чакайте сега, ето го поста горе да го анализираме.Аз разбирам така нещата.Когато колата е на място, натискайки съединителя почва да шуми! Когато си махне крака от него спира....ТАКА ЛИ Е? Ако е така не го плашете с разни скорости, валове лагери и други пу... майни! 100% аксиален лагер!Ако е обратното, НАТИСКАЙКИ СЪЕДИНИТЕЛЯ, ШУМА СПИРА, тогава наистина е лагер в скоростите, но и той не е болка за умиране, втората ми кола в семейството Рено, от 1996г се кара с такъв шум при вдигнат крак от съединитея и няма признаци да се чупи!Трети, недобър вариант ......и двете, шум при натиснат, шум и при отпуснат съединител.Колега поясни!dimov75 написа:Забелязох че при съединителя има някакъв шум,когато е натиснат (при работа на място) шум-а изчезва и когато се пусне шума е постоянен.Това признак ли е за заминаващ си съединител? Иначе скоростите си влизат леко и педала е мек-не е твърд.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
За съжаление, е от лагер на първичния вал, което ще доведе до разглобяване на скоростите и смяната му.Както бях писал по-горе кола с подобен проблем карам почти 12 години, НО.... при Рено скоростите се обливат от 3.5 ЛИТРА масло, докато при Фиат са около 2л. Дали това има някакво значение не мога да се изразя еднозначно, но все пак го вземи предвид, ако решиш да "лежиш на мойта кълка"!dimov75 написа:при натиснат съединител-няма шум,пуснеш ли го има виене.
Успех!!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Колега, щом този шум се е появил СЛЕД намесата на "майстори", а преди това го е нямалоdimov75 написа:Мисля че зная каква е причината,онзи ден сменях носач и беалетки в сервиз и един "майстор" при ваденето на носача ми скъса маншон-а на вътрешното каре при което шурна масло.Смениха ми го срещу което искаха 10лв. за маншона +20лв. труд и ме изпрати да взема масло да долее.От магазин-а ми дадоха някакво кастрол за 14лв. и "майстор-а" доля половин литър.Сега забелязвам че кастрол-а е минерално ,а в книжката на мареята го дават синтетично!
...много странно съвпадение, ако е случайно, просто нямам думи...отиди във друг сервиз, като им обясниш от къде е тръгнало всичко. Успех!
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар