Chakala29 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли фиат типо ограничител?
Collapse
X
-
Изравям стара тема.Възможно ли е наистина да нямам ограничител? Или това нещо се включва само за максимална скорост?Преди писах в една тема, че бях ударил на бензин 8000 оборота, вчера на газ ги ударих..на 3-та. Задържах около минута, двигателя звучеше като миксер
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
На дизела както беше писал един колега по-горе ограничител ти е рейката.Не е здравословно да се бута защото ще ти мръдне оборотите нагоре,но ще почне да тръгва не от 2000 да речем ,а от 2400.С две думи пак си запазваш оборотния диапазон който според мойте наблюдения е 2000 оборота - от 2000 до 4000(мойта почва да тъпче на 4000).И аз съм си мислил да го бутам ,ама се разубедих.Седичито ограничителя му беше на 7200 и се развърташе като побъркано след 3500-4000 оборота.За бенз. мотори не е желателно да се маха ограничителя и да се вдигат макс. обороти понеже сток частите в мотора са много тежки и може да стане някоя беля.Само ще дам за пример колко нормално може да се олекотят някои детайли по мотора:- бутала - 140гр. на бройка - олекотяването става с подмяна на оригиналните с ковани и по-леки- маховик и съединител - 5кг. - прави се стоманен маховик и спортен съединител(керамичен) с нов притискател- мотовилки - 140гр.на бройка изцяло шлайфани -бахти грозните отливки дето бяхаТова са въртящите части които могат да се олекотяват.Както виждате никъде не пише колянов вал-там не се бута,заводския е достатъчно добър.Всички части след олекотяването са балансирани!(резултата в раздел тунинг ,тема- Турбо Типо)Тъй че да си караме печките както са и да си свиркаме
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
И аз това се питам.......веднъж я настъпах и мина 7000 ама за кратко!Дали и моя е ограничител е на 7200 или нямам такъв и освен човешка намеса за премахването му може ли да се скапе сам и от какво!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Държал си типото 1 минута в 8000 оборотаGTipo написа:Изравям стара тема.Възможно ли е наистина да нямам ограничител? Или това нещо се включва само за максимална скорост?Преди писах в една тема, че бях ударил на бензин 8000 оборота, вчера на газ ги ударих..на 3-та. Задържах около минута, двигателя звучеше като миксер
Да не си му правил краш тест
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ограничителят си е зададен в ЕКУ-то и няма как да се махне сам ,без човешка намесаdimmX написа:И аз това се питам.......веднъж я настъпах и мина 7000 ама за кратко!Дали и моя е ограничител е на 7200 или нямам такъв и освен човешка намеса за премахването му може ли да се скапе сам и от какво!
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
мойто бялото 1.4 съм го държал в 9 за по 1 минута,3-4 такива опита и замина 1 бутало,бях пуснал даже тема със снимка на буталотоGrisha написа:Държал си типото 1 минута в 8000 оборотаGTipo написа:Изравям стара тема.Възможно ли е наистина да нямам ограничител? Или това нещо се включва само за максимална скорост?Преди писах в една тема, че бях ударил на бензин 8000 оборота, вчера на газ ги ударих..на 3-та. Задържах около минута, двигателя звучеше като миксер
Да не си му правил краш тест 
Коментар
-
На първа-ясно. Пунтото си умираше на 7200. Това - не.Аз верно му правих краш тест :D Ама как се развъртя :D Обаче и на бензин и на газ...ограничителя какво спира? Ако е горивото - на газ ще си върви без проблем.Обаче при мен си върви и на бензин :D Ами радва меGrisha написа:Иначе аз пробвах само веднъж и си влезе в 8000 без проблем на бензин,на 1-ва 70
Въпреки че ако го задържа 2-3 минути сигурно ще замлъкне навеки, нали?
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
И как точно видя,че са 9000pugsy написа:мойто бялото 1.4 съм го държал в 9 за по 1 минута,3-4 такива опита и замина 1 бутало,бях пуснал даже тема със снимка на буталотоGrisha написа:Държал си типото 1 минута в 8000 оборотаGTipo написа:Изравям стара тема.Възможно ли е наистина да нямам ограничител? Или това нещо се включва само за максимална скорост?Преди писах в една тема, че бях ударил на бензин 8000 оборота, вчера на газ ги ударих..на 3-та. Задържах около минута, двигателя звучеше като миксер
Да не си му правил краш тест 
Аз незнам оборотомера ти да беше до 9000 на бялото
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Скъсил си живота на мотора с 20-30к нищо повечеGTipo написа:На първа-ясно. Пунтото си умираше на 7200. Това - не.Аз верно му правих краш тест :D Ама как се развъртя :D Обаче и на бензин и на газ...ограничителя какво спира? Ако е горивото - на газ ще си върви без проблем.Обаче при мен си върви и на бензин :D Ами радва меGrisha написа:Иначе аз пробвах само веднъж и си влезе в 8000 без проблем на бензин,на 1-ва 70
Въпреки че ако го задържа 2-3 минути сигурно ще замлъкне навеки, нали?
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар