Утре ми се налага да направя доста км около 600 за деня и искам да питам нещо.Става въпрос че имах съмнения че не ми работи датчика за включване на вентилатора на радиатора до вчера но днес се уверих че греша.Колата я карам от януари месец и днес както карах с 90 рязко ми спадна температурата или поне така показа датчика на таблото.Нормално ли е е да е на втората точка(последната бяла точка след което следва 1 червена точка и чертата че колата е прегряла) след средата температурата при движение на 5-а предавка с 90-100км /ч ,при положение че температурата отвън е 7 градуса.Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Koлко е нормално да загрява Брава 1,6
Collapse
X
-
Колеги и аз май имам проблем със загряването. Днес карах в града от Драган Цанков(биологическия факултет) до Дианабад където е Lukoil-a. Имаше си задръстване доста. И колата ми загря някъде до 2-3 чертичка след половината. Не се беше включила перката въпреки тази според мен висока температура. Според вас нормално ли е?
По принцип като карах по Г. М. Димитров нагоре и вдигнах по-висока скоросот температурата взе да спада. Питам защото преди 2 седмици колата прегря, и ми изтече антифриза. Причината беше, че се е счупила пластмасовата тапа на радиатора. Има ли място за притеснение според вас?
Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
не е нормалномалко след средата на скалата се включва първата степен (ако имаш климатик)на 3/4 от скалата се включва и втората степенако нямаш климатик перката трябва да ти се включи малко след средата на скалатаmegamuscle написа:Колеги и аз май имам проблем със загряването. Днес карах в града от Драган Цанков(биологическия факултет) до Дианабад където е Lukoil-a. Имаше си задръстване доста. И колата ми загря някъде до 2-3 чертичка след половината. Не се беше включила перката въпреки тази според мен висока температура. Според вас нормално ли е?
По принцип като карах по Г. М. Димитров нагоре и вдигнах по-висока скоросот температурата взе да спада. Питам защото преди 2 седмици колата прегря, и ми изтече антифриза. Причината беше, че се е счупила пластмасовата тапа на радиатора. Има ли място за притеснение според вас?
Коментар
-
Aми и аз да питам тогава
Вентилатора ми се включва малко след средата на стрелката. Колато що годе бързо достига нормална температура, само че около 90 градуса радиатора започва да ми пуши. По-скоро започва нещо като пара да излиза от него!?!?Ама пък иначе малко след това си се влюява вентилатора без проблем!?!?!На какво се дължи това според вас и трябва ли да се притеснявам
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Колега иамам климатик, но ми изтече фреона защото ми се скъса маркуча към радиатора, когато ме теглиха. Според теб какъв е проблема?sev написа:не е нормалномалко след средата на скалата се включва първата степен (ако имаш климатик)на 3/4 от скалата се включва и втората степенако нямаш климатик перката трябва да ти се включи малко след средата на скалатаmegamuscle написа:Колеги и аз май имам проблем със загряването. Днес карах в града от Драган Цанков(биологическия факултет) до Дианабад където е Lukoil-a. Имаше си задръстване доста. И колата ми загря някъде до 2-3 чертичка след половината. Не се беше включила перката въпреки тази според мен висока температура. Според вас нормално ли е?
По принцип като карах по Г. М. Димитров нагоре и вдигнах по-висока скоросот температурата взе да спада. Питам защото преди 2 седмици колата прегря, и ми изтече антифриза. Причината беше, че се е счупила пластмасовата тапа на радиатора. Има ли място за притеснение според вас?Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
да не ти е пукнат радиатора?Nikcho написа:Aми и аз да питам тогава
Вентилатора ми се включва малко след средата на стрелката. Колато що годе бързо достига нормална температура, само че около 90 градуса радиатора започва да ми пуши. По-скоро започва нещо като пара да излиза от него!?!?Ама пък иначе малко след това си се влюява вентилатора без проблем!?!?!На какво се дължи това според вас и трябва ли да се притеснявам
Коментар
-
първата степен ти не работи най-вероятнозапали я на място и чакай да видиш кога ще се включи перкатана 3/4 от скалата се включва втората степен - това са около 100 градусанай-вероятно датчика, който пуска перката е разваленвиж и като загрее колата дали целия радиатор е топълmegamuscle написа:Колега иамам климатик, но ми изтече фреона защото ми се скъса маркуча към радиатора, когато ме теглиха. Според теб какъв е проблема?
Коментар
-
Ами ще я карам на сервиз да я видят. А по принцип чува ли се като се включи перката на първа степен. Защото мойта се включва, но като загрее колата повечко. Някъде към 2-рата чертичка преди червената. Добре че рядко загрява чак до там. :D И някакви предложения за сервиз където да ми го оправят това, защото в този до нас ми казаха, че няма проблем колата.sev написа:първата степен ти не работи най-вероятнозапали я на място и чакай да видиш кога ще се включи перкатана 3/4 от скалата се включва втората степен - това са около 100 градусанай-вероятно датчика, който пуска перката е разваленвиж и като загрее колата дали целия радиатор е топълmegamuscle написа:Колега иамам климатик, но ми изтече фреона защото ми се скъса маркуча към радиатора, когато ме теглиха. Според теб какъв е проблема?Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
не се чуваа сигурен ли си че е първата степен?втората ако си извън колата се чувадоста силно въртиmegamuscle написа:Ами ще я карам на сервиз да я видят. А по принцип чува ли се като се включи перката на първа степен. Защото мойта се включва, но като загрее колата повечко. Някъде към 2-рата чертичка преди червената. Добре че рядко загрява чак до там. :D И някакви предложения за сервиз където да ми го оправят това, защото в този до нас ми казаха, че няма проблем колата.
Коментар
-
Ами след като си понапълних казанчето с антифриз-преди 2 седмици някъде, не е мърдало нивото му. Преди това беше допълвах сумати пъти обачеsev написа:да не ти е пукнат радиатора?Nikcho написа:Aми и аз да питам тогава
Вентилатора ми се включва малко след средата на стрелката. Колато що годе бързо достига нормална температура, само че около 90 градуса радиатора започва да ми пуши. По-скоро започва нещо като пара да излиза от него!?!?Ама пък иначе малко след това си се влюява вентилатора без проблем!?!?!На какво се дължи това според вас и трябва ли да се притеснявам
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Ами втората я чувам. Като изляза от колата си върти доста силно. Като е загряла колат до малко над половината примерно и излезеш отвън чува ли се въртене? Защото днес не е загряла чак до там, че да се включи перката да върти силно. Ако може да ми кажеш как да проверя дали всичко е наред без да ходя на сервиз ще съм ти много благодарен. :Dsev написа:не се чуваа сигурен ли си че е първата степен?втората ако си извън колата се чувадоста силно въртиFiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар