При мен волана се върти като при шкода 120l, лесно но не е като при голф или астра. Да не би да имам проблем с сервото или и при вас е така?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как ви е волана?
Collapse
X
-
Humppa
Re: Колега,
При мен (Браво) волана е също много лек за въртене, как може да сравнявате фятката с това германско дърво голфа?Веднъж пробвах голф3 на един приятел (естествено със светлинен тунинг и самоделен субуфър в багажника ) и имах чуството че управлявам ГАЗ-51 - толкова дървено ми се видя кормилото.П.С. Чувал съм, че не било полезно за сервото и каретата при маневра да зе върти волана до крайно положение. Има ли нещо такова?milky написа:И при мен (Брава) е супер лек за въртене.Може да се каже,че няма разлика при въртене в движение и на място.Изобщо не може да става съпоставка с хидравликата на Голф.
Коментар
-
Re: Колега,
И мен мие е интресен въпоса за крайното положение на волана. Всеки ми казва различно, моля ако някой зняе със сигурност да се намесиHumppa написа:При мен (Браво) волана е също много лек за въртене, как може да сравнявате фятката с това германско дърво голфа?Веднъж пробвах голф3 на един приятел (естествено със светлинен тунинг и самоделен субуфър в багажника ) и имах чуството че управлявам ГАЗ-51 - толкова дървено ми се видя кормилото.П.С. Чувал съм, че не било полезно за сервото и каретата при маневра да зе върти волана до крайно положение. Има ли нещо такова?milky написа:И при мен (Брава) е супер лек за въртене.Може да се каже,че няма разлика при въртене в движение и на място.Изобщо не може да става съпоставка с хидравликата на Голф.
Относно хидравликата на моито Браво 1.6 нямам никакви ядове много леко се върти волата, както казват повечето, даже твърде леко при големи скорости.
FIAT Bravo 1.6 16V '97
Коментар
-
Преди година имах TIPO 1.6 без хидравлика волана не беше тежък изобщо, след това за малко карах ASTRA,Pelgeot 206,PARTNER, и Е220CDI сега си имам BRAVA, е по-лек волан не съм пипал, преди време бях дал колата на брат ми той има GOLF 3, и като се качи на BRAVA-та ,помисли, че нещо се е откачило като пипна волана,абе супер си е, тва е!FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
Re: Колега,
на всички Фиати ли е механична?? Защо вие тогава ?Помпата която изгорихме след много дълъг дрифт е на тая колаMitko написа:Механична е, няма какво да и изгори. Електро е само на някои Punto-вци.valataat написа:не е хубаво да се навива докрай воланът защото се натоварва хидравличната помпа и може да изгори, от личен опит го знам
Дори може да се чуе при карино положение на волана виенето на помпата.
, така че за фиат не мога да споря
Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
Коментар
-
Re: Колега,
и на бмв-то е с ремък тя не изгоряла просто се е скапалаMitko написа:Воя е именно от претоварването, но конкретно на Типо и Брава помпата се върти с ремък.valataat написа:на всички Фиати ли е механична?? Защо вие тогава ?Помпата която изгорихме след много дълъг дрифт е на тая колаMitko написа:Механична е, няма какво да и изгори. Електро е само на някои Punto-вци.valataat написа:не е хубаво да се навива докрай воланът защото се натоварва хидравличната помпа и може да изгори, от личен опит го знам
Дори може да се чуе при карино положение на волана виенето на помпата.
, така че за фиат не мога да споряTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
mariobg -
mariobg, точно така!и на всичко отгоре завиват като електрокарче Мерцедесите.А относно Темпрата ми (щото за другите незнам) - преди като се кача на Ситроена (без серво) от ФИАТ-а - и едвам завъртах волана.Но сега като карам само Темпрата, започва да ми се струва че не се върти толкова лесно... изглежда свикнах.Бях писал преди че имам свирене при въртене и че нивото на течността е добре. Дадохте разни идеи (за което благодаря), но се оказа че все пак е от нивото. Въпреки, че беше между минимм и максимум, долях му 100-тина грама и спря да свири. Сега е малко над максимума и сервото е абсолютно безшумно.
Коментар
-
Това казанче до компа (бяло, квадратно) ли е?каква течност сипваш,спирачна или нещо специално?Immortal написа:mariobg, точно така!и на всичко отгоре завиват като електрокарче Мерцедесите.А относно Темпрата ми (щото за другите незнам) - преди като се кача на Ситроена (без серво) от ФИАТ-а - и едвам завъртах волана.Но сега като карам само Темпрата, започва да ми се струва че не се върти толкова лесно... изглежда свикнах.Бях писал преди че имам свирене при въртене и че нивото на течността е добре. Дадохте разни идеи (за което благодаря), но се оказа че все пак е от нивото. Въпреки, че беше между минимм и максимум, долях му 100-тина грама и спря да свири. Сега е малко над максимума и сервото е абсолютно безшумно.FIAT TIPO 1.6 89г,FIAT BRAVA 1.4 12V 96г
FORD C-Max 1.8 TDCi -09г
Коментар
-
Не знам къде ти е компа. Моя е в купето.Течността която се ползва е хидравлично смазочно масло. Не е нито обикновено масло, нито е спирачна течност. Най често е червено, тъмно червено. Аз изполвам течност на Кастрол, на времето инцидентно няливах от нея и останах доволен.Момчил написа:Това казанче до компа (бяло, квадратно) ли е?каква течност сипваш,спирачна или нещо специално?Immortal написа:mariobg, точно така!и на всичко отгоре завиват като електрокарче Мерцедесите.А относно Темпрата ми (щото за другите незнам) - преди като се кача на Ситроена (без серво) от ФИАТ-а - и едвам завъртах волана.Но сега като карам само Темпрата, започва да ми се струва че не се върти толкова лесно... изглежда свикнах.Бях писал преди че имам свирене при въртене и че нивото на течността е добре. Дадохте разни идеи (за което благодаря), но се оказа че все пак е от нивото. Въпреки, че беше между минимм и максимум, долях му 100-тина грама и спря да свири. Сега е малко над максимума и сервото е абсолютно безшумно.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар