ще си позволя да кажа, че на БМВ Е36 - бензиновите 1.6 и 1.8, като цяло частите са му по евтини от на браво 1.8 примерно. ще съм ви благодарен ако няма излишни лакардии. ако има желаещи може да сравняваме.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Италианците могат да правят коли :) Купе ?!
Collapse
X
-
Всичко де що е италиански стандарт пасва... Друг е въпроса за визията - оригиналните на купето направо ме опиват от всякъде.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Manoff написа:...имам чуството че освен базовите всички други седят грозно
И оригиналните тасове на Бравото с които излиза от заводаzgabrovski написа:...оригиналните на купето направо ме опиват от всякъде.
Поожулени са, но все пак са навъртяли 11 годинки и все още са красиви :D
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Както казах и на stef Бургас не е София или Пловдив. Далече е и няма голяма конкуренция. А като ми се развалят едно по едно пак не върви да идвам до София или Пловдив. Това, което писах, са реални цени на оригинални части в Бургас, за които съм обикалял да търся.Поздравиkoleto написа:лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :DСега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
Преди: Браво 1,6 16в SX
Коментар
-
Още нещо да допълня. Това схващане, че италианските коли били слаби, а немските здрави се дължи не толкова на самото производство, а на факта, че едните са карани в Италия, другите в Германия. Иначе в италианските коли има доста инженерна мисъл, колкото и да не им се иска на доста хора, освен това почти цялата електроника е Bosch, Borg, JCI, Hitachi и т.н. Същото важи и за мехатрониката - хидравлика, климатици, АБС и т.н. Ламарините са добри, сглобката е читава. Както повече да искаш от една кола. Проблема е в немарливата поддръжка и многото километри. В Италия колите се карат между 30 и 40 000км на година, като масло се сменя на 20 000 в най-добрия случай и най-често като светне някоя лампичка
Това само доказва колко са здрави нашите каляски. Това, че колата е дошла след 10-15г и на нея пише 135 000км и ние си вярваме е друг въпрос
И се почва - окачване, стартер, алтернатор, амортисьори, лагери. ....Тия неща не се сменят току така бе?Ако километрите бяха реални изобщо нямаше да се говори така за нашите колички, но ...
Коментар
-
за сравнение - оригинален фар за браво ВАЛЕО - 600 лв, а за Е36 - нелла или бош /оригинал/ - 250 лв.шарнир за Е36 по бмв - 45 лв, а за типо и браво носачи - 70-130 лв/мисля не греша/.за огледала, калници,капаци, ролки, термостат, водна помпа и др. няма да говорим.blato написа:Както казах и на stef Бургас не е София или Пловдив. Далече е и няма голяма конкуренция. А като ми се развалят едно по едно пак не върви да идвам до София или Пловдив. Това, което писах, са реални цени на оригинални части в Бургас, за които съм обикалял да търся.Поздравиkoleto написа:лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :D
Коментар
-
Ха-ха прав си и то доста!!! По Коледа бях при мой братовчед в Бергамо, близо до Милано.Рече човекът, че трябва да сменяме масло на Палиото 1.7TD,ами добре сменяме го.Отиваме в сервиз и юнакът избра най-измисленият и евтин минерален SHELL /който никой от Вас дори няма да помисли да сложи!!!/,колкото и да го убеждавах, даже му предлагах да доплатя до дизелово полусинтетично.... той не се съгласи.От 97 е там и вече е с тяхното мислене.Не казвам, че старото му масло беше на поне 20 хил.км, защото си идва до България, бръмча насам на там и есента се върна обратно в Италия.Но в книжката му пишело, че се сменя на 15 хил.maiden написа:Още нещо да допълня. Това схващане, че италианските коли били слаби, а немските здрави се дължи не толкова на самото производство, а на факта, че едните са карани в Италия, другите в Германия. Иначе в италианските коли има доста инженерна мисъл, колкото и да не им се иска на доста хора, освен това почти цялата електроника е Bosch, Borg, JCI, Hitachi и т.н. Същото важи и за мехатрониката - хидравлика, климатици, АБС и т.н. Ламарините са добри, сглобката е читава. Както повече да искаш от една кола. Проблема е в немарливата поддръжка и многото километри. В Италия колите се карат между 30 и 40 000км на година, като масло се сменя на 20 000 в най-добрия случай и най-често като светне някоя лампичка
Това само доказва колко са здрави нашите каляски. Това, че колата е дошла след 10-15г и на нея пише 135 000км и ние си вярваме е друг въпрос
И се почва - окачване, стартер, алтернатор, амортисьори, лагери. ....Тия неща не се сменят току така бе?Ако километрите бяха реални изобщо нямаше да се говори така за нашите колички, но ...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Има бе Manoff и то няколко, но хората си ги карат, пътуват... ако трябва да им се обадим да се включат по спешност във форума!Manoff написа:Добре де, ама темата не е БМВ купе vs. Фиат купе
. Има ли някой , който да притежава купе и да си даде мнението ? Моля пишете повече за Фиат купе от колкото за БМВ 
Споко, ще откликне някой!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Оригинален фар ВАЛЕО за БРАВА е 280 лева,Шарнир е 42 лева.everton написа:за сравнение - оригинален фар за браво ВАЛЕО - 600 лв, а за Е36 - нелла или бош /оригинал/ - 250 лв.шарнир за Е36 по бмв - 45 лв, а за типо и браво носачи - 70-130 лв/мисля не греша/.за огледала, калници,капаци, ролки, термостат, водна помпа и др. няма да говорим.blato написа:Както казах и на stef Бургас не е София или Пловдив. Далече е и няма голяма конкуренция. А като ми се развалят едно по едно пак не върви да идвам до София или Пловдив. Това, което писах, са реални цени на оригинални части в Бургас, за които съм обикалял да търся.Поздравиkoleto написа:лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :DFIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
В София-Експорт е 160лв. Какви са тия глупости. 600лв е с ел. регулиране - цялата система с сервомоторите. По принцип се сменя само фара и се слагат старите машинки. Шарнира при БМВ предполагам е отделно от носача, затова е по-евтин. Иначе частите за повечето коли от един и същи производител са горе долу на едни цени - примерно шарнир за ЛАДА MOOG - 35лв, за Опел Астра 98ма година, пак 35лвeverton написа:аз под 600 лв. не намерих. и въпреки всичко е по -скъп.tinalex написа:Оригинален фар ВАЛЕО за БРАВА е 280 лева,Шарнир е 42 лева.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар