Бравото ми не вдига повече от 2-рата чертичка на температурата извън града, а при нанадолно пада на първата. Четох мнения във форума че при HGT-тата това било нормално, ама на мен много не ми се връзва. Дали ми е за смяна термостата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат за Браво HGT?
Collapse
X
-
термостат
и при мен е така кара на замръзване до 1/4 от деленията и много рядко да се включи перката всичко сменено и е обезвъздушено а парно имам трепач згрява относително бързо единственото което го дават по таблица да не грее е термостат може да го сменя но на друга фирма суга съм сложил един картон почти на половината радятор и пакпочти нищо мерил съм с термометър сонда антифриза в радятора и 65-75 градуса
-
Re: термостат
Не може да имаш "парно трепач" и да се налага да слагаш картон като на жигула със запецнал термостат, помисли малкоkluchar написа:и при мен е така кара на замръзване до 1/4 от деленията и много рядко да се включи перката всичко сменено и е обезвъздушено а парно имам трепач згрява относително бързо единственото което го дават по таблица да не грее е термостат може да го сменя но на друга фирма суга съм сложил един картон почти на половината радятор и пакпочти нищо мерил съм с термометър сонда антифриза в радятора и 65-75 градуса
От къде ще се е взело това парно, защо слагаш картон, разхода да ти е висок
От механик разбрах, че по принцип дефектират датчиците за темпа във таблото, които не оказват влияние в/у работата на двг. Перката, трябва зимно време да се включва рядко - при мен, от ноември до сега, само в задръствания и колкото да свали малко под средата(ако е на място) се е включвала, което означава, че всичко по охл. сист. е 6. Но на извънгр., рядко се качва над 1/4 и си имам парно..не слагай картони, за да не прегрееш мотора, че тогава ще се видиш в приключение
Щом имаш екстра парно, значи ти държи норм температура.
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Re: Термостат за Браво HGT?
на мене ми седи на 4-тата чертичка от долу на горе ,а перката се включва на втората чертичка след средата !!v_a_c_h_o_o написа:Бравото ми не вдига повече от 2-рата чертичка на температурата извън града, а при нанадолно пада на първата. Четох мнения във форума че при HGT-тата това било нормално, ама на мен много не ми се връзва. Дали ми е за смяна термостата?фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Re: Термостат за Браво HGT?
За смяна на термостат си и моята беше така.Приготви си към 100 лв защото са малко скъпички нашите термостати.v_a_c_h_o_o написа:Бравото ми не вдига повече от 2-рата чертичка на температурата извън града, а при нанадолно пада на първата. Четох мнения във форума че при HGT-тата това било нормално, ама на мен много не ми се връзва. Дали ми е за смяна термостата?HONDA I-VTEC
Коментар
-
Re: Пунто
Вървим към термостат или някой датчик, значиkluchar написа:да но нали съм мерил и температурата на антифриза долу до датчика и горе рядко до 75 градуса
Иначе, загрява бързо, стига средата и като отвори, пада на 1/4 и не мърда, освен ако не спра в задръстване...47 лв намерих термостат за 1.4, за по-големите мотори са доста по-високи цените.
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
аве ти си отиди да ти го прегледат.. термостата де! щото аз го смених моя и положението не е кой знае колко по различно... стрелката си играе ка то цигане в детския кът на мк доналдс. но пак е по добре, по близо до средата седи като цяло! аз съм решил на пролет живот и здраве, да прочистя и ревизирам цялата охл. система на колата!v_a_c_h_o_o написа:значи трябва да инвестирам в термостат. Мерси много"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
-
отваря рано термостата аз така като слушам ... там трябва да се търси проблема ...може и нов да иска ... наистина преди да купуваш ходи да го прегледат ...тая кола принципно по бавно загрява а на дълго направо стои студена ...моята градско ако загрее стига до средата и се вкл. перката и там си стои ...: Der Engel ist Viren :
Коментар
-
същото е и при мен - майсторите казаха, че си загрява като хората и в градът сичко е както трябва - стига до 2 черти след средата - пуска се перката и на средата заспивано на извънградско - 3 - най много на 4 чертички отива и не вдига повече освен ако не почна да я пържа много.и зимата и лятото е така. ама в това време парно си има като на съвсем загряла кола - та за това аз се си мисля, че просто не отразява реалната темп. на скалата, ама мога и да греша и термостата като отвори веднъж да не затваря повече.но тогава и парното би трябвало да поизстине.моля някои решил проблема /ако е проблем всъщност / :D да сподели, че гледам това на всички ХГТ ни е болкаSASTEZATEL
Коментар
-
колега вместо да на наливаш грешни пари си провери първо дали работи термостата!!!това се прави абсолютно елементарно и без никакъв инструмент!!!сутрин при първото палене на колата оставяш колата да поработи малко и след това отваряш капака и пипаш първо ДВИГАТЕЛЯ трябва да е леко топъл,след това си пипаш с ръка пак РАДИАТОРА на колата които е отпред пред двигателя зад маската...
ако при леко топъл двигател тие топъл и радиатора ЧЕСТИТО за смяна на термостат си!!!ако двигателя е леко топъл а радиатора е абсолютно студен значи нямаш проблем с термостата!като правиш проверката натъртвам на ЛЕКО ТОПЪЛ двигател не да го чакаш да вдигне две чертички на таблото!дано съм помогнал.Поздрави.
Коментар
-
аз съм я правил тази проверка и първоначално термостата си е затворен, ама мен това дето ме притеснява е дали след това не остава отворен - независимо дали ДВГ изстива - на пример на извънградско и заради това да поддържа ниска темп.освен това незнам дали нее заводско решение това - в смисъл, че повечето бегачки имат проблем с прегряването а не с изстиване на ДВГ.защото моето хгт висока темп. не дължи ама никога - дории при много яко газене, единствено позагрява лятото в задръствания с включен климатик, тогава отива на 2- 3 черти преди червеното с перка работеща на втора скорост.може би просто е мнаго чувствителен термо датчика и не показва коректноidm написа:като правиш проверката натъртвам на ЛЕКО ТОПЪЛ двигател не да го чакаш да вдигне две чертички на таблото!дано съм помогнал.Поздрави.SASTEZATEL
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар