Stoyan_68 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ангренажен ремък и мотор!
Collapse
X
-
Картинката е от eper. Там дизела се визуализира така:MF TIPO DIESEL-T.DS. (1987-1993)NT TIPO MAQ.93 D-TD (1993-1995)а това е бензина:ME TIPO 1100-1370-1580 (1987-1993)MP TIPO SPORT 16V IE. (1988-1993)и т.н.Не знам доколко eper-а визуализира компонентите реално. Все пак е средство за пазаруване, а не каталог с чертежи и размери. Но все пак има три вида бутала.Nino написа:Не, второто е горивна камера при дизелов двигател.Stoyan_68 написа:Това ли са въпросните "вкопавания"?Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Стояне, по-точно казаното е горивна предкамера... или още вихрова камера, като камерата може да бъде разположена и в главата на двигателя.В никакъв случай това което показваш не служи за предпазването на съприкосновение между бутало и клапан.Не знам какво точно показва е-пера, но който е виждал бутало ще разбере за какво става дума.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: Въпрос за ангренажен ремък и мотор!
Без да чета по-нататък, просто не знам кой какво е писал, но те успокоявам - ВСИЧКИ МОТОРИ ОТ ТИПА " FIRE" , какъвто е и твоя са категорично защитени от удар по клапаните! Така, че няма немски , френски - защитени, а италианските удрят клапани - всичко е въпрос на оптимална конструкция на горивна камера, а съприкосновението с клапаните е на последно място при конструирането!!!lungov написа:Здравейте колеги!Имам колега с Форд.Скъса му се ремъка-и мотора-мармалад!800лв. за ремонт-нова глава,разп.вал и др.Друг с Опел Астра също скъса ремък,но никакви последствия!Та въпроса ми е какво се случва с нашите Фияти?По специално с Пунто 1,2/75кс.Искам да поясня-Като се скъса ремъка и мотора угасне най естесвено е според мен да посегнеш отново да запалиш!Откаде да знаеш,че се е скъсал ремъка!
Коментар
-
Re: Въпрос за ангренажен ремък и мотор!
Тц-тц-тц..... явно са ги научили и те да ПРИБИРАТ БУТАЛОТО....!!!!hit-ko написа:Без да чета по-нататък, просто не знам кой какво е писал, но те успокоявам - ВСИЧКИ МОТОРИ ОТ ТИПА " FIRE" , какъвто е и твоя са категорично защитени от удар по клапаните! Така, че няма немски , френски - защитени, а италианските удрят клапани - всичко е въпрос на оптимална конструкция на горивна камера, а съприкосновението с клапаните е на последно място при конструирането!!!lungov написа:Здравейте колеги!Имам колега с Форд.Скъса му се ремъка-и мотора-мармалад!800лв. за ремонт-нова глава,разп.вал и др.Друг с Опел Астра също скъса ремък,но никакви последствия!Та въпроса ми е какво се случва с нашите Фияти?По специално с Пунто 1,2/75кс.Искам да поясня-Като се скъса ремъка и мотора угасне най естесвено е според мен да посегнеш отново да запалиш!Откаде да знаеш,че се е скъсал ремъка!
Не,Христо прочети, ще си оправиш настроението за седмица напред и кат’ се сетиш за форума, ще напушва смях!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Брава/о 1.6 16V, няма проблем при прескачане на зъб, вследствие на "пишман майстори" и неправилен монтаж, без нужния инструмент. Колата си запали, загасна, пак запали(по-трудно), но вече работеше като дизел. След правилно поставяне, се наложи само центровка.1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Ако е един зъб грешката при монтажа на новия ремък,клапаните намя да се срещнат с буталата,но работата на двг. става една такава нестабилна,харчи повече...Аз попитах за двг. на тва Пунто ще стане ли мармалада,вие ми говорите за някакви "FIRE" двигатели...аз прочетох в менуала за Пунто и го цитирах,че води до големи щети късането на ремъка...Не знам...
Коментар
-
Днес си карам пунтото(1.1S) изведнъж колата изгасва в движение.Пробвам да запаля в движение, не става,спирам въртя ключа и стартера прави звук все едно не е изхвърлен бендикса.Вкарах я на канал прегледах всички причини за които се сетих,нищо.Не знам какво ме накара да повдигна капака на ремъка,но видях само шайбата.Ремъка е здрав,ролката е аут от нея е паднал и каиша.Аз направо бях
Та мисълта ми беше че маи верно пунто имат някаква защита :DНе съм я отварял де но ме съмнява да е напраило мотора на "салата"без да усетяП.С имам въпросче за центровката но ще пусна тема.в търсачката не мога да намеря
ко да направя човек....не работи
Коментар
-
Ей ся който не му е ясно защо не се сменя само ремък ами задължително и ролка ще схване набързоmaniakas написа:Днес си карам пунтото(1.1S) изведнъж колата изгасва в движение.Пробвам да запаля в движение, не става,спирам въртя ключа и стартера прави звук все едно не е изхвърлен бендикса.Вкарах я на канал прегледах всички причини за които се сетих,нищо.Не знам какво ме накара да повдигна капака на ремъка,но видях само шайбата.Ремъка е здрав,ролката е аут от нея е паднал и каиша.Аз направо бях
Та мисълта ми беше че маи верно пунто имат някаква защита :DНе съм я отварял де но ме съмнява да е напраило мотора на "салата"без да усетяП.С имам въпросче за центровката но ще пусна тема.в търсачката не мога да намеря
Punto SX 1.1 55
Коментар
-
Аз също съм с двувалка. Два пъти ми прескача ремъка. Последният път с 6-7 зъба. Двигателя въртеше леко, нямаше компресия, защото някой клапан беше отворен. Смених ремъка и всичкао заспа. Може да съм извадил късмет, но нямаше никакви последствия.lu40 написа:Sachma,много ме заинтригува с това твърдение!Истина ли е,или си го чул отнякъде?Защото аз съм с двувалка 1.8 и това много ме касае,а и не само мен.Така,че ако някой знае какво става в мотора на двувалките 1.8 при скъсване на ремъка,да ни осветли по въпросаsachma написа:Но интересното е, че двувалката има.
Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
Да добавя само, че в повечето случаи няма чисто скъсване на ремък. Дори прескачане на 5..6 зъба не би довело до удар на повечето двигатели (бензинови). Удара е гарантиран само ако ремъка е скъсан изцяло и коляновият вал успее да направи поне 1 пълен оборот - тоест всяко бутало да стигне до ГМТ. При това разпределителният вал трябва да е останал в положение при което поне част от клапаните са изцяло отворени. В много случаи това просто не се случва. Всичко е вероятности и късмет.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Успех колега,и с голям интерес чакаме(е) развитието на ситуацията при теб!maniakas написа:Днес си карам пунтото(1.1S) изведнъж колата изгасва в движение.Пробвам да запаля в движение, не става,спирам въртя ключа и стартера прави звук все едно не е изхвърлен бендикса.Вкарах я на канал прегледах всички причини за които се сетих,нищо.Не знам какво ме накара да повдигна капака на ремъка,но видях само шайбата.Ремъка е здрав,ролката е аут от нея е паднал и каиша.Аз направо бях
Та мисълта ми беше че маи верно пунто имат някаква защита :DНе съм я отварял де но ме съмнява да е напраило мотора на "салата"без да усетяП.С имам въпросче за центровката но ще пусна тема.в търсачката не мога да намеря
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар