Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоба за пружини (молба към софианци)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скоба за пружини (молба към софианци)

    Скоби има в Мосю Бриколаж (видях в Люлинския), струват 20-тина лева. Аз мислех да си купувам, но все за нещо друго си харча парите. Сега трябва да купувам ново делко и това за пореден път ще отложи закупуването на скоби ............
    минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
    Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

    #2
    Вместо ново/ не знам какьв му е проблема?/ но по-добре си вземи 2-ра употреба, на добра цена!

    Коментар


      #3
      А за Типото, ако в София са се свьршили скобите, да изпратя от провинцията!!! А ако проблема е наистина толкова сериозен, можем да използваме пак някой столичен сервиз, само за услуга. Пишете ако е необходимо.

      Коментар


        #4
        Mitko написа:
        hit-ko написа:
        А за Типото, ако в София са се свьршили скобите, да изпратя от провинцията!!! А ако проблема е наистина толкова сериозен, можем да използваме пак някой столичен сервиз, само за услуга. Пишете ако е необходимо.
        Е чак сериозен Yellow_Flash_Colorz_PDT_19 . Колата ми се задържа на трупчета заради това че имах много работа напоследък. Аз в събота се доверих на услугите на сервиз ама прецакаха гайката на амортисьора. Сега самостоятелно търся начини за спасяване на амортисьора в който има още хляб
        не може ли на стругар да ти направи нова резба или да набие втулка с резба или там каквото трябва. Нещо не ми е много ясно за коя гайка става въпрос. При мен амортисьора в горната си част представлява болт и върху резбата му се навива гайка, за да го захване към тампона на макферсон. Аз също съм с Типо (1.4 карбуратор, 1993)
        минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
        Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

        Коментар


          #5
          да споделя опит

          Между другото, за да сопделя опит ще кажа, че за развиването на развалена гайка съм ползвал следния метод:1. С малко свредло (3.5 или 4мм) пробивам гайката отгоре, успоредно на оста на болта, горе-долу по средата на разстоянието между външния и вътрешния ръб на гайката нещо такова:--++++++++-/----------------/-------**---**--\-------**--------/-----------------/---++++++++2. Правя още 2 такива дупки, така че да получим емблемата на Мерцедес :D (да ме извинят ползващите този автомобил)3. Уширявам постепенно дупките с по-голямо свредло, проверявам да не съм много близко до резбата, за да не я разваля, после пак по-голямо свредло и т.н. до достигане на опасна близост :D 4. Със секач или отвертка или подобен остър инструмент отстранявам "лошата" (да не казвам "проклетата") гайкаЗасега метода съм го прилагал успешно веднъж за да махна заялата перка (която е на втулка с резба) от електромотора на една преалня, но метода трябва да работи за всякакви елементи тип гайка.
          минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
          Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

          Коментар

          Working...
          X