Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л.
Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверявайте периодично маслото в скоростите!
Collapse
X
-
Аз така си возих три месеца ангренажния и ролката в багажника докато се намери време за смяна. Но всичко е добре като завършва добре.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!
Тц тц тц, големи несериозници сме.Ето сега вече две-три седмици взимам от теб тапа за 4-тата дюза... и кога ще я взема знаеш ли?! Ами когато пак ти се обадя като закъсал и ти промрънкам - Бате Слави помагай!Nino написа:Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л.
Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям! 
Коментар
-
И аз мисля да я свърша тая процедура и да си проверя маслото в скоростната кутия
Та и какви са симптомите когато маслото започне да намалява не че имам проблем влизат си много добре и безшумно но все пак няма да е излишно да съм запознат
и аз така като теб колега по някой път отнямане на време си возя частите за смяна в колата
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Има една малка тапичка дето играе ролята на пробка, която много ясно се вижда на скоростната кутия. Рaзвивате я с един шестограм и ако протече от нея значи няма нужда да доливате, но ако не протече значи доливането е задължително, т.е. трябват Ви около 800 мл. масло. Цената на хубаво синтетично масло е 30 лв., а цената на полусинтетично е 15 лв. Аз съм с такова за 15 лв. и не се оплаквам!
Коментар
-
Не мога да кажа със сигурност, но една идея "по-мазно" влизат скоростите след като доляха! Но много лошото е това, че при намаляло ниво, 5-та скорост не се маже и това води до проблеми и то доста неприятни по-късно.dimmX написа:И аз мисля да я свърша тая процедура и да си проверя маслото в скоростната кутия
Та и какви са симптомите когато маслото започне да намалява не че имам проблем влизат си много добре и безшумно но все пак няма да е излишно да съм запознат
и аз така като теб колега по някой път отнямане на време си возя частите за смяна в колата
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!
Нино, имаш напредвид семеринг на ск.кутия , а не маншона на карето нали ?Аз го имам този проблем от много време , сменях го този семеринг 4-5 пъти и след време пак просълзиПросто вече съм убеден че проблема е в ск.кутия (по точно в диференцияла ) а не от менте семеринг.То не беше "кортеко" , Елринг , Гьотце и какви ли не други семеринги...От време на време си доливам по 200 мл и това е...Nino написа:Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л.
Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!
Лагерчето в маншона.Точно вътрешният маншон е омасленHCO написа:Нино, имаш напредвид семеринг на ск.кутия , а не маншона на карето нали ?Аз го имам този проблем от много време , сменях го този семеринг 4-5 пъти и след време пак просълзиПросто вече съм убеден че проблема е в ск.кутия (по точно в диференцияла ) а не от менте семеринг.То не беше "кортеко" , Елринг , Гьотце и какви ли не други семеринги...От време на време си доливам по 200 мл и това е...Nino написа:Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л.
Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям! 
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!
А колко струва труд + части за Пунто 55s тая процедура че и аз забелязах че и аз имам такова просълзяване ?Nino написа:Лагерчето в маншона.Точно вътрешният маншон е омасленHCO написа:Нино, имаш напредвид семеринг на ск.кутия , а не маншона на карето нали ?Аз го имам този проблем от много време , сменях го този семеринг 4-5 пъти и след време пак просълзиПросто вече съм убеден че проблема е в ск.кутия (по точно в диференцияла ) а не от менте семеринг.То не беше "кортеко" , Елринг , Гьотце и какви ли не други семеринги...От време на време си доливам по 200 мл и това е...Nino написа:Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л.
Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям! 
Пунто 1.1 1994 г.
Коментар
-
Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!
По-добре сменяй маншона, защото на мен така ми се беше скъсал или нещо подобно и ми се прецакаха скоростите. Въобще не съм разбрал кога е изтекло маслото. Когато майсторите са отворили скоростната кутия не имало поече от 200гр масло, при обем 2л. След това ми сменяха синхронизатори, вилки, и не помня още какво в скоростната кутия.Nino написа:Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л.
Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар