Колега ти направо ме стряскаш.От кога се каня да прегледам окачването че ми лопа нешто ама все отлагам.А имам и един друг проблем.Волана претраква когато го въртя на място.И там има нешто и трябва сериозно маи да се замисля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на окачване или колко струва нехайството
Collapse
X
-
Митак, Абе твоето окачване с биалетки ли е? Щото аз със интерес разглеждах моето окачване и (не че съм смециалист) обаче според мене аз биалетки нямам. Активната щанга е закачена директно за носача.Иначе биалетка на Мондеото съм виждал и знам какво е.Mitko написа:Решил съм, но дотук съм купил само носача и биаледката. Другото излезе след като я повдигнах да я огледам.hit-ko написа:Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
биалетката на мондеото е различна от тази на типото на мондеото е с две шарнирчета а на типото с тампончета така че това което ти свързва стаб щангата с носача дълго осоло 15 см е биалетката на типоКейн написа:Митак, Абе твоето окачване с биалетки ли е? Щото аз със интерес разглеждах моето окачване и (не че съм смециалист) обаче според мене аз биалетки нямам. Активната щанга е закачена директно за носача.Иначе биалетка на Мондеото съм виждал и знам какво е.Mitko написа:Решил съм, но дотук съм купил само носача и биаледката. Другото излезе след като я повдигнах да я огледам.hit-ko написа:Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Humppa -
Humppa -
Като отворихте дума за купуване на части по окачването, аре да изкоментираме и тези които се предлагат на пазара.Аз по принцип бягам от най-евтините,но не съм все пак ориентиран в обстановката.Навремето бях чел и чувал,че англиската "Локхийд" предлага едни от най-качествените части по ходовата част.Нека някой който има впечатления да сподели за части по окачването...носачи, накрайници и за каквото се сети. Питаш в магазина и ти казват вземай, италиански са, оригинални!Mitko написа:Решил съм, но дотук съм купил само носача и биаледката. Другото излезе след като я повдигнах да я огледам.hit-ko написа:Ако решиш да сменяш всичко това, пиши за да те ориентирам за подходяща фирма-производител и цена, ако е необходимо!
Извинявам се за offtopic-a !!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Митко,за съжаление не мога да отговоря на въпроса ти.Ще се опитам да споделя впечатление от днешната смяна на накрайниците.Пак се извинявам за оффтопика.Накрайниците /предишните/ са сменени на 4 октомври 2004г.Днес като ги свалих и им махнах гумените маншончета вътре сухи като барут.Лещата трие метал в метал. Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 На тях пише,че са италиански,купени от магазина на Стамболийски.
100 процентово МЕНТЕ!!!!Същите ги смених с "Локхийд-Делфи", на външен вид доста по-солидна конструкция.Носачите и шарнирите не са мръднали - не знам какви са.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
И мойте ги бях изгладил ама набих еврейска звезда и ги развихMitko написа:Неприятностите продължават. След голямата борба да развия болтовете на носача той е сменен. Продължих с амортисьора но и там голяма беля. Гайката държаща тампона не можа да се развие и сега е с изгладени ръбове. Майстора каза, че сега спасението е срязване на самия амортисьор. Така ли е?
Коментар
-
За съжаление скоба немога да ти дам.Но във връзка с по-предишен твой проблем - пробвай с нагряване на гайката (с оксижен) ако още не си я отвил. след това докато е топлоMitko написа:Спешно се нуждая от скоба за свиване на пружината. Помагайте.
- върти (може и с ключ № 100
).И един въпрос - този софтуер (ремонтния) който си постнал по-рано - за типо 1.4 моноинж.`89 год. - има ли го някъде да се изтегли?
Коментар
Реклама
Collapse

от мен

Коментар