Налага се да сменям ангренажен ремък с ролки. Дайте съвет къде да направя смяната качествено и колко парички горе долу да си пригорвяМерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен ремък Bravo 2.0 20v
Collapse
X
-
Обаждах се във Вантотрейд и Итал сервиз - мисля, че са най-добрите места, където можеш да извършиш операцията. В първото искат 250, а във второто - 200 лв. за труд за смяната - вади се целия двигател. Също е възможно и ако съединителят ти отделя твърде високо, да се наложи да смениш и него
Alles in Ordnung
Коментар
-
Humppa
Един приятел смена на такова браво, не знам колко пари е платил, но каза че операцията била почти цял ден - със сваляне на двигателя.hit-ko написа:За какви цени говорите!?!?..... просто сьм изумен ! Подобна операция в провинцията не струва повече от 80лв и изобщо не е необходимо сваляне на мотора!!! Но... може би!... все пак е София.
Коментар
-
Сигурно защото в провинцията сменят за толкова пари ремък на Браво 1.4 до 1.8, при 2.0 капакът на ремъка опира плътно в рога и подкалника, не може дори да се свали без да се извади/помести двигателя, да не говорим за смяна на ремъкаhit-ko написа:За какви цени говорите!?!?..... просто сьм изумен ! Подобна операция в провинцията не струва повече от 80лв и изобщо не е необходимо сваляне на мотора!!! Но... може би!... все пак е София.
Alles in Ordnung
Коментар
-
Humppa
На моята кола смених ремък+филтър+масло(селения голд 10w40)+работа = 120 лв.Но майстора дори и не спомена от нуждата на такъв инструмент за разпределителните валове, но слава богу (чукам 3 пъти на дърво) няма проблеми
Коментар
-
Ще Ви кажа, че специалния ключ е от значение защото неправилното зацепване на ремъка води до прегряване на колата и после става мазаво, един приятел си изпати така, но се отърва само със смяна на термостата. Така, че никакви експерименти, още повече както е казал колегата при Браво 2,0 смяната му изисква цялостно разглобяване.Bravo 1,6 16V
Коментар
-
Здравей колега!Аз карам Фиат Мареа 1,6 16V и смяната на ремъка и ролките ми излезна около 220 лева.- Голяма ролка - 77 лева;- Малка ролка - 54 лева;- Ремък - 44 лева;- Работа - 45 лева.Ролките са SKF, а ремъка е на ГЕЙТС. За сравнение в сервиза на ДИНЕКСПРЕС в Пловдив ми искаха 113 лева за голямата ролка, 70 лева за малката, 45 лева за ремък и 72 лева за работа.Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Колега Zaphod, аз сьвсем ясно виждам, че става вьпрос за 2.0/20v на Браво и ако не сьм сменял поне няколко такива ремька, изобщо не бих споделил мнение по темата! Трябва да ти кажа, че стоя сьвсем отговорно зад всяко свое мнение , сьвет или препорька, поместени вьв форума! Опитвам се с опита който сьм натрупал по тази изключителна марка автомобили, да помагам кьде както мога. И в случая с ремька искам да споделя, че от всички 5 цил. мотори на Фиат, монтирани на Алфа,Ланчиа и Фиат, най трудно се сменя на Браво, но това в никакьв случай не означава, че мотора трябва да се сваля! В случая е напьлно достатьчно да се разхлабят тампоните на двигателя и той да се премести в посока ск. кутия. Останалото е рутинна смяна не по-сложна от 1.6/16V и 1.8/16V. А иначе, като прочетох мненията по темата, ако бях решил да си купувам 2.0HGT, щях да се откажа! А целта е да се помага и то колкото е вьзможно по-компетентно. И пак го казвам: При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!! Дано да сьм бил полезен, а ако има вьпроси-насреща сьм![/quote]Сигурно защото в провинцията сменят за толкова пари ремък на Браво 1.4 до 1.8, при 2.0 капакът на ремъка опира плътно в рога и подкалника, не може дори да се свали без да се извади/помести двигателя, да не говорим за смяна на ремъка
Коментар
-
Humppa
Ако е била направена смяна на ремъка без фиксатор и е настанало някакво объркване как тогава се оправя бакията?При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!!
Коментар
-
[/quote]Колега, не съм искал да те засягам по какъвто и да е начин и съм сигурен, че не пишеш мнения без да помислиш, но аз лично се убедих, че само разхлабване на тампона не върши работа, след като я мъчихме близо 4 часа с майстор, който съм убеден, че много си разбира от работата. За да има поне 2-3 см място, за да могат да се отвият болтовете на капака, трябва да се извади всичко от въздушния филтър нататък, да не говорим, че точно там, където би трябвало да има поне малко свободно място, при мен са изпарителят и ламбда контролите на газовата уредба...Разбира се, съгласен съм да сменим ремъка с теб, ’наемайки’ фиксаторите от hf hpe, а аз да си заплатя разумна сума за услугата.hit-ko написа:Колега Zaphod, аз сьвсем ясно виждам, че става вьпрос за 2.0/20v на Браво и ако не сьм сменял поне няколко такива ремька, изобщо не бих споделил мнение по темата! Трябва да ти кажа, че стоя сьвсем отговорно зад всяко свое мнение , сьвет или препорька, поместени вьв форума! Опитвам се с опита който сьм натрупал по тази изключителна марка автомобили, да помагам кьде както мога. И в случая с ремька искам да споделя, че от всички 5 цил. мотори на Фиат, монтирани на Алфа,Ланчиа и Фиат, най трудно се сменя на Браво, но това в никакьв случай не означава, че мотора трябва да се сваля! В случая е напьлно достатьчно да се разхлабят тампоните на двигателя и той да се премести в посока ск. кутия. Останалото е рутинна смяна не по-сложна от 1.6/16V и 1.8/16V. А иначе, като прочетох мненията по темата, ако бях решил да си купувам 2.0HGT, щях да се откажа! А целта е да се помага и то колкото е вьзможно по-компетентно. И пак го казвам: При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!! Дано да сьм бил полезен, а ако има вьпроси-насреща сьм!Сигурно защото в провинцията сменят за толкова пари ремък на Браво 1.4 до 1.8, при 2.0 капакът на ремъка опира плътно в рога и подкалника, не може дори да се свали без да се извади/помести двигателя, да не говорим за смяна на ремъкаAlles in Ordnung
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар