Здравейте колеги - това е на пръв поглед един тъп и маловажен въпрос амаа.... не издържам вече Дайте някакво предложение какви тазове дасложа на бравото че тея моит така ме нервят че бързам да се кача в колата та да не ги гледам че ми се повръща . Ако може някой да изпрати снимки с тазове които стоят добре на браво ше му бъда много благодарен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
предложение за тазове ?
Collapse
X
-
предложение за тазове ?
Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022Етикети: –
-
Re: предложение за тазове ?
Колега, по-хубави от оригиналните тасове, нямаRezko написа:Здравейте колеги - това е на пръв поглед един тъп и маловажен въпрос амаа.... не издържам вече Дайте някакво предложение какви тазове дасложа на бравото че тея моит така ме нервят че бързам да се кача в колата та да не ги гледам че ми се повръща . Ако може някой да изпрати снимки с тазове които стоят добре на браво ше му бъда много благодарен
Много им се радвам на мойте, макар, че са видяли 140К и си им личи пътя - поиздраскани са. Но си седят все така здраво, както, когато са излезнали от завода - няма нужда от гнусните свински опашки, без които не могат да се задържат тасовете-ментета. Скриват изцяло черните, железни джантури - перфектно изглежда колата със тях, придават й изцяло завършен вид.
Виж -
Не са мръднали, освен малко боята е поолющена. Ако колата не си беше със тях, сигурно веднага щях да се метна на лети джанти, понеже ми артисаха кинтиkikoto написа:хем постояанно се чупат
Потърси си оригинални, дори и 2ра употреба да са, пак ще е по-добре от сегашното ти положение, предполагам
p.s. Защо ли има цензура на "свински"?
прасешки опашки, тогава
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Иииихихи, забравих да го поправя, колегата, смеххVladim написа:Първо да ти кажа, че "тазове" не се слагат по джантите на колите, а обикновено седят в гащи! :D А тасове... виж тези как стоят. Нямам снимка в профил за съжаление.
Иначе, доста грозновати изглеждат, а погледнати във анфас(full face), ще се вижда джантата, най-вероятно...
гадост. И 100%, без въпросните опашки да са ги хванали, ще изпаднат на някой по-остро взет завой
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Аз пък в интерес на истината намирам твоите за грозновати...nadq написа:Иииихихи, забравих да го поправя, колегата, смехх
Иначе, доста грозновати изглеждат, а погледнати във анфас(full face), ще се вижда джантата, най-вероятно...
гадост.
Джантата ще се види, ако колата е спряла и се доближиш на половин метър. Анфас между другото е погледнато отпред... Отсрани е профил...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ами, много ясно, пич, че трябва да ги гледаш пряко(лице в лице) - как ще видиш тасовете във профил, нещо се обърка?Нали тогава, колата трябва да ти е във анфас? Хахахохо.Джантата се вижда само при такива, като твоите боклуци, дето ги продават на битака. И нима се осмеляваш, да критикуваш дизайнерите на Фиат за творението си? Защото, не аз съм ги правил, нито пък някои мангета..Vladim написа:Аз пък в интерес на истината намирам твоите за грозновати...nadq написа:Иииихихи, забравих да го поправя, колегата, смехх
Иначе, доста грозновати изглеждат, а погледнати във анфас(full face), ще се вижда джантата, най-вероятно...
гадост.
Джантата ще се види, ако колата е спряла и се доближиш на половин метър. Анфас между другото е погледнато отпред... Отсрани е профил...
- Дизайнерите са тези, които са преценили, че тези тасове ще са подходящия завършек, за цялостния изглед на най-красивия хетчбек на ’90 те. :D Не си криви душата...или окото
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Идеше реч одеве, че снимката на колата не е в профил! Ако започнем да определяме всяко болтче дали е профил, или анфас...nadq написа:Ами, много ясно, пич, че трябва да ги гледаш пряко(лице в лице) - как ще видиш тасовете във профил, нещо се обърка?Нали тогава, колата трябва да ти е във анфас? Хахахохо. И, нима се осмеляваш, да критикуваш дизайнерите на Фиат за творението си? Защото, не аз съм ги правил, нито пък някои мангета..
Дизайнерите, са преценили, че тези тасове ще са подходящия завършек, за цялостния изглед на най-красивия хетчбек на ’90 те. :D
Малко ни е безмислен малко спора май.
След, като аз съм сложил такива тасове, явно ме кефят. Същото важи и за твоят случай. Обръщайки се към теб по-горе исках да те питам дали виждаш прасешките опашки с които са прихванати тасовете, а не да ми казваш дали ти харесват. Все едно, живеем в демократична държава!
Наистина оригиналните тасове са изработени от много по-качествен материал! Когато се натиснат в бордюр не се пукат, като тези за по 15 лева комплекта. Но при положение, че колата ми 24 часа в денонощието е по улиците и наркоманчета щъкат навсякъде... ще ме е много яд, ако ми зачезнат оригиналните тасове.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ами, ти виждаш ли колко са ми поочукани мойте? На снимки, не винаги се вижда голата истинаVladim написа:Nadq, тези тасове са хванати с прасешки опашки за многократна употреба. Случайно да ги забелязваш?
Опашките, ВИНАГИ се набиват на очи и то даже от доста метри, отврат. И като прибавиш, черната джанта, която се вижда под таЗаа...като обрасла църна вулна се скива
Наистина, проста дискусия захванахме. Съжалявам, хайде и със здраве! Много ти е хубава италянката, иначе
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Ако не си намерил начин да ги скриеш-да! Но с малко акъл може да се получат чудеса!nadq написа:Ами, ти виждаш ли колко са ми поочукани мойте? На снимки, не винаги се вижда голата истина
Опашките ВИНАГИ се набиват на очи и то даже от доста метри, отврат.
Спирам диалога по темата, че ми заприлича на монолог!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
само да попитам Владим, как скри опашките, и аз съм с такива тасове и понеже не искам да слагам грозни опашки постоянно губя тасове и си купувам по един два.....което си има и + де, поне ги обновявам, но понеже ми писна да губя пари така искам да разбера как си решил проблема със загуба на тасове.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Пробих малки дупки в пластмасата. От там прекарах опашките. Ще ти пусна детайлни снимки довечера за да ме разбереш по-точно!phoenix написа:само да попитам Владим, как скри опашките, и аз съм с такива тасове и понеже не искам да слагам грозни опашки постоянно губя тасове и си купувам по един два.....което си има и + де, поне ги обновявам, но понеже ми писна да губя пари така искам да разбера как си решил проблема със загуба на тасове.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Идеше реч одеве, че снимката на колата не е в профил! Ако започнем да определяме всяко болтче дали е профил, или анфас...nadq написа:Ами, много ясно, пич, че трябва да ги гледаш пряко(лице в лице) - как ще видиш тасовете във профил, нещо се обърка?Нали тогава, колата трябва да ти е във анфас? Хахахохо. И, нима се осмеляваш, да критикуваш дизайнерите на Фиат за творението си? Защото, не аз съм ги правил, нито пък някои мангета..
Дизайнерите, са преценили, че тези тасове ще са подходящия завършек, за цялостния изглед на най-красивия хетчбек на ’90 те. :D
Малко ни е безмислен малко спора май.
След, като аз съм сложил такива тасове, явно ме кефят. Същото важи и за твоят случай. Обръщайки се към теб по-горе исках да те питам дали виждаш прасешките опашки с които са прихванати тасовете, а не да ми казваш дали ти харесват. Все едно, живеем в демократична държава!
Наистина оригиналните тасове са изработени от много по-качествен материал! Когато се натиснат в бордюр не се пукат, като тези за по 15 лева комплекта. Но при положение, че колата ми 24 часа в денонощието е по улиците и наркоманчета щъкат навсякъде... ще ме е много яд, ако ми зачезнат оригиналните тасове.
Ей, направо ми се насълзиха очите. Тая тема е №1 във форума
Bravo 1.6 16v
Коментар
-
За профила и анфаса ли имаш предвид? Ако ли не би ли ме светнал, защо?Ето обещаните снимки. На места, като тези оцветено в червено може да се пробият дупчици през които да се прекарат опашките. На втората снимка се вижда, как се е получило при мен. Само да кажа, че и на първата снимка таса има опашките, но от тази страна нищо не се вижда!chris написа:
Ей, направо ми се насълзиха очите. Тая тема е №1 във форума
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар