някой знае ли за какво точно служи черната кутийка над преден ляв фар /гледано отпред / на която има три релета и два бушона по принцип проблема ми е следния : някой път когато си иска вентилатора на парното се включва от самосебе си и то не когато си карам колата ами когато е на паркинг и ми източва акумалатора и сутрин няма никакъв ток
когато махна единият от двата бушона този проблем го няма явно прекъсвам някоя верига но пък тогава не ми работи климатика
какво става не знам някой ако има идея да казва че не мога да смогна на акумолатори те ще ми станат като консуматив
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос за темпра
Collapse
X
-
този съвет и аз го знам кажи някъв друг по хубав :D че то от отваряне на капака пък ще ми се протърка жилотоeverton написа:ами много просто брат ми, всяка вечер махаш бушона и всяка сутрин го слагаш
Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Доколкото си спомням там имаше картинки около бушоните и релетата, на които имаше и перка. Аз мисля, че трябва да се провери релето, което управлява перката. Обаче е за жичкаджия. И аз един ден гледах там - ама се изгубих между кабелите. При мен не включваше перката. И по жиците, по жиците ... отидох на жичкаджияstef написа:този съвет и аз го знам кажи някъв друг по хубав :D че то от отваряне на капака пък ще ми се протърка жилотоeverton написа:ами много просто брат ми, всяка вечер махаш бушона и всяка сутрин го слагаш
Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
. Човека почти веднага откри проблема - един бушон на другия край на колата.Някъде четох, че перката се пуска от реле - не директно датчика да дава ток и т.н. Виж релетата.
Tipo 1.6 [149C2046]
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар