Humppa написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен ремък Bravo 2.0 20v
Collapse
X
-
Humppa
До hf_hpe, колега постни една снимчица на този прословут фиксатор, ако няма да те затрудни много разбира се
Коментар
-
абе то май по-интересно е как се разбира дали е станала "бакия". май?Humppa написа:Ако е била направена смяна на ремъка без фиксатор и е настанало някакво объркване как тогава се оправя бакията?При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!!
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Колеги, тькмо снощи се настроих на смяна на ремьк на Браво 2.0 / за което благодаря на Zaphod/ и не щеш ли днес надвечер идва едно такова зверче за смяна на ремьк!!! Ха кажете сега, че няма извьнземни! Та, утре ще го сменяме и естествено без сваляне на двигател, но за Браво с газово / пьк се чюдя кьде му намерихте и място / нямам коментар! Ще ви кажа и защо смяната без фиксатори е неточна, но не и невьзможна. Ремька м/у двете шайби на разпр. валове трябва да е обтегнат, и така, може да се свали, но неможе да се монтира без да се разхлаби дясната шайба. А тя е плаваща и без белег! Ако това не се прави с инструмента , то сьс всяка смяна при обтягане се измества с 1/2 зьба, при повторна - става с натрупване 1 зьб. Не знам дали стана сьвсем ясно, но един ремьк с удоволствие бих сменил, като знам, че Zaphod ще даде едно завойче после с болида! Не знам само приятелю, обьрнал ли си внимание от кой щат сьм? Все пак, ако имаш пьт насам, ще се радвам ако отделиш малко време! А как е БГ акумулатора, дьржи ли се юнашки?
Коментар
-
и все пак, има ли някъкви признаци, макар и косвенни, дали се е получила бакия...?hit-ko написа:И наистина" бакията" се оправя само с качественно презацепване!!!"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Хехех - прав си, не бях забелязал щата - явно сме станали големи грандомани софианци, та си мислим, че всички са в един град с насhit-ko написа:Колеги, тькмо снощи се настроих на смяна на ремьк на Браво 2.0 / за което благодаря на Zaphod/ и не щеш ли днес надвечер идва едно такова зверче за смяна на ремьк!!! Ха кажете сега, че няма извьнземни! Та, утре ще го сменяме и естествено без сваляне на двигател, но за Браво с газово / пьк се чюдя кьде му намерихте и място / нямам коментар! Ще ви кажа и защо смяната без фиксатори е неточна, но не и невьзможна. Ремька м/у двете шайби на разпр. валове трябва да е обтегнат, и така, може да се свали, но неможе да се монтира без да се разхлаби дясната шайба. А тя е плаваща и без белег! Ако това не се прави с инструмента , то сьс всяка смяна при обтягане се измества с 1/2 зьба, при повторна - става с натрупване 1 зьб. Не знам дали стана сьвсем ясно, но един ремьк с удоволствие бих сменил, като знам, че Zaphod ще даде едно завойче после с болида! Не знам само приятелю, обьрнал ли си внимание от кой щат сьм? Все пак, ако имаш пьт насам, ще се радвам ако отделиш малко време! А как е БГ акумулатора, дьржи ли се юнашки?
Иначе - ако успееш, много по-евтино ще ми дойде да си платя газта на отиване и връщане /тамън ще се разходя/, вместо да им давам 250 лв на Ванто - пък с теб ще се разберем отделно
Акумулаторът е ОК, даже съм много доволен - пали от втория оборот, никакви засечки досега. То и не се е налагало да разбирам дали държи много, де
))Може би зимата ще имам по-преки впечатления, макар да се надявам да е същото като сега
)Иначе, дори и да не направим далаверата с ремъка - кръгчето задължително го имаш!
))P. S. Очаквам впечатления от смяната на ремъка - дали всичко е било ОК
Alles in Ordnung
Коментар
-
Всичко сьс смяната на ремька е ОК! Бяхме решили да засечем време и да поставим рекорд, но се наложи да поизчакаме за двойно каналния ремьк и темпото спадна. Но за около 4-5 часа смятам, че може да се прави тази операция и то грамотно. Неправилно монтиран агр. ремьк може да има много признаци-лоша динамика и то в целия оборотен диапазон / чувства се твьрдост на педала за газта /, повишен разход около 1л. например за 1.4/12 и най вече се познава по колебливия празен ход. Но това само те кара да се замислиш! Най-точна и категорична представа се добива като се направи проверка и то с нашумелите вече фиксатори, които са индивидуални за различните мотори на Фиат! И умната с агренажа, че клапаните са доста!!!
Коментар
-
Заминавам за месец в Испания в края на седмицата, но предлагам като се върна - когато имаш време, да направиш една оферта, от мен освен другото имаш пиенето и кръговетеhit-ko написа:Всичко сьс смяната на ремька е ОК! Бяхме решили да засечем време и да поставим рекорд, но се наложи да поизчакаме за двойно каналния ремьк и темпото спадна. Но за около 4-5 часа смятам, че може да се прави тази операция и то грамотно. Неправилно монтиран агр. ремьк може да има много признаци-лоша динамика и то в целия оборотен диапазон / чувства се твьрдост на педала за газта /, повишен разход около 1л. например за 1.4/12 и най вече се познава по колебливия празен ход. Но това само те кара да се замислиш! Най-точна и категорична представа се добива като се направи проверка и то с нашумелите вече фиксатори, които са индивидуални за различните мотори на Фиат! И умната с агренажа, че клапаните са доста!!!
)))Офф:Между другото - нещо важно - като си пусна климатика и празният ми ход напълно се губи - от 600 до 900 оборота си ходи и е много неприятно... Иначе няма много признаци за спад в мощността, но този ’колеблив’ ход много ме притеснява... Ще съм благодарен за всякакви идеи, включително и успокоението, че ’всичко е в реда на нещата’
/ОФФ
Alles in Ordnung
Коментар
-
а
скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъка
Коментар
-
Re: а
Колега сажалявам че чак сега се намесвам по тази тема но от месец карам Купе (предполагам е със същия мотор като на Ланчата) Имам същия проблем, но маистора каза че този шум идва от обтегнатия ремък, като ме убеди че след определени километри щял да се оправи. Шумът идвал от обраните лувтове от обтегнатия ремък, поне така ми го обясни тои!a написа:скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъкаAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Re: а
Ех да не си помислиш, че ти следя постоветеval_mcrae написа:Колега сажалявам че чак сега се намесвам по тази тема но от месец карам Купе (предполагам е със същия мотор като на Ланчата) Имам същия проблем, но маистора каза че този шум идва от обтегнатия ремък, като ме убеди че след определени километри щял да се оправи. Шумът идвал от обраните лувтове от обтегнатия ремък, поне така ми го обясни тои!a написа:скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъка
Твоят мотор е цилиндър по-малко от на Капата(и споменатото Браво). Аз като си смяних ремъците нямах абсолютно никакви шумове. Май в мастера е грешката...сменяй го

Коментар
-
Re: а
Ами не че ми следиш постовете ама маи сме малко във форума с Купетаme_to_u написа:Ех да не си помислиш, че ти следя постоветеval_mcrae написа:Колега сажалявам че чак сега се намесвам по тази тема но от месец карам Купе (предполагам е със същия мотор като на Ланчата) Имам същия проблем, но маистора каза че този шум идва от обтегнатия ремък, като ме убеди че след определени километри щял да се оправи. Шумът идвал от обраните лувтове от обтегнатия ремък, поне така ми го обясни тои!a написа:скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъка
Твоят мотор е цилиндър по-малко от на Капата(и споменатото Браво). Аз като си смяних ремъците нямах абсолютно никакви шумове. Май в мастера е грешката...сменяй го
А относно маистора , вече му дигнах едно скандалче, и все пак (и след скандалчето) пак има шум
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар