Ot skoro kolata mi gasne na benzin kogato zagree.Sutrin e dobre do parvite 5 km sled tova na po4va da promenq uboroti i gasne.Imam i gazovo Italqnsko na gas problemi nepravi.Na elkon mi kazaxa 4e e komputara.Probvax Drug komputar sas sa6tiq dvigatel problemi nqma,darji oboroti kogato e zagrqla smenqm s moq i pak po4va.Lo6oto e 4e pri drugiq komputar imobilaizera sveti kakvo da pravq.Stava li samo komputar da zema bez imobilaizer da preprogramiram sas stariq klu4.Bi li imalo za napred problemi??? I gazovoto ima li efekt varxu komputara??? na kakva cena varvqt komputrite?? sa6to razxoda mi e golqm 13,5/100 na gas i benzin moje li komputara da go pravi.Колега, Добре дошъл във форума. Първо прочети ти
Правилата на Форума. Пожелавам ти приятно прекарване във форума. Fire 999
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с бордовия компютър на Brava 1.6 16v elx
Collapse
X
-
Re: Проблем с бордовия компютър на Brava 1.6 16v elx
Колега vanko_Fiat - добре дошъл и от мен, и в бъдеще пиши на кирилица - иначе рискуваш да не получиш желаните отговориvanko_Fiat написа:I gazovoto ima li efekt varxu komputara??? - И газовото има ли ефект върху компютъра???
!!! За което и аз се колебаех дали да ти пиша, но ... първи пост - простено да ти е
А иначе заглавието как хубаво си го написал?!По въпроса:- за газовото - не знам какво точно ти е монтирано, но като начало прочети това:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=13700За другите неща kluchar вече ти е писал ...
Коментар
-
Е, чак пък никога...а, как ги краднат тогава? Или крадците си мислят, че Фиат не си заслужава да се краде?deqnak__ написа:Само да кажа, че тази игра със смяна на ЕКУ-та е много опасна. Брава е с ФИАТ код и като сложиш друго ЕКУ то няма дфа му познае код-а. Ще се ресетне и после като го върнеш на предишната кола ще си имаш паметник. Никога няма да успееш да изключиш имобилайзера.
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Мдаа. Дано не давам идея на крадцитеnadq написа:Е, чак пък никога...а, как ги краднат тогава? Или крадците си мислят, че Фиат не си заслужава да се краде?deqnak__ написа:Само да кажа, че тази игра със смяна на ЕКУ-та е много опасна. Брава е с ФИАТ код и като сложиш друго ЕКУ то няма дфа му познае код-а. Ще се ресетне и после като го върнеш на предишната кола ще си имаш паметник. Никога няма да успееш да изключиш имобилайзера.
, но... Ако смениш ЕКУ-то, според мен трябва да имаш и оригинален /или поне резервен
/ ключ с имобилайзер за новото ЕКУ, а това май означава, че трябва да смениш и патрона за ключа и т.н.
Все пак проблема може и да не е в ЕКУ-то ...
Коментар
-
Извинявам се че писах латиница. Значи първо ходих на диагностика, казаха ми че е ма6инката която подържа обороти. Смених я, сложих нова, запалих и колата вдигна 3500 оборота, така няколко пъти палих и не се промени, смених на газ и оборотите си паднаха нормално на бензин и на газ. Пробжах старата си ма6инка на друго браво със ст6тия двигател, работе6е. Отидох пак на диагностика, провериха датчика ТSF или TFS (не6то такова). замериха го и ми казаха че работи нормално, показва 0.5 (незнам тоз датчик за температурата ли е). Значи като се изклиучи този датчик колата работи нормално. Обяснението е че когато главния датчик и този работят заедно, коютърат дава грешка. Друго, когато датчика е изклиучен ламбсондата работи по добре. Вече незнам дали компиутъра е грешката.Но сега аз малко експерименти пражих,взеь от другото браво компутара и го сложих на моита кола ,тя запали обороти нормални всичко ОК само дет имобилаизера ми светеше,после пак моя пуснах и не6тата по старо му .Неска пробра обратното ,МОя компутар на бравото-само че при него тоз дат4ик TSF на таблото постоянно свети са6то и имобилаизера свети и колата само варти без да запали. Ако някои разбира какъв може да е проблема, дали е 100% компиутъра? Номера на компиутъра е IAW 1AF 15/5311 SU MAREA BRAVO/A DELTA 1.6 16V -това пише на компиутъра. Благодаря на всички които са ми писали. Чакам отговори.
Brava 1.6 16v elx
Коментар
-
Re: проблем
Номера на компиутъра е IAW 1AF 15/5311 SU MAREA BRAVO/A DELTA 1.6 16V -това пише на компиутъраkluchar написа:пиши на кирилица може да се махне кода и си готов- 150 лва за компа има 100лв 200 зависи от модела я пиши номера на компа и да проверим но проблема не е от него може от друго дюзи ,вакуми ,моторче за ниските обороти датчик за температератаBrava 1.6 16v elx
Коментар
-
Re: Проблем с бордовия компютър на Brava 1.6 16v elx
Колега имам някжаж дат4ик дет пи6е ламбконтрол от горе пресжеткат там едни деот4ета на ляво надясно .masterkar написа:Колега vanko_Fiat - добре дошъл и от мен, и в бъдеще пиши на кирилица - иначе рискуваш да не получиш желаните отговориvanko_Fiat написа:I gazovoto ima li efekt varxu komputara??? - И газовото има ли ефект върху компютъра???
!!! За което и аз се колебаех дали да ти пиша, но ... първи пост - простено да ти е
А иначе заглавието как хубаво си го написал?!По въпроса:- за газовото - не знам какво точно ти е монтирано, но като начало прочети това:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=13700За другите неща kluchar вече ти е писал ...Brava 1.6 16v elx
Коментар
-
Ванко,като взех Фиата,видях,че системата за празен ход е изключена.При включване оборотите скачаха на 3000/при мен не е стъпков двигател,а електромагнитен клапан,командван честотно от ЕКУ в зависимост от температурата на въздуха и антифриза/.Оказа се,че има прекъснат проводник към TPS и неработещ датчик за темп. на входящия въздух.Това се установи при диагностиката.След оправяне на връзката и смяна на датчика нещата дойдоха на място.Това са само насоки,към които да търсиш проблема.Иначе kluchar те е насочил.Трябва да намериш добър диагностик.Аз бях във Вантотрейд,ама ти май си от Варна.Трябва да питаш колегите там,не се доверявай на първия гаражен сервиз.Успех и напиши какъв е бил проблема,като го отстраниш.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Re: Проблем с бордовия компютър на Brava 1.6 16v elx
Така ли изглежда това за което говориш?vanko_Fiat написа:Колега имам някжаж дат4ик дет пи6е ламбконтрол от горе пресжеткат там едни деот4ета на ляво надясно .
http://runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=5
Коментар
-
Re: Проблем с бордовия компютър на Brava 1.6 16v elx
ами не е то4но такоvа друго е утре 6те го снимам и 6те ти го пратя ако има6 скаипmasterkar написа:Така ли изглежда това за което говориш?vanko_Fiat написа:Колега имам някжаж дат4ик дет пи6е ламбконтрол от горе пресжеткат там едни деот4ета на ляво надясно .
http://runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=5Brava 1.6 16v elx
Коментар
-
Re: Проблем с бордовия компютър на Brava 1.6 16v elx
В купето ти ли се намира? Ако да - това е ламбда монитор - прочети какво прави в линка който съм ти дал горе.А снимката може да я постнеш и тукvanko_Fiat написа:ами не е то4но такоvа друго е утре 6те го снимам и 6те ти го пратя ако има6 скаип
Коментар
-
Re: Проблем с бордовия компютър на Brava 1.6 16v elx
Ясноvanko_Fiat написа:Ето слязоь да напражя снимка да го види6 пи6е на него 4е е ламб контрол
! Това ти е електронния блок за управление на ламбда контрола!Виж това: http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htm#C
АГУ второ поколение: Микропроцесорна управляваща система=електронен блок=това от твоята снимка :D ! Само да ти обърна внимание, че един от входните сигнали /Температура Т/ за тази Микропроцесорна управляваща система е този от температурния датчик!!! Това е идея какво евентуално да търсиш като причина за проблемите
!Ето още малко инфо: ламбда контрол=LAMBDA ECOLOGIC SYSTEM /L.E.S./
http://www.landi-gas.com/eng/landi.html : The Products - L.P.G. Catalized Ingection - Conversion exampleА прочете ли какво ти е писал lu40?!Послушай го, няма да сгрешишlu40 написа:Оказа се,че има прекъснат проводник към TPS и неработещ датчик за темп. на входящия въздух.Това се установи при диагностиката.След оправяне на връзката и смяна на датчика нещата дойдоха на място.Това са само насоки,към които да търсиш проблема. Трябва да намериш добър диагностик.Аз бях във Вантотрейд,ама ти май си от Варна.Трябва да питаш колегите там,не се доверявай на първия гаражен сервиз.Успех и напиши какъв е бил проблема,като го отстраниш.
!!!Последни съвети:1. Всичко написано по-горе има отношение само за работата на газ!!! При работа на бензин - въпросния електронен блок, а и системата за ламбда контрол не работи!!!1. Не си играй със смяна на ЕКУ-тата!!! След такава смяна съм сигурен, че ЕКУ-то трябва да мине "етап на самообучение" и т.н.
Това ще ти го обяснят в някой читав сервиз!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар