Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат

    Здравейте,Колата ми е с карбуратор и механична бензинова помпа, но като поседи по-дълго без да е палена бензина се оттича в резервоара. Иска да сложа електрическа за да не хабя акумулатора сутрин при първо палене. Предпочитам да е външна, не потопна в резервоара за да стане по-лесно смяната. Порових се из google и намерих няколко страници, в които предлагат електически помпи от Фиат, но не е даден модел.Бихте ли ме ориентирали за модел на Фиат с външна електрическа бензинова помпа.Благодаря предварително.

    #2
    за фиат не знам, аз имам една от запорожец, за парното му и е с дебит 50 литра на час, идеална е за целта ти. дори по едно време си правех експерименти с моята каруца, тя е моно, сложих й карбуратор и с тази помпа. нямаше проблем, освен, че е малко шумна и като не е запалена колата се чува едно щракане. после вече просто не се чува. мисля, ще ти свърши идеална работа такава помпа, аз моята не си я давам
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      А от къде мога да намеря такава? Има ли въобще работещи магазини за ЗАЗ? Би ли пратил някоя снимка за да се ориентирам какво да търся.

      Коментар


        #4
        Колега,защо не се опиташ да откриеш от къде засмуква въздух?Освен това като е карбуратор,нямаш ли в карбурацията поплавък с който да регулираш колко бензин да остава в карбуратора?Увеличи това количество и би трябвало да се оправят нещата.По-добре реши проблема,който имаш,отколкото да приспособяваш помпи и какво ли не......
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          Знам от къде дъпра въздух - от карбуратора. Моментът, в който нивото в казанчето намалее и поплавъка отвори иглата от там по обратния път към помпата тръгва въздух. Няма как да го спра освен с възвратен клапан. Възвратни клапани за правия поток на бензина не намерих, има само малки за обрания. Обикновенно газаджиите слагат за да не стават сакатлъци. Пробвах с такъв, но не става. Подаботи 2-3 дни после издъхна. Не е предвиден за продължителна работа при голям поток гориво. Бенизновата ми помпа няма върешни клапани за да не пропуска гориво на обратно когато не работи. За това търся електрическа.

          Коментар


            #6
            dudulia написа:
            Колега,защо не се опиташ да откриеш от къде засмуква въздух?Освен това като е карбуратор,нямаш ли в карбурацията поплавък с който да регулираш колко бензин да остава в карбуратора?Увеличи това количество и би трябвало да се оправят нещата.По-добре реши проблема,който имаш,отколкото да приспособяваш помпи и какво ли не......
            При карбураторите с газ не става така, колега dudulia. Там ако минаваш от бензин на газ, става с междинно положение, в което се изразходва бензина от карбуратора и едва след това включваш на газ, иначе я давиш на момента колата. Както ти каза автора на темата - бензина се оттича каквито и клапани да сложиш, не става. Аз също съм мислил доста по въпроса, защото е доста неприятно, сутрин да въртиш целия двигател 20-30 секунди докато качи бензина. Единия начин е вечерта преди да пакираш да включиш на бензин докато колата е по-инерция, но както практиката показва човек забравя. Другия вариант е с ел.бензинова помпа както колегата иска да го направи... и третия, който измислих е с 2-ри бензинов клапан: -> шунтира се карбуратора с една магистрала за бензина към възвратния маркуч, и се слага още един клапан за бензина, включен в паралел на газовия клапан - така бензина продължава да циркулира покрай карбуратора. Е да, трябват още тройници, и един възвратен клапан... Затова аз сутрин колкото и да е студено паля на газ, засилвам я малко и превключвам на бензин.... почти всеки път успява от инерцията колата да качи бензина до карбуратора, но дори и да угасне, след това точно за 2-3 секунди въртене на стартер и е запалила. А това потегляне на газ не е достатъчно да обледени мембраните на изпарителя за да ги скапе.
            Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
            --- в сърцето завинаги... ---
            Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

            Коментар


              #7
              Re: Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат

              Иван Горчев написа:
              Здравейте,Колата ми е с карбуратор и механична бензинова помпа, но като поседи по-дълго без да е палена бензина се оттича в резервоара. Иска да сложа електрическа за да не хабя акумулатора сутрин при първо палене. Предпочитам да е външна, не потопна в резервоара за да стане по-лесно смяната. Порових се из google и намерих няколко страници, в които предлагат електически помпи от Фиат, но не е даден модел.Бихте ли ме ориентирали за модел на Фиат с външна електрическа бензинова помпа.Благодаря предварително.
              Pakumba е прав-тази помпа ще ти свърши работа,но как ще отвеждаш излишния бензин?
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #8
                Re: Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат

                lu40 написа:
                Pakumba е прав-тази помпа ще ти свърши работа,но как ще отвеждаш излишния бензин?
                Повечето карбураторни изпълнения имат възвратна магистрала, по която се връща излишъка от бензин.
                Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                --- в сърцето завинаги... ---
                Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                Коментар


                  #9
                  Жигулите нямат.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Re: Търся електрическа бензинова помпа - колата не е Фиат

                    Sandeto написа:
                    lu40 написа:
                    Pakumba е прав-тази помпа ще ти свърши работа,но как ще отвеждаш излишния бензин?
                    Повечето карбураторни изпълнения имат възвратна магистрала, по която се връща излишъка от бензин.
                    така е. все пак каква е колата, може да помогне. не знам дали ще намериш нова такава помпа, пробвай по вестците някоя на части, позванете.бг например, провери и в мобиле нещо на части, по битаци ако провериш все ще излезе нещо
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      NikMar написа:
                      Жигулите нямат.
                      Жигулите нямат възвратна магистрала защото нямат излишък от бензин който да се връща в резервоара.Когато помпата напълни карба и иглата затвори се създава налягане от гориво между платното и клапанчетата от което налягане платното остава в средно положение и помпенето спира докато иглата на карба не отпусне за влизане на гориво в поплавковата камера на карба.Май го обясних доста сложно ама който го е учил или се е занимавал с това ще ме разбера за какво говоря.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Колата е джип Аро 10, двигателят е 1400 от Дачия. Има обратна магистрала до резервоара за излишният бензин. Жигулите нямат обратен, защото бензиновите им помпи имат вграден клапан за прекалено налягане. Моментът в който иглата затвори една сачма отваря вътрешно помпата и реално спира да помпа, докато не падне налягането. Моята помпа има само два клапана вътре. Мисля че може да се присади жигулска. По принцип до колкото си спомням жигулските имаха и вграден възвратен клапан за да не се оттича бензина. При мен входният и изходният колектор са заедно в обща отливка и карбураторът се нагрява доста. Това е причината за изветряването на бензина когато колата е на място. Докато се движи въздушният поток го охлажда. Карбураторът е еднокамерн от Рено 5 и не събира много бензин в казанчето. Лошото е че не карам много и акомулаторът не успява да се зареди. За това сутрин въртене 20-30 секунди го скапва. За това мисля за електрическа помпа за да качва бързо или някакъв начин да задържа бензина във филтъра и помпата.Благодаря за съветите.

                        Коментар


                          #13
                          Иван Горчев написа:
                          Колата е джип Аро 10, двигателят е 1400 от Дачия. Има обратна магистрала до резервоара за излишният бензин. Жигулите нямат обратен, защото бензиновите им помпи имат вграден клапан за прекалено налягане. Моментът в който иглата затвори една сачма отваря вътрешно помпата и реално спира да помпа, докато не падне налягането. Моята помпа има само два клапана вътре. Мисля че може да се присади жигулска. По принцип до колкото си спомням жигулските имаха и вграден възвратен клапан за да не се оттича бензина. При мен входният и изходният колектор са заедно в обща отливка и карбураторът се нагрява доста. Това е причината за изветряването на бензина когато колата е на място. Докато се движи въздушният поток го охлажда. Карбураторът е еднокамерн от Рено 5 и не събира много бензин в казанчето. Лошото е че не карам много и акомулаторът не успява да се зареди. За това сутрин въртене 20-30 секунди го скапва. За това мисля за електрическа помпа за да качва бързо или някакъв начин да задържа бензина във филтъра и помпата.Благодаря за съветите.
                          обърни се към колегата zfa159, той имаше такъв джип ако не се лъжа.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            Вярно е че колегата zfa159 има такъв джип - брат ми е

                            Коментар


                              #15
                              Иван Горчев написа:
                              Вярно е че колегата zfa159 има такъв джип - брат ми е
                              значи още по-лесно, имаш му координатите
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X