От къде мога да взема ток при бушоните(от кой по-точно),но така,че като дам на контакт да има ток,а като изключа-да няма(обаче не искам от ключалката на стартера,щото там вече ми е взет ток за ключето на АГУ-то и да не стане някакво претоварване,знам ли).Искам да си вържа антирадара по този начин,за да не го забравям включен и да ми хаби ток.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ток?
Collapse
X
-
И на мен от там ми бяха взели ток,ама ми го преправиха,че не било хубаво от там да е и сега ми е към ключа на стартера.Какво пък не му е хубавото от там-незнам!Но май ще го вържа към service бушона.Предполагам,че не чак толкова голям консуматор.Yavor написа:Грешка моя - вземам ток от бушона над които пишe services - там се появява + като дадеш контакт. Предполагам и при тебе е така.SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
фаровете
Защо не го закачиш на бушона за фаровете?Аз съм с Типо и когато не съм на контакт нямам ток към фаровете.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
На сенника ми е но не от моята,а от другата страна.Иначе вече е ОК-щом дам на контакт и се вкл. и като загася колата се изключва.Ток взех при бушоните в жабката на колата.Там имаше едно място за реле с 4 крачета,но го нямаше
, а клемите бяха запълнени с нещо като бяла грес-та от там от две от клемите взек ток
SKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар