dimmX, твоята и моята са с по 2 литра.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверявайте периодично маслото в скоростите!
Collapse
X
-
Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!
Аде де аз сигурно маншон не съм виждал.Маслото изтича от семерините, маншоните нямат нищо общо със маслото.Много ви мятат в тези сервизи.megamuscle написа:По-добре сменяй маншона, защото на мен така ми се беше скъсал или нещо подобно и ми се прецакаха скоростите. Въобще не съм разбрал кога е изтекло маслото. Когато майсторите са отворили скоростната кутия не имало поече от 200гр масло, при обем 2л. След това ми сменяха синхронизатори, вилки, и не помня още какво в скоростната кутия.Nino написа:Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л.
Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!
Колега, честно казано аз не разбирам от коли и за това казах че ми се е скъсал "маншон или нещо подобно". Може и да е семеринг, може и да е лагер, честно не знам за какво става въпрос. Прсто казах, че ако има теч, по-добре да се оправи, защото после ремонта излиза доста соелн.Tornado написа:Аде де аз сигурно маншон не съм виждал.Маслото изтича от семерините, маншоните нямат нищо общо със маслото.Много ви мятат в тези сервизи.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
Red Storm как е твойта бегачка,бяга ли
имах си хас да не бяга!я кажи честно имашли някви проблеми с гарнитурите по двигателя на самолета или не си виждал да капне масло кадето и да било
и колко ти гори градско?
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!
Къде няма общо бе Tornado? Вътрешният маншон на късата полуоска и лагерчето което е покрито от него как да нямат нищо общо с маслото на скоростната кутия.За какви семерини говориш там?.Пак подчертавам, че става дума за КЪСАТА ПОЛУОСКА! Май тебе мятат по сервизите.Tornado написа:Аде де аз сигурно маншон не съм виждал.Маслото изтича от семерините, маншоните нямат нищо общо със маслото.Много ви мятат в тези сервизи.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!
Ето схемата хайде сега нагледно да се разберем за кое лагерче говорим и как и от къде ще изтече маслото от предавателната кутия-диференциал като се скъса маншона на вътрешното каре.Nino написа:Къде няма общо бе Tornado? Вътрешният маншон на късата полуоска и лагерчето което е покрито от него как да нямат нищо общо с маслото на скоростната кутия.За какви семерини говориш там?.Пак подчертавам, че става дума за КЪСАТА ПОЛУОСКА! Май тебе мятат по сервизите.Tornado написа:Аде де аз сигурно маншон не съм виждал.Маслото изтича от семерините, маншоните нямат нищо общо със маслото.Много ви мятат в тези сервизи.Прикачени файловеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар