Здравейте колеги!Имам колега с Форд.Скъса му се ремъка-и мотора-мармалад!800лв. за ремонт-нова глава,разп.вал и др.Друг с Опел Астра също скъса ремък,но никакви последствия!Та въпроса ми е какво се случва с нашите Фияти?По специално с Пунто 1,2/75кс.Искам да поясня-Като се скъса ремъка и мотора угасне най естесвено е според мен да посегнеш отново да запалиш!Откаде да знаеш,че се е скъсал ремъка!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ангренажен ремък и мотор!
Collapse
X
-
Буталата не са ли освободени, така че да не става удар с клапаните. На една проста ВАЗ 2105 с освободени невярвам и на по-нови модели коли да не са, аз в момента съм с Пунто 1и се надявам да съм прав.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Мисля, че в секцията за ангренажа на аутодата пише за всеки модел дали са освободени или не. На стилото например не саNikMar написа:Буталата не са ли освободени, така че да не става удар с клапаните. На една проста ВАЗ 2105 с освободени невярвам и на по-нови модели коли да не са, аз в момента съм с Пунто 1и се надявам да съм прав.
Нямам обяснение, но е така. Може би промяната в обема не може да се компенсира... не знам, нека някой по-знаещ да се признесе.
Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Не е вярно. Удрят си здраво всички фиатове (не съм сигурен за някой типовци) Немските автомобили имат защита и прибират буталата, но и там има случай в който става мусака.Просто мисленето на италианците не е такова. За да скусаш ремък значи не трябва да си го сменял, ама това си е вече твой проблем не техен
пп: Тия гранде пунто абарт бяха май с вериги

Коментар
-
колегата казва за форд в първия пост, при бмв няма мотор който да е защитен сигурен съм че и при опел има мотори при които удря /16V-мотори/ така че според мен не е до производител а до точно определен тип ДВГbscsystem написа:Немските автомобили имат защита и прибират буталата, но и там има случай в който става мусакаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Мда и аз си мислех, че ще е заради обема/сгъстяването. Ама какво имаш предвид с "Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко." Те гнездата или са изкопани или неjohnfound написа:Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.
т.е. ако ги има не е възможно да се появи конфликт (удар). Не схващам нещо...
Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Еййй. Бая глупости се наговориха тука.
Германците това - италианците онова. Опел това - Фиат онова. Айде който не знае да не говори наизуст, моля
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Това последното нещо не се разбра!Но въпреки това ми е интересно как става "прибирането" на буталата от чисто техническа точка.bscsystem написа:Да не съм сигурен за всички модели, но голфовете 100 про прибират и нищо им няма промерно
Ще ме извиняваш за извратената представа, ма си го представям нещо като главичка на х*й!
Когато трябва тя се прибира?
Още нещо не разбрах, какво общо има мисленето на италианците с проблема на темата?bscsystem написа:Просто мисленето на италианците не е такова. За да скусаш ремък значи не трябва да си го сменял, ама това си е вече твой проблем не техен
Май допускаш, че са направени така специално за да прецакат потребителя?! Странно!А колегата johnfound го е обяснил толкова просто и технически грамотно!ПП...Всички 1.3 multijet мотори са с верига.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар